Opprinnelig skrevet av veiron
hvordan viser man at man er LSK supporter på jobb?
Collapse
X
-
Jeg har malt den ene veggen med Gullik på min jobb. Lsk stearinlyset skal brennes hver gang lillestrøm vinner en kamp eller når vif taper en. Har bilde av det inne på dataen, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det over hit.?
Har noen vif venner som jeg liker å erte litt. Hengte opp bilder hver gang lsk vant, de ble revet ned og da fant jeg ut at det var bedre å male det rett på veggen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av solaJeg har malt den ene veggen med Gullik på min jobb. Lsk stearinlyset skal brennes hver gang lillestrøm vinner en kamp eller når vif taper en. Har bilde av det inne på dataen, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det over hit.?
Har noen vif venner som jeg liker å erte litt. Hengte opp bilder hver gang lsk vant, de ble revet ned og da fant jeg ut at det var bedre å male det rett på veggen.
GENIALT!! Male det rett på veggen...Wenche MyhreKommentar
-
det datt rett i fanget på meg, på jobben, fikk reklame fra canal digital, en med LSK drakt og " Heia heia heia kanaris" og en VIF reklamedet sto no piss på.
siden en jeg jobber med er stor vif fan, ble vi ikke enige om hvem som skulle henges opp, ( dette var 2 dager før Vif -Lsk ) så lot vi kampen bestemme, vinneren skullepå veggen.
svaret får dere her :P
Kommentar
-
denne er egentlig veldig veldig off topic, men hadde veldig lyst å medele den!
Skapet mitt på jobben er prydet av en bøffel, men i kveld så hadde en morsom sjel klistret et bilde av Dj Ravi over min kjære bøffel!
Og min kjære kollega som har fått med seg at jeg aldri har snakket pent om mr ravi og hans ræva musikk, er tilfeldigvis viking-supporter! Av alle ting! han prater og ser ut som en østlending, bor i tronjem men holder med norges mest uavgjorte lag.
Så i mårra venter et pent bilde av brann_06 over hele skapet hans som takk for sist. (brann vant 2-0)
Planen var å henge opp lagbilde av Bodø/Glimt samt kampreferat, men når de til de gradene åpna slusene så jaja...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Siden jeg ikke har eget kontor, men sånn dårlig åpen løsning uten noe særlig vegger, tok jeg med denne drakta ned og hang den opp på møterommet. Neste gang du stikker på martins, kan du jo titte inn i lokalene til bitbuy data på andre siden av storgata for martins, så ser du det:lsk:
PetterKommentar
-
Jobber i ambassade, og her er man ikke særlig positivt innstilt til å henge fotballdrakter på veggen...men i mottaksrommet, på oppslagstavla, henger det en diskrè liten lapp der det står
0-0
2-1
2-0
1-0
Orgoglio di Norvegia
Hva det betyr kan man vel gjette seg til selv...Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av trigzOrgoglio di Norvegia
Hva det betyr kan man vel gjette seg til selv...Kommentar
-
Dette kunne jeg også tenkt meg å hatt på veggen. Hvem har tatt bildet? Kunne tenkt meg å spurt vedkommende om tillatelse til å lage et til meg selv også.Fra BaillsundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenDette kunne jeg også tenkt meg å hatt på veggen. Hvem har tatt bildet? Kunne tenkt meg å spurt vedkommende om tillatelse til å lage et til meg selv også.I have this condition.Kommentar
-
for meg som er stuck med kjedelig (men greit betalt da) jobb i tronjem er denne tråden bare herlig lesning! Keep it comin'!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gorkenEr jeg som har tatt bildet selv. Skal få lagt ut en høyoppløslig versjon om ikke så altfor lenge, så du kan få spredt det glade budskap! :lsk:
Kan ikke alle dere andre som også har fine bilder som kan printes i stor versjon, også legge ut da? F.eks de flotte bildene fra Åråsen. Så kan vi alle sende inn bildet til den lokale fotosjappa, og henge på veggenFra BaillsundKommentar
Kommentar