når kommer neste utgave av bladet?
Humbug og kanari
Collapse
X
-
jeg trodde jeg fikk det i går, ble kjempe happy da jeg så konvolutten med lsk emblem på, men så var det bare reklame om medlemskap i coop..mvh Lsk's nye fysioterapeut -
-
faen ble sur når jeg så den coop reklamen gleda meg til og åpne og lese noe fun jeg ! men var jo bare tull. lsk tjener nok penger. men får kfl noe penger for at vi handler på coop ? hadde penga gått til kfl og tifo hadde jeg handla fast på coopKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kef1rhadde penga gått til kfl og tifo hadde jeg handla fast på coopMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stentror jeg har fått 4 slike reklamer fra coop nå.hadde klart seg lenge med 1Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernHvorfor ikke støtte klubben som er selve livsgrunnlaget for KFL? Jo rikere og bedre LSK blir, jo bedre er det for Kanari-Fansen. Ikke tilfeldig at KFL runder 5.000 medlemmer etter fjorårets cupfinale og forholdsvis gode serieinnsats.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfCoop Obs! i Lillestrøm har nå begynt å selge Vålerengabrødet. Jeg har derfor kommet i opp i et dilemma: Skal jeg tenne på eller sprenge butikken?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernHar dem ennå ikke sluttet med det? Det er snakk om hockeybrødet, men da jeg snakket med markedssjefen der, så ymtet han frempå at det å selge apeloffen ikke nødvendigvis er det smarteste.Kommentar
-
Jeg sporer vekk fra VIF-brødet: H&K nr. 2, 2006 ligger an til å bli en meget bra utgave. Vi har allerede fått inn flere meget gode innlegg, og en solid bunke bilder - tør love enda mer underholdning enn Coops utsendelse (dette avhenger selvfølgelig av at Rønnern følger opp, og gjør intervjuet han har lovet - stoler aldri helt på den fyren).Kommentar
-
Disse Coopbladene går rett i søppelet. Hvorfor i alle dager skal jeg melde meg inn i Coop øst? Litt vel langt å dra fra Kristiansund til Romerike for å handle
Så om en hadde droppet å sende til alle utenfor Romerike, hadde en spart en del kroner. Og om det i tillegg hadde blitt ett brev til hver adresse, ytterligere innsparinger.Fra BaillsundKommentar
Kommentar