Hjelp: Har noen videoopptak av LSK-Tromsø?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    Hjelp: Har noen videoopptak av LSK-Tromsø?

    Jeg var som vanlig på Åråsen på søndag, denne gang med lille Aksel på tre måneder, komplett med hjemmestrikka LSK-genser (faktisk jævla kul).

    Canal+ hadde visst småen i nærbilde opptil flere ganger i løpet av kampen (ikke rart, han er en søt liten gutt. Likner på meg, visstnok *host*).

    Derfor ville jeg vært takknemlig hvis noen som har et opptak av matchen hadde giddi å si fra så jeg kan ordne med en kopi til arkivene. Legendarifaktoren her er jo enorm, sønnen min kan vise unga sine om 30 år at "serru der gutten min, det er meg. 2004 var det første av de tredve åra på rad at vi vant serien. Han kjekke mannen der er bestefar, forresten, du ser hvem jeg har arva muskelene mine etter, fotballtalentet også, faktisk".

    Tjaaaaa. Eller noe sånt.

    Altså: Har noen opptak av kampen, eller tilgang på det? Veit noen eventuelt hvor jeg kan få tak i det? Takknemlig for svar!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • jan-erik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 171

    #2
    ring canal digital og hør om du kan få et klipp av dem da verre er det ikke ?
    :wink:
    FORZA FUGLA


    Kommentar

    • Liakanari
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 181

      #3
      Re: Hjelp: Har noen videoopptak av LSK-Tromsø?

      Opprinnelig skrevet av trigz
      2004 var det første av de tredve åra på rad at vi vant serien.
      Herlig setning, og enda bedre om den blir sann! 8) (Men det skal vel strengt tatt mye til.. hehe)

      Kommentar

      Working...