Johan Petter Winsnes!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7097

    Johan Petter Winsnes!!!

    Dette må ha vært Winsnes' siste kamp for LSK! Dårligere, mer upresist, uinteressert og ræva vingspill har jeg ikke sett på så lenge jeg gidder å huske.

    Nå må vi kjempe om bronse. TAKK, Erlandsen, for at pep-talken din i pausa sørga for at hele laget datt sammen som et korthus i andre omgang!

    Gi meg Uwe!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1253

    #2
    Din jævla dust! Skal du begynne å skylde på Erlandsen igjen nå da eller?? Er vel ikke bare Winsnes som gjorde en heller svak kamp i dag, men når disse ekle trøndera får spillet på gli er det ikke lett å stoppe dem.. Tenk om Winsnes hadde putta på den første sjansen... Og tenk om linjemann hadde sett at Dorsin stod i Offside da skuddet gikk i stanga og han satt ballen i mål.. Men vi er bare 6 poeng bak. Ingenting er kjørt enda, men slutt å klag på enkelspillere og spesielt Erlandsen!!

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7097

      #3
      Kaller du meg dust, din kuk? Så du kampen? Så du at Winsnes var for ræva til å klare å score på åpent mål fra en meter? Så du Winsnes gjøre en eneste bra ting med ballen i løpet av hele kampen? Så du hvordan LSK la seg tjue meter lengre tilbake på banen etter pause, fikk kjempestrekk i laget og mista all samhandling mellom midtbane og angrep? Så du hvordan RBK hadde tre sjanser før pause og TI etter pause (jeg noterte)? Så du i det hele tatt kampen? Klapp grundig og godt igjen, din klovn!
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1253

        #4
        Tror egentlig gutta gjorde en bra 1 omg, mens de i andre ble litt for uptresise. Hadde vi hatt to spisser, kunne vi kanskje hatt litt mer trykk framover. Mifsud kunne vel kledd den rollen, men Erlandsen hadde vel gode grunner til ikke å forsøke det. Dessuten kunne vi klart å avverge de to siste målene hvis vi ikke MÅTTE fram på banen. Men det blir andre boller til helga!!!

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1253

          #5
          Kaller du meg dust, din kuk? Så du kampen? Så du at Winsnes var for ræva til å klare å score på åpent mål fra en meter? Så du Winsnes gjøre en eneste bra ting med ballen i løpet av hele kampen? Så du hvordan LSK la seg tjue meter lengre tilbake på banen etter pause, fikk kjempestrekk i laget og mista all samhandling mellom midtbane og angrep? Så du hvordan RBK hadde tre sjanser før pause og TI etter pause (jeg noterte)? Så du i det hele tatt kampen? Klapp grundig og godt igjen, din klovn!
          Ja, jeg kaller deg en stor dust!! En sinnsyk stor dust!! Vi må tåle å tape for gode lag, og vi må tåle at spillere har dårlige dager. Det jeg synes er latterlig av deg er at du med en gang skylder på treneren. Er 100000% sikker på at Arne ikke ville ligge så langt tilbake på banen i 2 omg... Så er det sagt!

          Kommentar

          • romo
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Aug 2004
            • 18

            #6
            Whoah! Vi er fortsatt på samme lag her vel? Godt at alt som tømmes ut rett etter en sånn kamp ikke kan "brukes i retten" i morgen...

            Kommentar

            • Kristoffer
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2003
              • 172

              #7
              Opprinnelig skrevet av fredpet76
              Kaller du meg dust, din kuk? Så du kampen? Så du at Winsnes var for ræva til å klare å score på åpent mål fra en meter? Så du Winsnes gjøre en eneste bra ting med ballen i løpet av hele kampen? Så du hvordan LSK la seg tjue meter lengre tilbake på banen etter pause, fikk kjempestrekk i laget og mista all samhandling mellom midtbane og angrep? Så du hvordan RBK hadde tre sjanser før pause og TI etter pause (jeg noterte)? Så du i det hele tatt kampen? Klapp grundig og godt igjen, din klovn!
              Ja, jeg kaller deg en stor dust!! En sinnsyk stor dust!! Vi må tåle å tape for gode lag, og vi må tåle at spillere har dårlige dager. Det jeg synes er latterlig av deg er at du med en gang skylder på treneren. Er 100000% sikker på at Arne ikke ville ligge så langt tilbake på banen i 2 omg... Så er det sagt!
              Da burde vel Arne ha flydd i flint da vist de ikke hørte på han.. Så ikke noe til det...
              Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1253

                #8
                Er ikke nødvendig å gå i strupen på hverandre her egentlig, men det jeg mener er at man ikke skal skylde på Arne at vi taper. Han sverget til 4-5-1/4-3-3 framfor 4-4-2, men det skyldtes jo at vi ikke har noe spesielt bra med spisser. Hadde vi hatt Kippe bak der kunne vi kjørt fram Powell, men det hadde vi ikke..

                Kommentar

                • scages
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1292

                  #9
                  Mulig at Johan P. ikke eide matta på Lærskjendal i dag, men at folk har dårlige dager må vi bare godta. Jevnt over er jeg enig i at Winsnes ikke er noen klassespiller, men han har da trossalt putta noen ganske viktige mål de siste sesongene.
                  Hvem skulle spillt isteden for Winsnes i dag?

                  Kommentar

                  • romo
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Aug 2004
                    • 18

                    #10
                    At Erlandsen ga beskjed om å gå ut å forsvare det ene poenget har jeg liten tro på. Han har vært på Lerkendal nok ganger til å vite at det er å be om trøbbel.

                    Men jeg synes han generelt undervurderer betydningen av å prøve å røske opp i en kamp som er på feil spor. Enten vha bytter eller andre grep, helst FØR de siste tjue.

                    Kommentar

                    • fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1253

                      #11
                      Er helt enig i at Arne kanskje kunne forsøkt noen flere bytter i dag. Hvis Winsnes ikke var så veldig god i dag, kunne han jo forsøkt Berget, Mifsud eller Thorud. Men det er jo ikke første gang han unnlater å bytte, men de som skylder kun på det tar sannsynligvis feil.. Men 2 målet til trøndera var offside!! Det viste tv-bildene veldig tydelig.. Dessverre...

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7097

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av fredpet76
                        Ja, jeg kaller deg en stor dust!! En sinnsyk stor dust!! Vi må tåle å tape for gode lag, og vi må tåle at spillere har dårlige dager. Det jeg synes er latterlig av deg er at du med en gang skylder på treneren. Er 100000% sikker på at Arne ikke ville ligge så langt tilbake på banen i 2 omg... Så er det sagt!
                        Uambisiøse dilteræver som deg som viljeløst støtter klubbledelsen i ett og alt har jeg ikke noe usagt med. Piss meg i øret, din KLOVN!
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1253

                          #13
                          Uambisiøse dilteræver som deg som viljeløst støtter klubbledelsen i ett og alt har jeg ikke noe usagt med. Piss meg i øret, din KLOVN!
                          Jaja, god bedring!! Regner med at du har vært fornøyd med Arne siden 20 mai, og det er jo litt typisk at det er Arne sin skyld når vi først taper...

                          Kommentar

                          • SuperErik
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 535

                            #14
                            Dette var forhåpentligvis siste gang vi så Winsnes fra start på leeeenge.
                            Nå håper jeg Mifsud er i start-elleveren til neste kamp.

                            Winsnes er OK som back,men han har jo lite og ingenting å bidra med offensivt.
                            - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                            <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #15
                              Hva med Baron?

                              Skal vi kaste han også, siden han ikke akkurat har vært heldig de siste ukene???

                              Først skader han Kippe

                              Så gir han seieren bort mot TIL.

                              Og deretter tabber han seg ut idag igjen....

                              Vi må nok finne oss i at noen har en dårlig dag og heller skaffe oss en breiere stall slik at vi kan dytte inn andre folk når spillere ikke er i form.

                              Kommentar

                              • Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

                                #16
                                Re: Kast Winsnes!!!

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Nå må vi kjempe om bronse. TAKK, Erlandsen, for at pep-talken din i pausa sørga for at hele laget datt sammen som et korthus i andre omgang!

                                Gi meg Uwe!

                                Noe av det mest latterlige jeg har lest på lenge... Kanskje det er å gå langt, men jeg vil faktisk også kalle deg en dust...

                                Her har vi ikke tapt på 9 kamper, og så taper vi en mot rosenborg på lerkendal, og du skylder på arne... det er bare rett og slett idioti, ren idioti

                                Når det gjelder winsnes, så er jeg enig i at han har spilt svakt, men vi har ikke hatt så mange andre alternativer...

                                Kommentar

                                • Kristoffer
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2003
                                  • 172

                                  #17
                                  10 kamper uten tap :wink:
                                  Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #18
                                    Her var det da en hyggelig tone, jævla rasshøl hele gjengen


                                    Winsnes hadde ingen kjempe kamp i går, det hadde heller ikke Sungodt, Andersson, Andresen, Kristoffersen, Einarsson, Koren eller Strand, så jeg synes det blir litt feil med den kritikken mot JP

                                    Men når det først er sagt så vil jeg gjerne gjenta noe jeg har sagt den siste tiden. Man vinner ikke serien når man må spille med spillere som Winsnes og Kristoffersen over en lenger periode.

                                    Erlandsen kan kanskje forsvares litt pga manglende alternativer, men i går (og visstnok på treningen på Lørdag) har han vist at han er god nok til å få sjansen fra start. Hvis han kan trene for fullt hele uken, og i tillegg spille 2 lags kamp i kveld så synes jeg han burde få spille fra start mot bartene på Lørdag.

                                    Shane Stefanutto har (etter rapportene å dømme) spilt bra for 2 laget den siste tiden. Kristoffersen klarte seg greit de kampene vi kjørte over motstanderne, men i de 2 siste kampene, hvor vi har møtt gode lag med gode spillere så ser man tydelig at han ikke er noen vensterback man kan ha på ett kommende mesterlag.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • Flisby`n
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 312

                                      #19
                                      Mye saklig her inne ja- men jeg hiver meg på allikevel.

                                      Greit at ikke JPW var grunnen til tapet i går, det var flere grunner til det. Men fy faan så dårlig dag på jobben er det vel ingen har hatt siden hitler 30.april 1945. Og jeg skynder meg å si at alle kan ha dårlige dager på fotballbanen, men det er vel slik i fotball at det står et par karer utpå sia som har noe fotballkunnskap og som burde få finger`n ut av ræva å putte innpå noe som faktisk virker orientert i sted og tid???

                                      Så for de som fremdeles henger med er dette ikke kritikk av JPW, men av kjære Arne. Maken til latterlig innbytterpolitikk finner man ikke lignende noe sted i hele fotballverden. Hele Kanarifansen stod og ropte på mifsud, og man må vel kunne regne med at hvertfall noen har god fotballforståelse i fansen

                                      Med gårsdagens prestasjoner av JPW mener jeg faktisk det ville være bedre å putte innpå Svendsen. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at Arne (og selvfølgelig også Hallvard) ikke ser dette!!!
                                      En kjeeempescoring av tommy!!

                                      Kommentar

                                      • Fuglen
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2004
                                        • 52

                                        #20
                                        Fotballforståelse er det ikke mye av på dette temaet akkurat !

                                        Hvis man mener at det er JPW sin skyld at vi tapte, da foreslår jeg at dere ser på kampene heretter fra en helt annen synsvinkel. Se på hvordan forsvaret fungerete, eller rettere sagt ikke fungerte. Press på ballfører, tap av baller, feilpasninger, for store avstander mellom forsvar og midtbane, tap av andreballer osv.

                                        Rævbk viste årsbeste og da er det ikke lett å stå i mot - dessverre.
                                        Fuglen - LSK fan siden 76

                                        Kommentar

                                        Working...