Johan Petter Winsnes!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Flisby`n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 312

    #21
    ^
    -og håper inderlig ikke at jeg blir forstått dit hen ( det skriver du heller ikke). Vi taper på bakgrunn av en hel del andre misser gjennom flere ledd i laget og faser av kampen. -Men uansett forsvarer ikke JPW plassen sin for øyeblikket, og det må være lov og mene uansett medgang eller motgang i seriekampene.....
    En kjeeempescoring av tommy!!

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #22
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Her var det da en hyggelig tone, jævla rasshøl hele gjengen


      Winsnes hadde ingen kjempe kamp i går, det hadde heller ikke Sungodt, Andersson, Andresen, Kristoffersen, Einarsson, Koren eller Strand, så jeg synes det blir litt feil med den kritikken mot JP

      Men når det først er sagt så vil jeg gjerne gjenta noe jeg har sagt den siste tiden. Man vinner ikke serien når man må spille med spillere som Winsnes og Kristoffersen over en lenger periode.

      Erlandsen kan kanskje forsvares litt pga manglende alternativer, men i går (og visstnok på treningen på Lørdag) har han vist at han er god nok til å få sjansen fra start. Hvis han kan trene for fullt hele uken, og i tillegg spille 2 lags kamp i kveld så synes jeg han burde få spille fra start mot bartene på Lørdag.

      Shane Stefanutto har (etter rapportene å dømme) spilt bra for 2 laget den siste tiden. Kristoffersen klarte seg greit de kampene vi kjørte over motstanderne, men i de 2 siste kampene, hvor vi har møtt gode lag med gode spillere så ser man tydelig at han ikke er noen vensterback man kan ha på ett kommende mesterlag.
      Enig i mye av dette.

      LSK har pr. dags dato ikke bra nok stall.

      Det som skjedde i går, er bare et resultat av at RBK har bedre spillere enn fugla, nytter ikke å skylde på EN spiller, det er flere spillere i gårsdagens 11'er som ikke holder det nivået som kreves for å gå helt til topps, Winsnes er en av dem.

      Greit at Baron hadde noen tabber i går, men han hadde også flere sinnsyke redninger, og holdt i en lang periode fugla inne i kampen, da trøndra presset på som verst.

      Mifsud viste seg positivt frem de 10 min han fikk spille i går, og å la han spille neste kamp fremfor Winsnes tror jeg er et steg i riktig retning.

      Å skylde på Erlandsen blir for dumt, selv om han burde byttet ut Winsnes før, men han har jo alltid vært treig med bytter.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • *LILLESTRØM SK*
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 166

        #23
        Det og skylde på Erlandsen blir faktisk ganske riktig, så taktisk dum trener kan du lete lenge etter! (Det kan faktisk hende du må dra helt til Ullensaker nærmere forklart trenings-feltet til Ull/Kisa)
        Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #24
          Jeg begynner å bli lei av at Erlandsen ikke skal få skylda for seine innbytter, fordi han aldri har vært god til dette. Er det ikke en meget stor selvmotsigelse......

          Ære være erlandsen, men makan til håpløse innbytte-vurderinger. Se bare hva det gjør for laget i går at Kasey kommer inn. Her viser jo faktisk Arne teft på innbytte- men i kjent stil - alt for sent til at det kan endre kampbilde. Da må det vel være lov å stille spørsmålstegn når han gjør denne håpløse vurderingen 8 år på rad!!!!

          I tillegg kan vi slenge på tromsø kampen. En hver trener i hele jæ... verden ville slengt inn på friske bein de siste 20 min. for å holde på/sikre ledelsen. Men neida, Arne lot gutta løpe seg stokk stive helt til det var igjen 9 min....
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #25
            Jeg bare svarer til topicen som er: KAST WINSNES. Er enig i at han ikke er god nok for startelveren vår, men å skylde såpass mye på han, og lage ett emne hvor man forlanger å kvitte seg med Winsnes synes jeg blir altfor drøyt...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Flisby`n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 312

              #26
              Trenger vel ikke akkurat og kaste mannen på gata nei, og jeg synes det må være trenerens oppgave og ta ut gutta når de presterer dårlig.

              Noen kunne jo fortelle Arne at det ville faktisk ikke sende sjokkbølger igjennom fotballverden om han skulle finne på og bytte en før pause eller i pausen heller.
              En kjeeempescoring av tommy!!

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #27
                Winsnes er etter min mening altfor variabel, men bør muligens ikke bli stående alene som syndebukk etter et trist tap i går.

                Når det gjelder treneren, så hadde det nok vært en fordel om han kunne vært mer variabel....
                Jeg tror at LSK hadde sanket flere poeng med en trener som hadde større evner til å gjøre taktiske endringer.

                Men det er fortsatt 27 poeng å spille om, og med den flyten laget har hatt inntil for en drøy uke siden, vil det være mulig å sikre seg alle selv om det vil bli tøft.
                Knurr...

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                  Mye saklig her inne ja- men jeg hiver meg på allikevel.
                  Det kunne du ha spart deg for, ikke nødvendig å dra ned en allerede lavmålsdebatt, på et så lavt nivå at det passer deg.

                  Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                  Men fy faan så dårlig dag på jobben er det vel ingen har hatt siden hitler 30.april 1945.
                  Led du av solstikk under kampen eller bare var drita? Winsnes spilte en god første omgang, kom til mange gode innlegg, var bra defensivt (noe som var en fordel med svima Andersson bak der) og kunne fort ha sendt Fugla i ledelsen etter kun noen få minutter.

                  Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                  Hele Kanarifansen stod og ropte på mifsud, og man må vel kunne regne med at hvertfall noen har god fotballforståelse i fansen
                  Jepp, den samme fansen som i seks år har brukt masse energi på å hetse en spiller som Arild Sundgot. Snakk om fotballforståelse....

                  Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                  Med gårsdagens prestasjoner av JPW mener jeg faktisk det ville være bedre å putte innpå Svendsen. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at Arne (og selvfølgelig også Hallvard) ikke ser dette!!!
                  Patetisk og latterlig, men det forteller dog en hel del om hvilket nivå vi kan forvente av deg når det er snakk om "fotballforståelse".

                  Bønder.....
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Anders_Bakken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 542

                    #29
                    Ut med Winsnes...og inn m lynet Mifsud....han fikk vist at han kan bli en meget bra spiller...til tross for de 10 usle minuttene han fikk spille...herlig å se at Dorsin som har relativt bra m hurtighet i kroppen....ikke hadde nubbesjangs til å følge Mifsud da han skjærte innover. Får håpe han er i startellever'n mot rævbk i kvart'n i cup'n....så skal dem få noe å streve m...

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #30
                      teit overskrift :!: flaut ass :oops:

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #31
                        greit nok at winsnes er trønder...men å kaste han pga en litt dårlig kamp igår..

                        han er/var det beste alternativet vårt der...(pr.igår, nå er det mifsud)
                        berget har vært langtidsskada og trenger tid, det var vel alle høyrevingene våres?
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Flisby`n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 312

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                          Mye saklig her inne ja- men jeg hiver meg på allikevel.
                          Det kunne du ha spart deg for, ikke nødvendig å dra ned en allerede lavmålsdebatt, på et så lavt nivå at det passer deg.

                          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                          Men fy faan så dårlig dag på jobben er det vel ingen har hatt siden hitler 30.april 1945.
                          Led du av solstikk under kampen eller bare var drita? Winsnes spilte en god første omgang, kom til mange gode innlegg, var bra defensivt (noe som var en fordel med svima Andersson bak der) og kunne fort ha sendt Fugla i ledelsen etter kun noen få minutter.

                          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                          Hele Kanarifansen stod og ropte på mifsud, og man må vel kunne regne med at hvertfall noen har god fotballforståelse i fansen
                          Jepp, den samme fansen som i seks år har brukt masse energi på å hetse en spiller som Arild Sundgot. Snakk om fotballforståelse....

                          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                          Med gårsdagens prestasjoner av JPW mener jeg faktisk det ville være bedre å putte innpå Svendsen. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at Arne (og selvfølgelig også Hallvard) ikke ser dette!!!
                          Patetisk og latterlig, men det forteller dog en hel del om hvilket nivå vi kan forvente av deg når det er snakk om "fotballforståelse".

                          Bønder.....

                          Kan forstå ut fra dine "gode" parreringer at du har fasiten på hvordan fotballen skal spiles i lillestrøm Rønnern, og det er det som skiller oss.... Jeg har aldri sagt at Winsnes er skyldig, eller bør kastes ut av klubben, men at han etter min mening var jævli dårlig mot trøndra. Godtar seff hvis andre syntes han var en stjerne, og faktisk ble jo hans motstander på backen kåret til dagens bart.

                          -Det kan skrives mye rart, og jeg regner med at Rønnern ikke har mista alle evner til å fårstå ironi, men budskapet er kun enkelt: Arne må se at vi er svake på høyre kanten igjennom hele kampen og ergo gjøre et bytte. (så er det seff lov å mene annet.......og det er vel de med fotballforståelse som mener det, forstår jeg Rønnern rett.....)
                          En kjeeempescoring av tommy!!

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7097

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                            Mye saklig her inne ja- men jeg hiver meg på allikevel.
                            Det kunne du ha spart deg for, ikke nødvendig å dra ned en allerede lavmålsdebatt, på et så lavt nivå at det passer deg.

                            Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                            Men fy faan så dårlig dag på jobben er det vel ingen har hatt siden hitler 30.april 1945.
                            Led du av solstikk under kampen eller bare var drita? Winsnes spilte en god første omgang, kom til mange gode innlegg, var bra defensivt (noe som var en fordel med svima Andersson bak der) og kunne fort ha sendt Fugla i ledelsen etter kun noen få minutter.

                            Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                            Hele Kanarifansen stod og ropte på mifsud, og man må vel kunne regne med at hvertfall noen har god fotballforståelse i fansen
                            Jepp, den samme fansen som i seks år har brukt masse energi på å hetse en spiller som Arild Sundgot. Snakk om fotballforståelse....

                            Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                            Med gårsdagens prestasjoner av JPW mener jeg faktisk det ville være bedre å putte innpå Svendsen. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at Arne (og selvfølgelig også Hallvard) ikke ser dette!!!
                            Patetisk og latterlig, men det forteller dog en hel del om hvilket nivå vi kan forvente av deg når det er snakk om "fotballforståelse".

                            Bønder.....
                            For mitt vedkommende har Rønnern omtrent diskvalifisert seg fra alle debatter angående LSK, sterilisert som han er fra å akseptere enhver kritikk mot alle elementer rundt klubben.

                            Jeg venter bare på å høre han si at LSK egentlig var det beste laget på søndag og fortjente å vinne. Er det noen som er bonde her så er det deg, Rønnern.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #34
                              Jeg trodde at vi var tilhengere av samme klubb. Er det virkelig nødvendig da å bruke så mye energi på å rakke ned på hverandre?

                              Ikke imponert.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                Kan forstå ut fra dine "gode" parreringer at du har fasiten på hvordan fotballen skal spiles i lillestrøm Rønnern, og det er det som skiller oss....
                                Jeg får for guds skyld og for min skyld håpe det er mer enn det som skiller oss...... Forøvrig har jeg ikke nevnt med et kløyvet ord hvordan fotballen skal spilles i Lillestrøm i det innlegget du siterer.

                                Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                Jeg har aldri sagt at Winsnes er skyldig, eller bør kastes ut av klubben, men at han etter min mening var jævli dårlig mot trøndra. Godtar seff hvis andre syntes han var en stjerne, og faktisk ble jo hans motstander på backen kåret til dagens bart.
                                Det er en viss forskjell på å skjelle ut Winsnes slik du gjør, kontra se balansert på prestasjonene han leverte slik jeg gjør, uten at jeg gjør ham til matchens lirare av den grunn. Forøvrig er det gjennomgangsmelodien at Pål Strand ligger på bunn i samtlige spillerbørser fra den kampen, men han unngår enhver kritikk.

                                Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                ...men budskapet er kun enkelt: Arne må se at vi er svake på høyre kanten igjennom hele kampen og ergo gjøre et bytte.
                                Høyrekanten offensivt var ikke noe svakere enn venstrekanten, ei heller i forhold til den sentrale midtbane. Arne må gjerne gjøre bytter og jeg hadde gjerne sett Mifsud på banen fra start på bekostning av Winsnes, men det er ikke fordi Winsnes leverte ræva på Lerkenbart, men fordi Mifsud har noe Winsnes ikke har, nemlig ekstreme ferdigheter i form av fart og skuddstyrke.

                                Du veit hva du får med Winsnes på banen og det er på det jevne. Mifsud er spennende og gir laget et ny dimensjon.

                                Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                (så er det seff lov å mene annet.......og det er vel de med fotballforståelse som mener det, forstår jeg Rønnern rett.....)
                                Jepp, det er etter min mening vanvittig hårreisende å kåre Winsnes til Fuglas dårligste mann på banen.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  For mitt vedkommende har Rønnern omtrent diskvalifisert seg fra alle debatter angående LSK, sterilisert som han er fra å akseptere enhver kritikk mot alle elementer rundt klubben.
                                  Både jeg og du kan trøste oss med at det er ikke veldig ofte jeg nedverdiger meg med å forsøke meg på en debatt i dette forumet, så sånn sett er det ikke ofte du får muligheten til å diskvalifisere med fra debattene.....

                                  Forøvrig er det merkelig at et seriøst forsvar av prestasjonen til Winsnes mot den useriøse hetsen han blir utsatt for, er det samme som at jeg ikke aksepterer kritikk mot noen som helst rundt klubben.

                                  Det passer vel ikke noe særlig godt i dette forumet at man ikke henger seg på "mobben" som med store bokstaver og enstavelsesord forklarer tapet med å plassere all skyld på en mann. Jeg betakker meg mot å stå i flokk og peke ut syndebukker.

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Jeg venter bare på å høre han si at LSK egentlig var det beste laget på søndag og fortjente å vinne.
                                  Da får du vente lenge.

                                  Bønder.....
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7097

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Forøvrig er det merkelig at et seriøst forsvar av prestasjonen til Winsnes mot den useriøse hetsen han blir utsatt for, er det samme som at jeg ikke aksepterer kritikk mot noen som helst rundt klubben.
                                    Nei, Rønner, jeg har lest svært mange av de tidligere meningsytringene dine. De er like kjedelige, repetitive og forutsigbare hver gang; LSK gjør aldri noe feil, og de som mener noe annet kan holde kjeft. Flotters.

                                    Men Rønnern mener altså at dette friske knippet med uttalelser kvalifiserer til et "seriøst forsvar av prestasjonen til Winsnes ":

                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    "Det kunne du ha spart deg for, ikke nødvendig å dra ned en allerede lavmålsdebatt, på et så lavt nivå at det passer deg. "
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Led du av solstikk under kampen eller bare var drita?
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Patetisk og latterlig, men det forteller dog en hel del om hvilket nivå vi kan forvente av deg når det er snakk om "fotballforståelse".
                                    Veldig, veldig seriøst.

                                    Antakeligvis i motsetning til deg (?) så jeg faktisk kampen, og at Winsnes var en skandale hersker det ingen tvil om. Like lite som det hersker tvil om at han er det klart svakeste leddet i LSKs førsteellever, at Mifsud bare på bakgrunn av de fem minuttene han spilte på søndag er en mye bedre spiller, og at du argumenterer som en fjøsbonde. Klovn...
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • fugla_4_ever
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 467

                                      #38
                                      Syntes det er tull at noen begynner å kritisere Erlandsen igjen... Ett tap og det koker over! Hva er det egentlig vi forventer? Erlandsen er nok faktsik den aller beste treneren i dagens tippeligaen og trolig en av de beste norske trenerne! Må faktisk innrømme at jeg tror LSK kan ha gjort en feil ved å ikke fornye kontrakten hans!

                                      BASTA :evil:

                                      PS: Helvete for en kamp. Vi tar dem på lørdag!

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Nei, Rønner, jeg har lest svært mange av de tidligere meningsytringene dine. De er like kjedelige, repetitive og forutsigbare hver gang; LSK gjør aldri noe feil, og de som mener noe annet kan holde kjeft. Flotters.
                                        Godt gjort å hevde det på bakgrunn av mine fåtallige innlegg på denne debattsiden, hvor de aller fleste er ren informasjon om hva som skjer i KFL.

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Antakeligvis i motsetning til deg (?) så jeg faktisk kampen, og at Winsnes var en skandale hersker det ingen tvil om.
                                        Nå legger jeg aldri stor vekt på spillerbørser, men de som har giddet å gi karakterer til LSKs lag mot trøndera, har Winsnes på firere og femmere. Som alltid med Winsnes, på det jevne, hverken mer eller mindre.

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        og at du argumenterer som en fjøsbonde. Klovn...
                                        Du har nok langt mer kunnskap om fjøsbønder enn meg, så det kan være riktig.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • general
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1150

                                          #40
                                          En diskusjon er geri å ha om temaet, men dette er vel ingen diskusjon. Ligner litt mer på "Pappaen min er sterkere enn din" i barnehagen.

                                          Skjønnner jo at folk har meninger om spillere/klubb og fans og det er vel og bra det, men det er ikke bra at det flyter over av frustasjon bare fordi vi taper 1 kamp mot norges antatt beste lag. (Nå sier nok noen av dere: Hva med fugla?? Og da sier jeg: Vær realist da!!

                                          Tenk mer på hvilken innsats gutta har gjort i år. Kjempa seg opp fra en drålig vår. I går spilte vi med spissen vår i forsvar. Skal være glad det ikke kom fler mål. Vi har jo ikke tapt siden ODD borte 20.mai
                                          Seriegull 2016!!!

                                          Kommentar

                                          Working...