Johan Petter Winsnes!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #41
    Så i Dgbladet i går at dem trodde det var Misund som kom inn for Winsnes. Spesielt at han som rapporterte ikke stusset litt over at lsk sin andre keeper kom inn som høyreflanke de siste 10 min
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #42
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Både jeg og du kan trøste oss med at det er ikke veldig ofte jeg nedverdiger meg med å forsøke meg på en debatt i dette forumet,

      Dette var en litt drøy kommentar Rønner. Du sier indirekte at de som
      skriver innlegg her inne er mindre verdt enn deg. Mener du virkelig det?

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7097

        #43
        Selvsagt mener han det.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Baron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 187

          #44
          Selv om Coca Jerry er den ubestridte mester på personangrep, så pustes han stadig i nakken av Rønnern.
          Baron!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #45
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Dette var en litt drøy kommentar Rønner. Du sier indirekte at de som skriver innlegg her inne er mindre verdt enn deg. Mener du virkelig det?
            Selvfølgelig ikke, jeg bare sier at noen av debattene på dette forumet som oftest holder så lavt nivå at jeg ikke gidder å bruke min verdifulle tid på sånt møl. Derav lav aktivitet fra min side.

            Jeg har ikke sagt en pøkk om at jeg er verdt mer enn noen andre. Slike elitiske påstander får du henge på noen andre, jeg er ikke med på det.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #46
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Selvsagt mener han det.
              Ikke skap deg nå. Tenk å bli så bitter fordi noen ikke snakker etter ræva på deg?
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #47
                så så nå gutter, det er pappan min som er sterkest alikevell :roll:

                .
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #48
                  Begynner å bli lei av å se den sytinga fra Rønnern, om hvor dumme og håpløse innlegg folk legger inn på forumet.

                  Det er ingen som tvinger deg til å lese disse idiotiske innleggene.

                  Opprett ditt eget forum Rønnern, så kan du føre debatter med deg selv, på et høyt intelektuelt nivå, der ingen er uenig med deg.
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • Flisby`n
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 312

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                    Kan forstå ut fra dine "gode" parreringer at du har fasiten på hvordan fotballen skal spiles i lillestrøm Rønnern, og det er det som skiller oss....
                    Jeg får for guds skyld og for min skyld håpe det er mer enn det som skiller oss...... Forøvrig har jeg ikke nevnt med et kløyvet ord hvordan fotballen skal spilles i Lillestrøm i det innlegget du siterer.

                    Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                    Jeg har aldri sagt at Winsnes er skyldig, eller bør kastes ut av klubben, men at han etter min mening var jævli dårlig mot trøndra. Godtar seff hvis andre syntes han var en stjerne, og faktisk ble jo hans motstander på backen kåret til dagens bart.
                    Det er en viss forskjell på å skjelle ut Winsnes slik du gjør, kontra se balansert på prestasjonene han leverte slik jeg gjør, uten at jeg gjør ham til matchens lirare av den grunn. Forøvrig er det gjennomgangsmelodien at Pål Strand ligger på bunn i samtlige spillerbørser fra den kampen, men han unngår enhver kritikk.

                    Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                    ...men budskapet er kun enkelt: Arne må se at vi er svake på høyre kanten igjennom hele kampen og ergo gjøre et bytte.
                    Høyrekanten offensivt var ikke noe svakere enn venstrekanten, ei heller i forhold til den sentrale midtbane. Arne må gjerne gjøre bytter og jeg hadde gjerne sett Mifsud på banen fra start på bekostning av Winsnes, men det er ikke fordi Winsnes leverte ræva på Lerkenbart, men fordi Mifsud har noe Winsnes ikke har, nemlig ekstreme ferdigheter i form av fart og skuddstyrke.

                    Du veit hva du får med Winsnes på banen og det er på det jevne. Mifsud er spennende og gir laget et ny dimensjon.

                    Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                    (så er det seff lov å mene annet.......og det er vel de med fotballforståelse som mener det, forstår jeg Rønnern rett.....)
                    Jepp, det er etter min mening vanvittig hårreisende å kåre Winsnes til Fuglas dårligste mann på banen.

                    Ære være Rønnern for hans utrettelige engasjement for laget- det mener jeg virkelig! Og jeg mener heller ikke i likhet med deg at Winsnes er på noen måte noen syndebukk etter søndag.

                    Det jeg ønsket og sette fokus på i denne tråden var bare at etter min mening lå alt til rette for at fugla ville kunne tjene veldig på å få inn Mifsud. Et overasskelsesmoment, samt at han kan nesten alene med sin fart presse motstanderen bakover på banen- noe vi sårt hadde trengt da vi kollapset i 2. omgang på lerkendal.

                    Helt enig i at Strand presterte antakelig på samme nivå som Winsnes, men grunnen til at jeg retter hovedfokuset mot Winsnes er fordi jeg har forstått det som Mifsud er en høyre-kantspiller. Derfor synes jeg, etter mine strategiske overveielser underveis på tribunen, at det var utrolig at Arne E ikke så dette.

                    Og, nei- dette er ikke et forsøk på igjen å skyte Arne E for et tap! Og, nei- dette er ikke et slags hysterisk annfall i etterkant av et tap,- hvor man skal finne en syndebukk. Dette er kun et innspill til en debatt hvor meningen er å gjøre seg noen tanker rundt hvordan fugla kan prestere bedre til neste gang!

                    Jeg synes halve morroa med fotball er å ha en mening om det som skjer på banen- og da synes jeg dette forumet er et sted hvor slike tanker kan få utløp (og motstand. Men i dette ligger det også at det er lov å være kritisk til eget lag- uten at det betyr at man er negativ, ulojal eller pessimist.

                    Og- Rønnern- du har mye rett i at fagligheten på forumet ikke alltid er på topp- det mener jeg og- men kun om de innleggene jeg ikke selv er enig i........ :wink:
                    En kjeeempescoring av tommy!!

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                      Syntes det er tull at noen begynner å kritisere Erlandsen igjen... Ett tap og det koker over! Hva er det egentlig vi forventer? Erlandsen er nok faktsik den aller beste treneren i dagens tippeligaen og trolig en av de beste norske trenerne! Må faktisk innrømme at jeg tror LSK kan ha gjort en feil ved å ikke fornye kontrakten hans!

                      BASTA :evil:

                      PS: Helvete for en kamp. Vi tar dem på lørdag!
                      Arne E. har etter min mening vist gjentatte ganger at han har en del å gå på når det gjelder fornuftig bruk av reservene/taktiske bytter for å endre kampbildet. Dersom laget ikke fungerer slik det var ment før kampen, så klarer han ikke å gjøre noe med det.

                      Den aller beste treneren i dagens tippeliga? Neppe.
                      En av de bedre norske trenerne? Kanskje.

                      Det skal bli spennende å se hva som skjer med laget etter å ha blitt overkjørt av møkkalaget i 2. omgang. Det vil fortelle mye om hvor gode trenere LSK har pr i dag.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Guling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 484

                        #51
                        men grunnen til at jeg retter hovedfokuset mot Winsnes er fordi jeg har forstått det som Mifsud er en høyre-kantspiller
                        Bare for å ha nevnt det, så er Mifsud tobeint, og kan antagelig spille på begge kantene. Men Winsnes settes vel mye heller ut enn landslagsaktuelle Strand uansett.

                        Kommentar

                        • Flisby`n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 312

                          #52
                          ^
                          Det er riktig, men det virker som alle snakker om han som enten spiss eller høyre kant. Det gjør hvertfall Erlandsen i sin beskrivelse av Mifsud. -Men om det er fordi han er bedre der eller om det er fordi man ikke ønsker og sette Strand ut er jo et interessant spørsmål!
                          En kjeeempescoring av tommy!!

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7097

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Ikke skap deg nå. Tenk å bli så bitter fordi noen ikke snakker etter ræva på deg?
                            Morsomt at du skulle nevne ræva mi, for den ler av deg.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Christer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 388

                              #54
                              fy faen og ræva han spilte i dag..
                              jeg kan ikke fatte at vi ikke har noen bedre alternativer.. send heller inn en junior spiller enn han..

                              Kommentar

                              • morten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2156

                                #55
                                Synes det er litt synd at winsnes ikke får det til for jeg veit at han har veldig lysst men han hadde iallefall et glimrende innlegg i dag
                                Badekar
                                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  #56
                                  JP var dårlig i dag..ingen kan si noe annet..skulle vært byttet ut før
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #57
                                    Hadde ange innleggsmuligheter, men alle ramla over dølinja, ihverfall i 1 omgang. Start med Mifsud i neste kamp!!!!

                                    - men det vil ikke skje!! :twisted:

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7097

                                      #58
                                      Tittelen på denne tråden gjør den evig aktuell, akkurat som jeg trodde. Winsnes var grusom i dag og satte vel knapt en fot riktig. Det var flere som var dårlige (Tom K definitivt en av dem, og Gylfi var heller ikke bra), men Winsnes er jo beyond crap.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • kanari76
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jan 2004
                                        • 90

                                        #59
                                        trigz skrev:
                                        Winsnes var grusom i dag og satte vel knapt en fot riktig. Det var flere som var dårlige (Tom K definitivt en av dem, og Gylfi var heller ikke bra), men Winsnes er jo beyond crap.
                                        vel jeg så kampen på tv og har sett litt mer av kampen enn det du fikk sett om du var på Åråsen, og Winsnes prøvde mye idag og fikk med seg ballen gang på gang til innlegg, problemet var at der sviktet det opptill flere ganger. men at han var beyond crap er å ta alt for mye i. Gylfi hadde absolutt ikke dagen det skal jeg være med om, men Tom-Tom hadde faktisk god kontroll på sin side +ett par gode raid oppover på banen, jeg må si at detta synes jeg var en av de bedre kampene hans.
                                        I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                                        -Bill Hicks

                                        Kommentar

                                        • fredpet76
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2004
                                          • 1253

                                          #60
                                          Synes tittelen på denne tråden er så mongolid som det går an å få den. Det sier dessverre mye om hva slags folk som eksisterer på dette forumet. Synes ellers i denne tråden at all denne dritten Winsnes får gjerne kan modifisreres 100%..
                                          Husk at han er vår egen. Tenk på det!!

                                          Kommentar

                                          Working...