Så i Dgbladet i går at dem trodde det var Misund som kom inn for Winsnes. Spesielt at han som rapporterte ikke stusset litt over at lsk sin andre keeper kom inn som høyreflanke de siste 10 min
Johan Petter Winsnes!!!
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av RønnernBåde jeg og du kan trøste oss med at det er ikke veldig ofte jeg nedverdiger meg med å forsøke meg på en debatt i dette forumet,
Dette var en litt drøy kommentar Rønner. Du sier indirekte at de som
skriver innlegg her inne er mindre verdt enn deg. Mener du virkelig det?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironDette var en litt drøy kommentar Rønner. Du sier indirekte at de som skriver innlegg her inne er mindre verdt enn deg. Mener du virkelig det?
Jeg har ikke sagt en pøkk om at jeg er verdt mer enn noen andre. Slike elitiske påstander får du henge på noen andre, jeg er ikke med på det.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzSelvsagt mener han det.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
så så nå gutter, det er pappan min som er sterkest alikevell :roll:
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Begynner å bli lei av å se den sytinga fra Rønnern, om hvor dumme og håpløse innlegg folk legger inn på forumet.
Det er ingen som tvinger deg til å lese disse idiotiske innleggene.
Opprett ditt eget forum Rønnern, så kan du føre debatter med deg selv, på et høyt intelektuelt nivå, der ingen er uenig med deg.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av Flisby`nKan forstå ut fra dine "gode" parreringer at du har fasiten på hvordan fotballen skal spiles i lillestrøm Rønnern, og det er det som skiller oss....
Opprinnelig skrevet av Flisby`nJeg har aldri sagt at Winsnes er skyldig, eller bør kastes ut av klubben, men at han etter min mening var jævli dårlig mot trøndra. Godtar seff hvis andre syntes han var en stjerne, og faktisk ble jo hans motstander på backen kåret til dagens bart.
Opprinnelig skrevet av Flisby`n...men budskapet er kun enkelt: Arne må se at vi er svake på høyre kanten igjennom hele kampen og ergo gjøre et bytte.
Du veit hva du får med Winsnes på banen og det er på det jevne. Mifsud er spennende og gir laget et ny dimensjon.
Opprinnelig skrevet av Flisby`n(så er det seff lov å mene annet.......og det er vel de med fotballforståelse som mener det, forstår jeg Rønnern rett.....)
Ære være Rønnern for hans utrettelige engasjement for laget- det mener jeg virkelig! Og jeg mener heller ikke i likhet med deg at Winsnes er på noen måte noen syndebukk etter søndag.
Det jeg ønsket og sette fokus på i denne tråden var bare at etter min mening lå alt til rette for at fugla ville kunne tjene veldig på å få inn Mifsud. Et overasskelsesmoment, samt at han kan nesten alene med sin fart presse motstanderen bakover på banen- noe vi sårt hadde trengt da vi kollapset i 2. omgang på lerkendal.
Helt enig i at Strand presterte antakelig på samme nivå som Winsnes, men grunnen til at jeg retter hovedfokuset mot Winsnes er fordi jeg har forstått det som Mifsud er en høyre-kantspiller. Derfor synes jeg, etter mine strategiske overveielser underveis på tribunen, at det var utrolig at Arne E ikke så dette.
Og, nei- dette er ikke et forsøk på igjen å skyte Arne E for et tap! Og, nei- dette er ikke et slags hysterisk annfall i etterkant av et tap,- hvor man skal finne en syndebukk. Dette er kun et innspill til en debatt hvor meningen er å gjøre seg noen tanker rundt hvordan fugla kan prestere bedre til neste gang!
Jeg synes halve morroa med fotball er å ha en mening om det som skjer på banen- og da synes jeg dette forumet er et sted hvor slike tanker kan få utløp (og motstand. Men i dette ligger det også at det er lov å være kritisk til eget lag- uten at det betyr at man er negativ, ulojal eller pessimist.
Og- Rønnern- du har mye rett i at fagligheten på forumet ikke alltid er på topp- det mener jeg og- men kun om de innleggene jeg ikke selv er enig i........ :wink:En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everSyntes det er tull at noen begynner å kritisere Erlandsen igjen... Ett tap og det koker over! Hva er det egentlig vi forventer? Erlandsen er nok faktsik den aller beste treneren i dagens tippeligaen og trolig en av de beste norske trenerne! Må faktisk innrømme at jeg tror LSK kan ha gjort en feil ved å ikke fornye kontrakten hans!
BASTA :evil:
PS: Helvete for en kamp. Vi tar dem på lørdag!
Den aller beste treneren i dagens tippeliga? Neppe.
En av de bedre norske trenerne? Kanskje.
Det skal bli spennende å se hva som skjer med laget etter å ha blitt overkjørt av møkkalaget i 2. omgang. Det vil fortelle mye om hvor gode trenere LSK har pr i dag.Knurr...Kommentar
-
men grunnen til at jeg retter hovedfokuset mot Winsnes er fordi jeg har forstått det som Mifsud er en høyre-kantspillerKommentar
-
^
Det er riktig, men det virker som alle snakker om han som enten spiss eller høyre kant. Det gjør hvertfall Erlandsen i sin beskrivelse av Mifsud. -Men om det er fordi han er bedre der eller om det er fordi man ikke ønsker og sette Strand ut er jo et interessant spørsmål!En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernIkke skap deg nå. Tenk å bli så bitter fordi noen ikke snakker etter ræva på deg?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Synes det er litt synd at winsnes ikke får det til for jeg veit at han har veldig lysst men han hadde iallefall et glimrende innlegg i dagKommentar
-
Hadde ange innleggsmuligheter, men alle ramla over dølinja, ihverfall i 1 omgang. Start med Mifsud i neste kamp!!!!
- men det vil ikke skje!! :twisted:Kommentar
-
Tittelen på denne tråden gjør den evig aktuell, akkurat som jeg trodde. Winsnes var grusom i dag og satte vel knapt en fot riktig. Det var flere som var dårlige (Tom K definitivt en av dem, og Gylfi var heller ikke bra), men Winsnes er jo beyond crap.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
trigz skrev:
Winsnes var grusom i dag og satte vel knapt en fot riktig. Det var flere som var dårlige (Tom K definitivt en av dem, og Gylfi var heller ikke bra), men Winsnes er jo beyond crap.I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill HicksKommentar
-
Synes tittelen på denne tråden er så mongolid som det går an å få den. Det sier dessverre mye om hva slags folk som eksisterer på dette forumet. Synes ellers i denne tråden at all denne dritten Winsnes får gjerne kan modifisreres 100%..
Husk at han er vår egen. Tenk på det!!Kommentar
Kommentar