Johan Petter Winsnes!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Flisby`n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 312

    #61
    Hvis det er noen som har problemer med at vi diskuterer egene og andres spillere, samt taktikk og lagoppstilling på vårt eget forum, bør man vel heller benytte fritiden til andre ting enn å sitte på dette forumet. Jeg tror det er en god del som følger fotball nettopp med den muligheten å kunne ha en egen mening om laget/motstanderen m.m

    Uansett, det vi er enige om, noe som ikke du har skjønt "fredpet76", er at man diskuterer ut i fra at man vil klubben det beste hele tiden. Ja,- det kan man godt mene selv om man synes at JPW for tiden spiller møkk dårlig (noe jeg synes han har gjort over lengre tid).

    Winsnes er på ingen måte 100 % skyldig i hverken tap eller uavgjorte resultater, men for mange- meg iblant- er han den dårligste og den som er mest "synlig" dårlig. Og jeg nekter å henge som en bavian over rekkverket på åråsen i timesvis etter kampen for å gi støtte til gutta etter et møkkaresultat- for det er vel slik supporterne skal oppføre seg "fredpet76"??
    Selvfølgelig gir man gutta den beste støtte under kampen, og piping og andre ulyder mot egne spillere underveis i kampen hører seff ikke hjemme noe sted. -Men på forumet må man vel for "guds skyld" (preget av pausen i går) ha lov til å mene noe om sitt eget lag som man ikke synes spiller bra nok???

    Jeg elsker lillestrøm, jeg er på alle hjemmekampa, og en god del av bortekampa- jeg skriver på forum og jeg leser det meste om lillestrøm på nett. Har spillt i Lillestrøm i 15 år. Samtidig mener jeg Winsnes er for dårlig.............dårlig supporter??
    En kjeeempescoring av tommy!!

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      #62
      Opprinnelig skrevet av Flisby`n
      Hvis det er noen som har problemer med at vi diskuterer egene og andres spillere, samt taktikk og lagoppstilling på vårt eget forum, bør man vel heller benytte fritiden til andre ting enn å sitte på dette forumet. Jeg tror det er en god del som følger fotball nettopp med den muligheten å kunne ha en egen mening om laget/motstanderen m.m

      Uansett, det vi er enige om, noe som ikke du har skjønt "fredpet76", er at man diskuterer ut i fra at man vil klubben det beste hele tiden. Ja,- det kan man godt mene selv om man synes at JPW for tiden spiller møkk dårlig (noe jeg synes han har gjort over lengre tid).

      Winsnes er på ingen måte 100 % skyldig i hverken tap eller uavgjorte resultater, men for mange- meg iblant- er han den dårligste og den som er mest "synlig" dårlig. Og jeg nekter å henge som en bavian over rekkverket på åråsen i timesvis etter kampen for å gi støtte til gutta etter et møkkaresultat- for det er vel slik supporterne skal oppføre seg "fredpet76"??
      Selvfølgelig gir man gutta den beste støtte under kampen, og piping og andre ulyder mot egne spillere underveis i kampen hører seff ikke hjemme noe sted. -Men på forumet må man vel for "guds skyld" (preget av pausen i går) ha lov til å mene noe om sitt eget lag som man ikke synes spiller bra nok???

      Jeg elsker lillestrøm, jeg er på alle hjemmekampa, og en god del av bortekampa- jeg skriver på forum og jeg leser det meste om lillestrøm på nett. Har spillt i Lillestrøm i 15 år. Samtidig mener jeg Winsnes er for dårlig.............dårlig supporter??

      kunne ikke vært mer enig!! man må få stille krav til eget lag og spillere, når de har royale league plass som ambisjon...
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7097

        #63
        Når fredpet bruker begrep som "mongoloid" som skjellsord har han vist at han ikke har noen plass i en tilnærmet seriøs diskusjon. Klovn!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Rolergra
          Medlem
          Møteplager
          • Aug 2004
          • 80

          #64
          Winsnes har klippekort med Arne som trener. Kan ikke huske å ha sett han spille en bra kamp i år, så jeg fortår ikke hvorfor han spiller kamp etter kamp. Han klarer seg greit bakover, men fremover på banen er det jo helt dødt! Ikke kan han legge inn heller.
          Faktisk den eneste bra kampen jeg husker han har spillt er mot Brann i Bergen i fjor.... :?

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1253

            #65
            En ting er å kritisere spillere på en konstruktiv måte, men det er visse personer som ikke klarer å være like konstruktive etter min mening. Jeg er også en av de som synes at Winsnes bare burde spilt 1 omg, men vi trenger ikke halshogge han av den grunn. Det er det jeg mener. Flere kommentarer er nemlig fullstendig bak mål synes jeg...

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7097

              #66
              Opprinnelig skrevet av fredpet76
              Flere kommentarer er nemlig fullstendig bak mål synes jeg...
              Javisst, sånn som når du kaller andre for "mongoloide". Uspiselig, vulgært og uakseptabelt, men det er heldigvis stadig færre som synes det er greit å henge ut folk med Downs symdrom gjennom å bruke tilstanden deres som et skjellsord. Fytti faen.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #67
                At denne diskusjonen tar seg opp igjen nå etter gårsdagens kamp mot Molde er idiotisk. JPW var ikke alene skyld i at det ble tap igår. Det var flere som presterte under de vi kunne forvente.

                Det er klart at forumet skal kunne brukes til både å kritisere både spillere og trenere, men jeg gir samme svaret til alle som er forbanna på både Erlandsen og Winsnes: Kampen mot Molde hadde vi vunnet med normal flaks og innstilling fra ALLE 11. Da hadde ikke en kjeft startet denne diskusjonen igjen...
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • Flisby`n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 312

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                  En ting er å kritisere spillere på en konstruktiv måte, men det er visse personer som ikke klarer å være like konstruktive etter min mening. Jeg er også en av de som synes at Winsnes bare burde spilt 1 omg, men vi trenger ikke halshogge han av den grunn. Det er det jeg mener. Flere kommentarer er nemlig fullstendig bak mål synes jeg...
                  Vi er nok antakelig enige hvis det er lov å kritisere enkeltspillere, og jeg vil bare gi min støtte til at topic-navnet er endret. Det harmonerer mer med at man kritiserer konstruktivt!
                  En kjeeempescoring av tommy!!

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1253

                    #69
                    Javisst, sånn som når du kaller andre for "mongoloide". Uspiselig, vulgært og uakseptabelt, men det er heldigvis stadig færre som synes det er greit å henge ut folk med Downs symdrom gjennom å bruke tilstanden deres som et skjellsord. Fytti faen.
                    Nå må ikke du ta alt så veldig bokstavelig da. Tror du forstod hva jeg egentlig mente. Over og ut fra denne debatten. Punktum finale, du får smøre på brødskiva di sjøl...

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      Nå må ikke du ta alt så veldig bokstavelig da. Tror du forstod hva jeg egentlig mente....
                      Vi snakker ikke akkurat Mensa her heller dah....
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        #71
                        Gammel link, men fortsatt aktuell...



                        Tror Fugla tjener på å la Winsnes gå. Han er rett og slett ikke god nok til å spille for en klubb som har som ambisjon om å være Norges beste fotballag innen to-tre år.
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        Working...