Ifølge pålitelige kilder er Andreas Haddad i ferd med å forlate LSK.
Andreas Haddad
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Siden ingen moderatorer sier fra (faen så håpløst det er med RoyVaadal på ferie ;-)), gjør jeg det:
I denne tråden skal man bare poste nyheter, kommentarer og andre innspill taes i andre tråder!
PS: Dette innlegget ble skrevet mens Torolfs post fortsatt var i nyhetstråden.Last edited by Lars; 04.07.2006, 10:05.Kommentar
-
Da ser vi kanskje han slovakiske? spissen blir presentert på Åråsen til helga???
Like greit å selge Haddadd, han kommer aldri til å bli noe mer enn 2 div spiller.Kommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av Paddis
tenkte ikke alfabetisk siden de sto med fornavn.. jeg så bare nederst...For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRer det fordi du er så lav at du ser nederst? ser du kanskje ikke helt opp på toppen av lista?For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyEhh..? Topic her var vel Haddad?
Tyder dette på at Jendrisek er på vei inn, eller er dette bare en nødvendig følge etter et surt og trykket forhold mellom klubb og spiller?Kommentar
-
Det hadde kanskje også gitt laget en ny giv etter en litt sur avsluttning på vårsesongen.... Venter i hvertfall i spenning.
Dobbelpostning er for de tøffe!:???:Kommentar
-
Håper virkelig at Haddad drar snart. Han har vært hos oss altfor lenge allerede.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Håper virkelig ikke at dette blir noe av. Haddad har et enormt potensiale, jeg er sikker på at det løsner snart. Vi har en potensiell toppscorer i denne mannen, jeg håper at Fjøra og co. tenker seg om to ganger før de gir slipp på Andreas "Zlatan" Yacob-Haddad. :-(
(Ja, ironi.)Kommentar
-
Kommentar