Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er selv ingen reporter, men denne form for repotasje minner meg veldig mye om en nervøs 14 åring som har tyvlånt en "båndopptagerspiller" fra sin far.
Maken til elendig TV skal man lete lenge etter.
Skal man ha LSK TV får man ha folk som kan lage noe skikkelig, dette var elendige greier! Terningkast 1.
Jeg er selv ingen reporter, men denne form for repotasje minner meg veldig mye om en nervøs 14 åring som har tyvlånt en "båndopptagerspiller" fra sin far.
Maken til elendig TV skal man lete lenge etter.
Skal man ha LSK TV får man ha folk som kan lage noe skikkelig, dette var elendige greier! Terningkast 1.
Flott at KFL har Kanari-TV! Terningkast 6.
Frodethai
Frode Johansen
:lsk:
Enig. Reporteren ødelegger alt. Spør hver eneste om hvilken kamp han/hun skal kjøpe billett til. Er det mulig!?
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Hvem er reporter, og hvem er ansvarlig for at noen står å kliper han i ballene når han snakker?
Dette var RÆVVA!! Hørtes ut som han intervjua barnehageunger.
Han kunne like godt ha spurt: "hva heter du for no da lille venn?"
Ble rett og slett for dumt, når du spør voksne personer spørsmål som begge vet svaret på, blir det bare dårlig tv. Håper neste intervju foregår med annen journalist
Noen som har sett innslaget med espen eckbo på en pressekonferanse med Kjell Magne Bondevik, da Bondevik annonserte at han skulle sykemelde seg? Eckbo skulle være journalist for en dag, og reiste seg opp for å stille et spørsmål foran et fullsatt pressekorps, for så å bruke evigheter på å formulere seg.. Dro straks assosiasjoner til dette da jeg så Lsk-tv
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Kommentar