Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Han ene tassen som ble intervjuet sa at alle påmeldte på fotballskolen fikk sesongkort på åråsen. Og det skulle så vidt jeg skjønte være 3 fotballskoler i år, og på den første fotballskolen var det 450 påmeldte. Dette tror jeg kan være et utrolig bra tiltak for å få flere til åråsen i fremtiden. Man skal tidlig krøkes, som det heter.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Han ene tassen som ble intervjuet sa at alle påmeldte på fotballskolen fikk sesongkort på åråsen. Og det skulle så vidt jeg skjønte være 3 fotballskoler i år, og på den første fotballskolen var det 450 påmeldte. Dette tror jeg kan være et utrolig bra tiltak for å få flere til åråsen i fremtiden. Man skal tidlig krøkes, som det heter.
Av egen erfaring tror jeg det er slik at man får sesongkort hvor det står at du kan plassere deg hvor som helst på RB-tribunen gratis, men det er kun der det gjelder. Slik var det hvert fall da jeg var med for et par 3 år siden.
Av egen erfaring tror jeg det er slik at man får sesongkort hvor det står at du kan plassere deg hvor som helst på RB-tribunen gratis, men det er kun der det gjelder. Slik var det hvert fall da jeg var med for et par 3 år siden.
Ja det er sånn...Det er veldig bra,det får jo flere folk til stadion!=)
Er med i år..akkurat nå i disse dager faktisk! Kjempe morro..men det er siste året jeg kan være med:'(
Ja det er sånn...Det er veldig bra,det får jo flere folk til stadion!=)
Er med i år..akkurat nå i disse dager faktisk! Kjempe morro..men det er siste året jeg kan være med:'(
Er det ikke maks-grense på 15 år ? Eller er det 16? Jeg var med der for 2 år siden tror jeg, var en morsom uke, men føler meg litt for gammel nå, selv om jeg fortsatt bare er ungdommen Utlært er ordet!
Har min håpefulle 13-åring og hans kompis på "skolen" nå..Stor stas! (LSK's neste hhv. panserspiss og lynving om noen år?..Kvalitet fra Indre østfold!)
Masse foreldre og barn på tribunene under åpningen i går. Fjøra presenterte høytidlig hver enkelt A-lags spiller da de løp inn på banen til stor jubel. Høydepunktet var da Fjøra ba unga om å holde igjen på ferdighetene fordi Bjarmann var tilstede og da kunne de fort havne i Lyn!
Stort for gutta å komme innpå idolene sine og se hvordan LSK fungerer til daglig. De gleder seg vanvittig til å stå foran Kanarifansen på Lørdag!
Flott tiltak dette (- bare synd at jeg er for gammel & feit til å late som jeg er 13 år...)
For oss med medioker omløp i huet, og litt for stor evne til å tenke koffert, var skrivefeilen morsom; selv om det morsomme ordet også hadde skrivefeil...
Kommentar