Uwe refses

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Uwe refses

    Uwe ble ingen populær mann for mange etter en taktisk bommert på slutten av kampen mener av supporterne. Nå får han pepper av Fjøra også etter at han stakk av rett etter kampen uten å snakke med noen....

    Ikke bra, Fjøra varsler møte i morgen på Åråsen....

    Dette er ikke bra med det rykte han allerde har
  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

    #2
    han har tidligere sagt uheldige ting i media, hadde han blitt på åråsen kunne det fort blitt noen uheldige sitater til media kunne kost seg med. men man bør jo kunne holde seg i skinnet selv om man er aldri så skuffa...
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #3
      Tror (og håper) han var mest skuffet over seg selv. Er nok hardt for en mann som hater tap og stiller høye krav til spillerne å somle bort en seier i sluttminuttene pga egne taktiske feildisposisjoner. Hadde han hatt noe nyttig å si til andre hadde han trolig gjort det i garderoben. Han gikk vel rett og slett i skammekroken.

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #4
        Han bør tåle et møte med media, selv om han er aldri så forbannet. Er ikke bra at han stikker uten å gi noen kommentarer. Når i tillegg Fjørtoft reagerer, så tror jeg raskt dette kan gi en viss negativitet innad i laget.

        Trodde at "nedturen" var over for denne gang, men nå tror jeg vi kan få store problemer i kampene som følger i serien - Viking, Rosenborg og Brann. Er nok ikke siste gang Uwe blir forbannet i sommer er jeg redd.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • Hertis
          I karantene
          Forumonanist
          • May 2004
          • 173

          #5
          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Han bør tåle et møte med media, selv om han er aldri så forbannet. Er ikke bra at han stikker uten å gi noen kommentarer. Når i tillegg Fjørtoft reagerer, så tror jeg raskt dette kan gi en viss negativitet innad i laget.

          Trodde at "nedturen" var over for denne gang, men nå tror jeg vi kan få store problemer i kampene som følger i serien - Viking, Rosenborg og Brann. Er nok ikke siste gang Uwe blir forbannet i sommer er jeg redd.

          LSK har jo for vane å gjøre det litt bedre mot antatte topplag, får håpe det skjer igjen :lsk:

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Rösler: - Jeg har ikke drept noen


            SVÆRT SKUFFET: Uwe Rösler angrer ikke på at han forlot Åråsen i sinne uten å snakke med noen etter 2-2 mot Odd i går.
            Foto: SCANPIX

            annonse


            LSK-treneren setter gårsdagens oppførsel i perspektiv.
            writemail('skv', 'dagbladet.no')
            SIGVE KVAMME
            Torsdag 13.07.2006, 18:55
            oppdatert 19:56
            (Dagbladet.no): LSK-trener Uwe Rösler måtte tåle skarp kritikk fra sine egne da han rømte fra Åråsen i sinne etter 2-2-kampen mot Odd Grenland i går.
            - Slik oppførsel aksepterer vi ikke av noen i Lillestrøm-systemet. Å stikke av er ikke en profesjonell oppførsel, så dette vil få konsekvenser, varslet manager Jan Åge Fjørtoft til Dagbladet etter kampen.
            Etter et oppvaskmøte om forsvinningsnummeret i dag slapp Rösler med en advarsel.
            Noe annet hadde han heller ikke regnet med.
            - Jeg var sjokkert og målløs, og trengte tid for meg selv, sier han til TV 2.
            - At jeg dro uten å snakke med noen var ikke fordi jeg ville underholde. Det er slik jeg er. Jeg kan ikke angre på noe - jeg er et menneske, og ble veldig skuffet, sier Rösler.
            Og for å sette det i litt perspektiv:
            - Jeg har ikke drept noen, ikke fornærmet noen. Jeg ville bare ha fred. Hvis det er så ille...sier LSK-treneren til TV 2, og lar resten av setningen henge i luften.

            Kommentar

            Working...