Skandale!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Skandale!!

    Før kampen mot ODD sa jeg at jeg krevde seier i de resterende seriekamper da de siste kampene før sommeren var begredlig.
    I går var det igjen helt skremmende å se hvor dårlig nivået var. Jeg kan bare ikke fatte det. Mot et dårlig Odd lag med 10 man!!!!!!!

    Noe må gjøres.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OG for noe tull å dra halveien til USA for å spille en ubetydlig cupkamp. Nei, her må konsentrasjonen rettes mot serien. I år er bare gull godt nok, og hvis ikke krever jeg oppryddning.

    Dette er bare latterlig
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Noe blir gjort:lsk:

    Kommentar

    • KanariEngel
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jun 2006
      • 154

      #3
      Opprinnelig skrevet av stiandahl
      Før kampen mot ODD sa jeg at jeg krevde seier i de resterende seriekamper da de siste kampene før sommeren var begredlig.
      I går var det igjen helt skremmende å se hvor dårlig nivået var. Jeg kan bare ikke fatte det. Mot et dårlig Odd lag med 10 man!!!!!!!

      Noe må gjøres.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Dette er bare latterlig
      Jeg for min del er ikke bekymret. Jeg har sett LSK tusen ganger verre enn dette. Vi produserte hvertfall mange sjangser, og målene kommer etterhvert. Måltørken til Arild er over. Kan verden bli bedre?

      Det at de legger seg bakpå er så tåpelig. Tror det bare kommer til å fortsette å være slik. De burde jo lært at man taper når man legger seg bakpå, bare se på høstsessongen ifjor og kampene før ferien. Og ikke minst kampene i VM. Lagene som la seg bakpå tapte til slutt...
      Selvom de la seg bakpå igår skal de ha for at de ikke drøyde tiden. Muller fikk ut 5-meterne relativt hurtig og de brukte ikke cornerflagget til danse.

      Nå skal vi rundspille Newcastle.
      Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

      Kommentar

      • SPD
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2005
        • 228

        #4
        Opprinnelig skrevet av KanariEngel
        Nå skal vi rundspille Newcastle.
        hjelper så lite i serien....

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          #5
          Opprinnelig skrevet av KanariEngel
          Jeg for min del er ikke bekymret. Jeg har sett LSK tusen ganger verre enn dette.
          Men da har vi vært på nedre halvdel av tabellen. Iår skal vi kjempe om medaljer..
          Jeg for min del ER bekymret for at vi gir bort poeng gratis. Spillerne skylder klubben hverfall 6 poeng etter å ha gitt bort ledelsen mot RBK, Stabæk og Odd. Om de ikke hadde vært gode nok til å vinne hadde det vært greit, men når de rett og slett gir bort mål på slutten pga latskap, ukonsentrasjon og selvhøytidelighet blir hvertfall jeg skuffa.
          Last edited by Petter Ø; 13.07.2006, 08:56.
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • KanariEngel
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2006
            • 154

            #6
            Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
            Men da har vi vært på nedre halvdel av tabellen. Iår skal vi kjempe om medaljer..
            Jeg for min del ER bekymret for at vi gir bort poeng gratis. Spillerne skylder klubben hverfall 6 poeng etter å ha gitt bort ledelsen mot RBK, Stabæk og Odd. Om de ikke hadde vært gode nok til å vinne hadde det vært greit, men når de rett og slett gir bort mål på slutten pga latskap, ukonsentrasjon og selvhøytidelighet blir hvertfall jeg skuffa.
            Det jeg mente var at jeg har sett LSK spille dårligere i år, selvom vi har vunnet. Igår var spillet bra, hvertfall mellom 20. til 80. min. Vi produserte masse målsjangser.

            Jeg syns vi burde gjort et taktisk bytte på overtid for å få tiden til å gå da spillerne virket slitne og Odd presset oss hardt på slutten.

            Glad vi fikk ett poeng jeg, kunne fort blitt 0 ettersom vi sov på frisparket til Odd som gikk rett utenfor stolpen.

            Håper spillerne glemmer de 4 siste seriekampene og nå snur trenden.
            Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #7
              Opprinnelig skrevet av KanariEngel
              Det jeg mente var at jeg har sett LSK spille dårligere i år, selvom vi har vunnet. Igår var spillet bra, hvertfall mellom 20. til 80. min. Vi produserte masse målsjangser.
              Greit, da er jeg litt enig. Men jeg klarer ikke være glad for det ene poenget. Skandaleavsluttning spør du meg, håper spillerne skammer seg
              Last edited by Petter Ø; 13.07.2006, 09:27.
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7092

                #8
                Se det positive: spillemessig var kampen i går en stor opptur. De siste kampene av vårsesongen var preget av lemping av baller oppover mot OOs feilvendte panne. I går spilte vi gladfotball i 70 minutter, skapte et snes sjanser og var forbanna uheldige som ikke scora et par mål til. Glem heller ikke at 0-1 aldri skulle vært tillatt, en klarere obstruksjon av keeper har jeg ikke sett i Tippeligaen i år.

                Vi kommer tilbake. Og jeg er sjeleglad for at Kasey og Påsan er tilbake i slag. De er uvurderlige for oss. Hvorfor ikke prøve OO og Sundgot på topp snart? Med Sundgot på plass får OO sjansen til å spille spiss i stedet for oppspillspunkt, og det er jeg sikker på at vil lønne seg.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Med Sundgot på plass får OO sjansen til å spille spiss i stedet for oppspillspunkt, og det er jeg sikker på at vil lønne seg.
                  8 millioner for et oppspillspunkt? Jeg tror nok OO kommer mer til sin rett neste år!

                  -okb!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7092

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av okb
                    8 millioner for et oppspillspunkt? Jeg tror nok OO kommer mer til sin rett neste år!
                    Han har jo fungert som oppspillspunkt hittil i år. Han var ikke det i Odd, som også er et veldig spillende lag. Med Kasey som midtbanefordeler, Koren bak spissene og Riise - Påsan på kantene blir også LSK et langt mer spillende lag, nok et argument for å la Sundgot ta kraftduellene og OO vende nesa mot mål.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #11
                      Jeg er fortsatt sur på gutta...
                      Tar nok enda en dag å få denne skuffelsen ut av kroppen.

                      Noen som tror vi sitter igjen med mange poeng etter de neste 4 knalltøffe kampene?? Jeg tviler. Håper virkelig jeg tar feil!

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Jeg er fortsatt sur på gutta...
                        Tar nok enda en dag å få denne skuffelsen ut av kroppen.

                        Noen som tror vi sitter igjen med mange poeng etter de neste 4 knalltøffe kampene?? Jeg tviler. Håper virkelig jeg tar feil!
                        Rosenborg 1
                        Viking 3
                        Brann 3
                        Fredrikstad 3

                        Det blir ti poeng totalt.

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #13
                          Fredrikstad?? Er det ikke Lyn (b), RBK (b), Viking (b) og Brann (h) som er de 4 neste??

                          Uansett, bra at du er optimist igjen Torolf. Jeg klarer dessverre ikke å være det lenger. Det er vel egentlig ingenting som tyder på at vi skal ta så mange poeng som du tror.
                          Men jeg håper du har rett! Da skal jeg med glede innrømme at jeg er en grinete/patetisk pessimist.

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Fredrikstad?? Er det ikke Lyn (b), RBK (b), Viking (b) og Brann (h) som er de 4 neste??
                            Når møter vi Lyn? Trodde den var utsatt på ubestemt tid.

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #15
                              Glemte det jeg. Egentlig er det jo bra at den blir utsatt! Vi er jo ikke veldig sterke på Ullevål som regel.

                              Kommentar

                              • KanariEngel
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2006
                                • 154

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Jeg er fortsatt sur på gutta...
                                Tar nok enda en dag å få denne skuffelsen ut av kroppen.

                                Noen som tror vi sitter igjen med mange poeng etter de neste 4 knalltøffe kampene?? Jeg tviler. Håper virkelig jeg tar feil!
                                Vi er sterke mot bra lag, så hvorfor ikke?
                                Men en kamp om gangen, først skal vi ha mange bortemål mot Newcastle. Håper vi overasker dem med høyt press. Newcastle har jo lite matchtrening og kondisen er sikkert ikke på topp.
                                Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7092

                                  #17
                                  Jeg peker nok en gang på at det var klar spillemessig framgang i går. De siste fem kampene i vårsesongen ble det stort sett bare lemping opp på OO, i går spilte vi fotball igjen. Dette snur seg.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    #18
                                    For min egen del driter jeg lang faen i Newcastle sånn situasjon er blitt nå. Slår vi ut Newcastle er det fortsatt kvalifiseringsrunde igjen før vi når UEFA-cupen. Det er beinharde kamper vi står foran, og med hardt kampprogram er jeg redd vi ryker noe så jævlig i tre de tre neste seriekampene mot RBK, Viking og Brann.
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • gj
                                      Seniormedlem
                                      • Nov 2003
                                      • 3360

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                                      Slår vi ut Newcastle er det fortsatt kvalifiseringsrunde igjen før vi når UEFA-cupen. Det er beinharde kamper vi står foran, (...)
                                      Potensielle motstandere i UEFA-cup-kvalikk:

                                      Beitar Jerusalem
                                      Bnei Yehuda Tel Aviv
                                      Club Brugge
                                      Chornomorets Odessa
                                      Gretna
                                      Hajduk Kula1
                                      Hapoel Tel-Aviv
                                      Mattersburg
                                      Metalurh Zaporizhya
                                      (Molde)
                                      OFK Belgrade1
                                      Partizan Belgrade1
                                      Rubin Kazan
                                      Sion
                                      Slavia
                                      Trabzonspor
                                      Wisła Kraków
                                      Wisła Płock
                                      pluss ti andre lag fra Intertoto (i tillegg til enten Newcastle eller LSK).

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #20
                                        Ligger an til en legendarisk tur til Israel eller Øst-Europa her. Håper på Krakow.

                                        Kommentar

                                        Working...