Arild Sundgot, nok en gang ros

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Arild Sundgot, nok en gang ros

    - Norges Peter Crouch

    (foto: scanpix)


    Liverpool-legenden og Newcastle-speideren Terry McDermott mener Peter Crocuh har sin likemann i norsk fotball - nærmere bestemt på Åråsen.

    Av Marius Vik




    ÅRÅSEN (TV 2 Nettavisen): Newcastle sendte av gårde to av engelsk fotballs virkelig store legender for å studere sin første motstander for sesongen, Lillestrøm Sportsklubb:
    Terry McDermott er en av Liverpools mestvinnende spillere gjennom historien, mens David Mills var tidenes dyreste spiller i England da han i desember 1977 ble solgt fra Middlesbrough til West Bromwich for £500.000 (rundt seks millioner norsk kroner).
    Luftens baron
    Onsdag var de begge på Åråsen, og lot seg imponere av Lillestrøm generelt, og Arild Sundgot spesielt.
    - Han minner meg mye om Peter Crouch, sier Terry McDermott til TV 2 Nettavisen.
    - Høy og meget god i lufta, han vinner jo nesten alt, mente Newcastle-speideren, som ikke tror det blir noen lett oppgave førstkommende lørdag når Lillestrøm kommer til Newcastle.
    Mens Lillestrøm er midt i sesongen, har Newcastle ennå til gode å spille kamp etter sommerferien.
    - Vi har hatt et par internkamper, men ingen mot lokale lag slik vi opprinnelig hadde tenkt. Det betyr at lørdagens kamp blir vår absolutt første for sesongen, sier den gamle landslagsspilleren.
    - Trenger seier
    Han håper på en solid hjemmeseier i den første kampen.
    - Lillestrøm er svært gode her hjemme, hvor vi har sett dem tre ganger. Helst håper jeg at vi får med oss en tremålsledelse hit, og vi bør i alle fall ha en seier på St James Park hvis vi skal kunne gå videre til UEFA-cupen, mener McDermott.
    Ikke uventet trekker den gamle midtbanespilleren frem Lillestrøms dødballer som deres sterkeste kort.
    - De er meget presise og farlige på sine dødballer. I tillegg har de mange høye spillere som kan skape problemer for oss.
    Spesielt Arild Sundgot, som er meget fornøyd med karakteristikken han fikk av Newcastle-speideren.
    - Veldig moro, selv om jeg håper de synes jeg er penere enn Liverpool-spissen!
    Minutter unna England i vinter
    - Nå synes jeg bare de skal legge inn et bud på meg, humrer 28-åringen, som var svært nære å bli Englands-proff i vinter.
    Tidenes toppscorer i Lillestrøm (med 69 seriemål for LSK etter onsdagens 2-1-mål mot Odd) fikk et tilbud fra den engelske førstedivisjonsklubben, nå andredivisjonsklubben, Hartlepool i vinter.
    - Lillestrøm godtok tilbudet, men det ble litt vel hektisk. Jeg var på La Mange og det var bare et par timer før overgangsvinduet skulle lukkes, og dermed ble det ikke noe av overgangen.
    Drømmen om proffspill har han imidlertid ikke gitt opp.
    - Jeg har alltid hatt lyst til å spille i England, og Aston Villa er min favorittklubb.
    Med Milan Baros som toppscorer med åtte seriemål forrige, er kanskje Arild Sundgot spilleren Birmingham-klubben trenger?
    - Det er selvsagt en glimrende mulighet å få vist seg frem på lørdag, noe som bare gir mer tenning, innrømmer Sundgot ovenfor TV 2 Nettavisen.
    Lillestrøm SK reiser fredag til Newcastle, mens kampen spilles lørdag 18.00 norsk tid. Returen går på Åråsen lørdag 22. juli klokken 16.00.
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Det varmer meg å lese. Hvorfor skulle vi selge en våre beste spillere for bare 4. mill kroner?
    Takk Arild, for at du ble!

    Petter

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #3
      Opprinnelig skrevet av petter
      Det varmer meg å lese. Hvorfor skulle vi selge en våre beste spillere for bare 4. mill kroner?
      Takk Arild, for at du ble!
      Petter
      Slutter meg til denne. Har ellers håp om - og tru på - at målet mot Odd varsler flere mål fra Arild utover.

      Kommentar

      • Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

        #4
        Det er vel ikke noe å rope hurra for, å bli sammenlignet med Crouch??
        Arild hører hjemme i den gule drakten, og jeg håper han blir værende!
        Fra Baillsund

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          skjønner ikke hvorfor tippeliga spillere tar til takke med champ. league ?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #6
            En ting ihvertfall sikkert. Sundgot er altfor sympatisk til å spille for Newcastle... Klubben som har fostra opp Gazza, kjøpte Duncan Ferguson etter han hadde sitti inne, har sju spillere som har vært med på gruppevoldtekt, og spillere som banker hverandre opp under kamp...

            Nei, Newcastle - Hvis dere leser dette. Jeg har ett navn til dere: Ardian Gashi.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              En ting ihvertfall sikkert. Sundgot er altfor sympatisk til å spille for Newcastle... Klubben som har fostra opp Gazza, kjøpte Duncan Ferguson etter han hadde sitti inne, har sju spillere som har vært med på gruppevoldtekt, og spillere som banker hverandre opp under kamp...

              Nei, Newcastle - Hvis dere leser dette. Jeg har ett navn til dere: Ardian Gashi.
              loool jævla godt sagt!!

              Hill Arild Sundgot - en stor LSK-spiller.

              Kommentar

              • Hadeland kanari
                Medlem
                Bøffel
                • Jan 2006
                • 30

                #8
                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                En ting ihvertfall sikkert. Sundgot er altfor sympatisk til å spille for Newcastle... Klubben som har fostra opp Gazza, kjøpte Duncan Ferguson etter han hadde sitti inne, har sju spillere som har vært med på gruppevoldtekt, og spillere som banker hverandre opp under kamp...

                Nei, Newcastle - Hvis dere leser dette. Jeg har ett navn til dere: Ardian Gashi.
                NB! beskyldt for voldtekt(kieron dyer). Hvor i helvete får du de 7 newcastle spillerne i fra? det var to neger jenter som ville tjene penger. gruppesex var det! Graig Bellamy er det store rasshølet der de siste årene
                Last edited by Rønnern; 17.07.2006, 12:41.
                Møkka mann i fra Hadeland

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #9
                  Nå kommer jeg til å innrømme store mangler i en gutts allmennkunnskaper, men jeg trur fagordet er Roasting, eller no sånt. Det var en aldri så liten hendelse etter at Toons hadde spilt borte mot Arsenal for noen år siden.

                  Ellers kan jeg legge til Lee Bowyer og en medspiller som klinka til hverandre under en match, igjen, for noen år siden. På den annen side skjedde jo dette her i Norge for ikke så lenge siden. Jeg var og så RBK-Brann på Lerkendal 5. juni. Da begynte jaggu Mr. Sympathic og Roar Strand og knuffe.

                  NB: I tilfelle du blei fornærma fordi jeg rakka ned på det jeg antar er laget ditt i England - Det er Newcastle jeg har mest til overs for i Premier League. En samling så usympatiske mennesker sjarmerer unge Fridtjof i senk, må jeg ærlig innrømme.
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • Hadeland kanari
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Jan 2006
                    • 30

                    #10
                    Det var dyer, lampard og noen andre jeg ikke husker navnet på. bowyer slo ned dyer på en kamp mot aston villa! du nevnte ikke Bellamy`s slag mot div kvinner, det er klyssa si det
                    Møkka mann i fra Hadeland

                    Kommentar

                    • trond21
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jan 2006
                      • 49

                      #11
                      ganske interresant å se hvordan en tråd som gir Arild skryt, utvikler seg til en hvem slo hvem og hvem hadde seg med hvem i Newcastle tråd
                      Forza Fugla

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7100

                        #12
                        Vel, jeg har hvertfall ikke noe negativt å si om Newcastle hverken by, innbyggere eller fotballag. Møtte bare hyggelige folk denne helga.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • trond21
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jan 2006
                          • 49

                          #13
                          vel å bra de. bare lurer på hvem som får en skryte arild tråd, til hvem som knocka ned hvem i newcastle. ganske fascinerende egentlig. hehe
                          Forza Fugla

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            #14
                            Det var han som begynte å sippe pga hva jeg skreiv. Alt jeg skrev var en humoristisk, og ironisk, hyllest...
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            Working...