Opprinnelig skrevet av Torolf
Kvartfinalen i cupen: IK Start-LSK
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av SpeederHehe, og Brann kommer hvertfall ikke tilbake i denne kampenMy cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
Start:
Arendal (B), Kopervik (B), Haugesund (B), Brann (H).
Brann:
Follese (B), Voss (B), Levanger (H), Start (B).
LSK:
Høland (B), Lørenskog (B), Harstad (B), Lyn (H)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Hmm. Da blir det vel Start. Blir det hjemme eller borte i så fall?
Arendal (B) - 69 km (53 min.)
Kopervik (B) - 442 km (5 t. 45 min.)
Haugesund (B) - 430 km (5 t. 35 min.)
Brann (H)
LSKs kamper:
Høland (B) - 50 km (45 min.)
Lørenskog (B) - 10 km (10 min.)
Harstad (B) - 1390 km (17 t. 15 min.)
Lyn (H)
Tidsangivelsene er med bakketransport. LSK brukte antakelig ca. fire timer hver vei på flytur og bakketransport til Harstad. Jeg tror dessverre vi får bortekamp.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Torolf
Tidsangivelsene er med bakketransport. LSK brukte antakelig ca. fire timer hver vei på flytur og bakketransport til Harstad. Jeg tror dessverre vi får bortekamp."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Shitt. 2-1.
EDIT: 3-1, da får vi vel kanskje Start allikevelA football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Veit ikke om det er så mye bedre å møte Start i Kristiansand enn Brann i Bergen. Blir nok tøft uansett, men Kippe har jo lovet oss cup-gull...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL41Det er jo ikke helt feil med tur til Kristiansand f eks lørdag den 19. august. Er fortsatt fin sommer da....
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Fra RB:
LSK møter Start
LSK trakk Start i kvartfinalen i cupen. Om kampen skal gå i Kristiansand eller på Åråsen bestemmes fredag. Lagene har like mange borte- og hjemmekamper så langt i cupen.
Av: Morten Svesengen
Hvis Norges Fotballforbund følger vanlig praksis, betyr det at tida lagene har brukt på sine bortereiser som avgjør hvem som får hjemmekamp.
LSK har spilt borte mot Høland, Lørenskog og Harstad. Det spørs om det holder mot Start som har vært en gang i Arendal og to ganger i Haugesund-området (Kopervik og FK Haugesund).
Det eneste som er sikkert er at Start må unnvære tre spillere med karantene i kvartfinalen. Bård Borgersen og Kristofer Hæstad pådro seg begge sitt andre gule kort da de slo ut Brann torsdag kveld. David Hanssen fikk rødt kort, og må også stå over kvartfinalen som spilles 19. eller 20. august.
Slik spilles de andre kvartfinale-kampene:
Viking - Rosenborg
Vålerenga-Fredrikstad
Follo-Sandefjord- Laget som står først får trolig hjemmekamp, men det avgjøres først av NFF fredag.
Kommentar
-
Kamp: Haugesund : 6 - 7 Start Pauseresultat: -
Ordinær tid: -
Kampfakta (gule og røde kort) Tid Hendelse Spiller
40 Tor Erik Moen Haugesund
49 Bjarte Lunde Aarsheim Start
69 Atle Roar Håland Start
81 Kristoffer Hæstad Start
88 Kevin Nicol Haugesund
98 Bala Garba Start
113 Bård Borgersen StartKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL41http://www.n3sport.no/06/result.aspx...ts&WCU=3083671
Kamp: Haugesund : 6 - 7 Start Pauseresultat: -
Ordinær tid: -
Kampfakta (gule og røde kort) Tid Hendelse Spiller
40 Tor Erik Moen Haugesund
49 Bjarte Lunde Aarsheim Start
69 Atle Roar Håland Start
81 Kristoffer Hæstad Start
88 Kevin Nicol Haugesund
98 Bala Garba Start
113 Bård Borgersen StartKommentar
-
Da mangler de ihvertfall to meget gode spillere, og det er viktigVI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
håper du får en bra bursdag! og at vi lager flykræsj(makrell i tomat) av makrellene i start! :twisted:Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar