Kvartfinalen i cupen: IK Start-LSK

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Harvest
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 855

    #41
    Opprinnelig skrevet av holmiz
    håper du får en bra bursdag! og at vi lager flykræsj(makrell i tomat) av makrellene i start! :twisted:
    Jo, takk, den blir ekstra bra om kampen er den dagen og vi moser både makrell og menighed.
    Iron Maiden's gonna get you.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #42
      Opprinnelig skrevet av hoyt
      Jeg tror det er 50/50 sjans. Vi har jo både lengre reisevei i tid og km hvis tallene dine stemmer.
      Start reiste med fly fra Kristiansand til Haugesund i forbindelse med sine bortekamper mot Haugesund og Kopervik. Med mellomlanding på OSL var reisetiden minst like lang som LSKs svipptur til Harstad.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #43
        Slenger meg på de lykkeønskningene, Harvest. Selv har jeg bursdag 21. September. For de av dere som husker 10 måneder tilbake, husker dere vel kanskje en viss semifinale?
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #44
          Håper på bortekamp mot makrella, da blir jo semi'n på åråsen !
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • tHuLu
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 730

            #45
            tuller du?? labba de rundt både på kjevik, gardermoen og helganes?? fy faen så kronglete man skal gjøre det
            For det er bedre å værra døv enn vålenga!

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #46
              Opprinnelig skrevet av mooph
              Håper på bortekamp mot makrella, da blir jo semi'n på åråsen !
              I semifinalen så trekker man banefordelen. De to første lagene opp av hatten får hjemmekamp.

              Kommentar

              • LasseN
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 1610

                #47
                Håper ikke vi får kamp 19. august..
                Har en følelse at det er noen som ikke vil bli spesiellt fornøyd hvis jeg sitter med propp i øret med kampen på radio under bryllupsmiddagen..Hadde jeg vært der som gjest så kanskje men, er nok en av hovedpersonene.
                LasseN

                Kommentar

                • Harvest
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 855

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                  Slenger meg på de lykkeønskningene, Harvest. Selv har jeg bursdag 21. September. For de av dere som husker 10 måneder tilbake, husker dere vel kanskje en viss semifinale?
                  Håhå, det var nok litt av en bursdag!
                  Iron Maiden's gonna get you.

                  Kommentar

                  • Harald_88
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 550

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Start reiste med fly fra Kristiansand til Haugesund i forbindelse med sine bortekamper mot Haugesund og Kopervik. Med mellomlanding på OSL var reisetiden minst like lang som LSKs svipptur til Harstad.
                    Trodde det var avstand i kilometer på tidligere kamper som telte for om man fikk hjemme/bortekamp, og ikke hvor lang tid man brukte på reisa. Da er det jo mulig for lag å snike til seg en hjemmekamp ved å velge et kronglete reisealternativ ved bortekamp runden før.
                    Alt For Fugla

                    Gå Av Grønlund

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Harald_88
                      Trodde det var avstand i kilometer på tidligere kamper som telte for om man fikk hjemme/bortekamp, og ikke hvor lang tid man brukte på reisa. Da er det jo mulig for lag å snike til seg en hjemmekamp ved å velge et kronglete reisealternativ ved bortekamp runden før.
                      Det var vel nettopp det Rosenborg forsøkte på for en stund tilbake.

                      LSK får garantert bortekamp mot Start. Likevel er ikke det verre enn noe annet lag. Start er ustabile, og vi har vunnet mange ganger tidligere på Kristiansand stadion. Jeg husker spesielt Tom Kristoffersens scoring for noen år siden ;-)

                      -okb!
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Harald_88
                        Trodde det var avstand i kilometer på tidligere kamper som telte for om man fikk hjemme/bortekamp, og ikke hvor lang tid man brukte på reisa. Da er det jo mulig for lag å snike til seg en hjemmekamp ved å velge et kronglete reisealternativ ved bortekamp runden før.
                        Det er ikke faktisk tidsbruk som betyr noe, men total reisebelastning. Jeg forsøkte bare å belyse denne. Antall kilometer teller ikke. Lillestrøm får mange kamper i Nord-Norge pga. nærheten til OSL. Det tar mindre tid for LSK å reise til Nord-Norge enn mange andre mye kortere turer.

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #52
                          Gleder meg til å stå på den fantastiske tribunen vår i Kr.Sand:lsk:

                          Kommentar

                          • Harald_88
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 550

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Det er ikke faktisk tidsbruk som betyr noe, men total reisebelastning. Jeg forsøkte bare å belyse denne. Antall kilometer teller ikke. Lillestrøm får mange kamper i Nord-Norge pga. nærheten til OSL. Det tar mindre tid for LSK å reise til Nord-Norge enn mange andre mye kortere turer.
                            OK, takk for opplysningene, trodde Harstadturen gjorde at vi hadde veldig store muligheter for hjemmekamp mot start, men da kan det vel like godt bli i kristiansand da.
                            Alt For Fugla

                            Gå Av Grønlund

                            Kommentar

                            • dIsTurBeD
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 668

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Harald_88
                              OK, takk for opplysningene, trodde Harstadturen gjorde at vi hadde veldig store muligheter for hjemmekamp mot start, men da kan det vel like godt bli i kristiansand da.
                              Og det ble det, om man skal tro Aftenposten...



                              Start fikk hjemmekamp i kvartfinalen

                              Relaterte klubber
                              Lillestrøm
                              Stiftet: 02.04.1917
                              Hjemmebane: Åråsen
                              Tilskuerrekord: 13595
                              Neste kamp: 22.07.2006 Lillestrøm-Newcastle
                              Mer om Lillestrøm
                              Start
                              Stiftet: 19.09.1905
                              Hjemmebane: Kristiansand Stadion
                              Tilskuerrekord: 16516
                              Neste kamp: 23.07.2006 Start-Rosenborg
                              Mer om Start



                              KRISTIANSAND: I dag ble det klart at Start får hjemmekamp mot Lillestrøm i kvartfinalen i cupen. Kampen spilles søndag 20. august.


                              Av: Kjell-Ivar Grøndal
                              Publisert: 21.07.2006 kl. 12:25
                              Endret: 21.07.2006 kl. 12:27
                              Norges Fottballforbund har ennå ikke offentliggjort oppsettet, men Start-ledelsen har fått beskjed om at laget har fått hjemmefordel i kvartfianlen.
                              – Hjemmefordelen betyr enormt mye i en kvartfinale i cupen, så dette var en veldig hyggelig beskjed å få. Nå håper vi på fullt hus og god støtte, sier vikarierende hovedtrener Bård Wiggen til fvn.no.
                              – Hvordan vurderer du mulighetene til å avansere til semifinalen?
                              – De er helt klart gode. Lillestrøm har vært solide gjennom hele sesongen, men på hjemmebane er ingen oppgaver for store for oss, svarer Wiggen.
                              Det som ikke er fullt så gledelig, er at både Kristofer Hæstad, Bård Borgersen og David Hanssen må sone karantene mot Lillestrøm på grunn av gule kort.

                              Kommentar

                              • Mocanari
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jan 2004
                                • 51

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Harvest
                                Håper kampen går 20. august, for da har jeg fødselsdag!
                                Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


                                KRISTIANSAND: I dag ble det klart at Start får hjemmekamp mot Lillestrøm i kvartfinalen i cupen. Kampen spilles søndag 20. august.



                                Norges Fottballforbund har ennå ikke offentliggjort oppsettet, men Start-ledelsen har fått beskjed om at laget har fått hjemmefordel i kvartfianlen.

                                Kommentar

                                • gj
                                  Seniormedlem
                                  • Nov 2003
                                  • 3360

                                  #56
                                  19/8 klokken 19.00: Start - Lillestrøm (Kristiansand Stadion)

                                  - Lagene som møtes i kvartfinalene har hatt identisk vei med hensyn til hjemme- og
                                  bortekamper. I tre av kvartfinalene har vi sett på klubbenes kampbelastning i
                                  forhold til antall kjørte kilometer, sier arrangementssjef Dag Vestlund i NFF.

                                  - Kampen mellom Start og Lillestrøm var en vanskeligere beslutning å ta. Når valget
                                  falt på hjemmekamp til Start, var det fordi laget har hatt to flyreiser mens
                                  Lillestrøm har hatt en. Det var utslagsgivende for vurderingen av den totale
                                  reisebelastningen, sier Dag Vestlund.

                                  Kommentar

                                  • Harvest
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 855

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Mocanari
                                    http://fotball.adressa.no/nm/article61186.ece

                                    KRISTIANSAND: I dag ble det klart at Start får hjemmekamp mot Lillestrøm i kvartfinalen i cupen. Kampen spilles søndag 20. august.



                                    Norges Fottballforbund har ennå ikke offentliggjort oppsettet, men Start-ledelsen har fått beskjed om at laget har fått hjemmefordel i kvartfianlen.
                                    Håhå! Dæven! Bortetur OG bursdag! Jeg gleder meg!!! :lsk:
                                    Iron Maiden's gonna get you.

                                    Kommentar

                                    • Harvest
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 855

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Glenn
                                      19/8 klokken 19.00: Start - Lillestrøm (Kristiansand Stadion)

                                      - Lagene som møtes i kvartfinalene har hatt identisk vei med hensyn til hjemme- og
                                      bortekamper. I tre av kvartfinalene har vi sett på klubbenes kampbelastning i
                                      forhold til antall kjørte kilometer, sier arrangementssjef Dag Vestlund i NFF.

                                      - Kampen mellom Start og Lillestrøm var en vanskeligere beslutning å ta. Når valget
                                      falt på hjemmekamp til Start, var det fordi laget har hatt to flyreiser mens
                                      Lillestrøm har hatt en. Det var utslagsgivende for vurderingen av den totale
                                      reisebelastningen, sier Dag Vestlund.
                                      Neeeej! 19. august? Ai...
                                      Iron Maiden's gonna get you.

                                      Kommentar

                                      • Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

                                        #59
                                        19. eller 20? Noen som vet noe sikkert?

                                        Kommentar

                                        • Canaria
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Sep 2004
                                          • 73

                                          #60
                                          Pokker. Tredje året på rad at jeg misser kvartfinalen...

                                          men det har jo gått ganske greit, så det er kanskje like greit jeg går glipp av den i år også :???:


                                          Kommentar

                                          Working...