19. august kl. 19.00.
Kvartfinalen i cupen: IK Start-LSK
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av GlennFår ta med de andre kampene også da:
19/8 klokken 16.00: Vålerenga - Fredrikstad (Ullevaal Stadion)
20/8 klokken 16.00: Follo - Sandefjord (Ski Idrettspark)
20/8 klokken 19.00: Viking - Rosenborg (Viking Stadion)
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ted Nugent19. eller 20? Noen som vet noe sikkert?
Kvartfinaler NM-menn 2006 berammet
21.7.2006
Norges Fotballforbund har i dag berammet kvartfinalene i NM-menn 2006. Se hvilke lag som fikk hjemmekamp her!
Norges Fotballforbund har i dag berammet kvartfinalene i NM-menn 2006, og kampene går som følger:
19/8 klokken 16.00: Vålerenga – Fredrikstad (Ullevaal Stadion)
19/8 klokken 19.00: Start – Lillestrøm (Kristiansand Stadion)
20/8 klokken 16.00: Follo – Sandefjord (Ski Idrettspark)
20/8 klokken 19.00: Viking – Rosenborg (Viking Stadion)
- Lagene som møtes i kvartfinalene har hatt identisk vei med hensyn til hjemme- og bortekamper. I tre av kvartfinalene har vi sett på klubbenes kampbelastning i forhold til antall kjørte kilometer, sier arrangementssjef Dag Vestlund i NFF til fotball.no.
- Kampen mellom Start og Lillestrøm var en vanskeligere beslutning å ta. Når valget falt på hjemmekamp til Start, var det fordi laget har hatt to flyreiser mens Lillestrøm har hatt en. Det var utslagsgivende for vurderingen av den totale reisebelastningen, sier Vestlund.Kommentar
-
Kristiansand, lørdag og sommer klinger bra :-)
Har alt bestilt tog ned på lørdag og hjem på søndag for 400 kronarser.Kommentar
-
Uten at jeg skal sutre videre rundt at vi fikk bortekamp ser jeg på det som litt merkelig at det er en større reisebelastning med 2 veldig korte flyturer enn 1 kort. Jeg kunne forstått det om det var lengre turer det var snakk om, men jeg vil vel si at lengden på reiseveien burde være avgjørende fremfor hva NFF mener har vært størst belastning.
Start er et lag vi skal ta både borte og hjemme, så jeg ser ikke at vi skal ha noe å frykte!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Uten at jeg skal sutre videre rundt at vi fikk bortekamp ser jeg på det som litt merkelig at det er en større reisebelastning med 2 veldig korte flyturer enn 1 kort. Jeg kunne forstått det om det var lengre turer det var snakk om, men jeg vil vel si at lengden på reiseveien burde være avgjørende fremfor hva NFF mener har vært størst belastning.
Start er et lag vi skal ta både borte og hjemme, så jeg ser ikke at vi skal ha noe å frykte!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironJuhuuuuu!!! Puuuuleeeee!!
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Her forventer jeg KILLERINSTINKT!
Lettere å møte lag borte slik som vi holder på. Der står vi friere til å velge taktikk enn hjemme der vi nesten uansett må styre kamper.
Start er uten Hæstad og Borgersen samt David Hanssen (suspensjoner) og der har vi en fordel. Og en annen ting: Er det slik at vi har lov til å ha med alle ikke EU/EØS-spillere? Mot Lyn hadde vi alle tre i troppen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL41Start er uten Hæstad og Borgersen samt David Hanssen (suspensjoner) og der har vi en fordel. Og en annen ting: Er det slik at vi har lov til å ha med alle ikke EU/EØS-spillere? Mot Lyn hadde vi alle tre i troppen.Kommentar
Kommentar