Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det ser ut til at vi blir en del LSK-supportere på Andys på søndag. Synd at vi alle ikke reiser til Trondheim, men viktig å vise farger i Oslo også. Oppfordrer derfor alle til å gå i klubbfarger! :-)
Andys viser også Brann-Fredrikstad klokka 18. Hadde vært morsomt om flest mulig kommer for å se den kampen også.
-okb! - som stiller så raskt bursdagsselskapet er over..
Jeg var der sammen med noen få andre - neste gang blir det Martin's.
Jeg skal tilbake. Bra at vi har ett sted i Oslo, og det er jo ikke dumt å støtte opp under det. Men jeg håper flere tar turen neste gang. Men det er jo typisk KFL da. Sier 100 at de skal komme, så kommer 10.
Kunne ikke vært mer enig, Veiron. Vi var få, men det betyr ikke at man dropper hele greia. Da er det bedre at vi som faktisk ønsker oss et stamsted i Oslo går dit, så får resten gjøre som de vil.
Til tross for tapet hadde vi få det veldig gøy. Synd bare at de 30-40 andre som sa at de skulle komme, ikke kom. Får håpe dere var på Ekebergsletta ;-)
Sorry folkens. Sa jeg skulle komme jeg, men kom ikke:oops: Var så nervøs for at jeg skulle vikariere for trigs, at jeg måtte da et par beroligende...hehe - og alle veit jo hvordan det funker....
Nei da, var andre grunner til at det ikke gikk for meg. Men jeg har vært på Andys på andre fugla-kamper, og det med lite folk... Uansett så er det fint å ha et fast sted for oss urbane, og hvis vi veit at det alltid er noe kanaris på Andys under kamper er det lettere å ta en tur.
Kommentar