Det gjorde jeg akkurat, kostet 250,-
Oppfordring: Meld dere inn i LSK!
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av iLDet gjorde jeg akkurat, kostet 250,-Super KanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRHvordan gjør man så det? En grei innvestering det. Rart ikke klubben er mer frempå med vervekampanjer. Synes klubben suger inngrodde negler når det gjelder å markedsføre seg.
Helt enig. Klubben er altfor dårlig på markedsføring.I have this condition.Kommentar
-
Det står at ved å være medlem i lsk så får man rabatter på kanarifeltet. Trodde det var ett felt for kfl jeg. Hva skjer hvis noen er medlem i klubben og ikke i kfl. Vil de da bli vist bort fra feltet hvis det blir noe av den derre medlemskjekken det var prat om for en tid tilbake.?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRDet står at ved å være medlem i lsk så får man rabatter på kanarifeltet. Trodde det var ett felt for kfl jeg. Hva skjer hvis noen er medlem i klubben og ikke i kfl. Vil de da bli vist bort fra feltet hvis det blir noe av den derre medlemskjekken det var prat om for en tid tilbake.?
Og det er vel et felt for stående "LSK-tilhengere".
Men det er jo aldri sjekk, så det spiller jo ingen rolle.YvonneKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-jentaDet står jo beskrevet som "Ståplass, kanarifans og LSK-medlemmer"
Og det er vel et felt for stående "LSK-tilhengere".
Men det er jo aldri sjekk, så det spiller jo ingen rolle.
Det skal være medlemsjekk i hele høst.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
betalte medlemsskapet til meg og min sønn i mars som jeg pleier, og i går kom det en purring på det hele. På oss begge. Hmf. Flere som har erfart det samme?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterbetalte medlemsskapet til meg og min sønn i mars som jeg pleier, og i går kom det en purring på det hele. På oss begge. Hmf. Flere som har erfart det samme?
PetterKommentar
-
Jeg fikk også purring... Men det hadde jeg strengt talt fortjent...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg fikk også purring. Jeg vet at jeg alltid betaler regningene mine med en gang jeg får dem, men fra LSK får jeg stadig vekk purringer. Enten har de glemt å sende meg faktura i mars, eller så har de glemt å registrere betalingen min.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterProblemet er at det vel ikke er LSK som handler dette, men et selskap som heter Systemkredit. Man skulle vel egentlig forvente mere av de, siden de jobber med slike ting. De har vært på oss i KFl for at de skal håndtere medlemsmassen vår også, men med dette evige purringsmaset, så tapte de definitivt KFL som kunde.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfTidligere har det vært Systemkreditt, men gårsdagens purring kom vel rett fra LSK. Jeg synes det er tull å betale masse penger til et eksternt firma for å ta seg av noe så enkelt som fakturering av medlemskontingenter.
Når jeg snakket med Systemkreditt, fikk jeg inntrykk av at de fortsatt handler LSK, men kan være jeg tar feil.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterbetalte medlemsskapet til meg og min sønn i mars som jeg pleier, og i går kom det en purring på det hele. På oss begge. Hmf. Flere som har erfart det samme?
Petter
Nei men jeg har erfart og ikke få medlemskapet før 2 1/2 måned etter at jeg meldte meg inn!!Gunners!!
Kommentar
Kommentar