Opprinnelig skrevet av veiron
Nils Skutle...
Collapse
X
-
Til bruttern: JÆVLIG HYGGELIG AT DU UTLEVERER MEG PÅ DEN MÅTEN!
Takk!!!!!!!
Din søster lever i skam. Glede seg til kampen i morra? Nei!
Du snakker om at jeg tar ting seriøst. Tror du at jeg VIL det, da?! Du vet hva jeg har vært gjennom!!! Og at jeg prøver å bygge opp igjen livet mitt.
Hvorfor gidder jeg i det hele tatt være på dette forumet lenger? Nå føler jeg bare skam, særlig fordi du utleverte meg.
til vedkommende som nevnte at jeg burde drikke alkohol: Nei, har ikke tenkt å begynne med det. Men jeg har en jævlig god grunn til det også, nemlig fordi det skjedde noe med en jente jeg kjenner PGA de greiene der. Mer kan jeg ikke si, fordi jeg anser det som mitt anliggende. Ikke engang Per vet dette.
CASE CLOSED.Kommentar
-
Angående det å være humoristisk:
Dere tror meg kanskje ikke, men jeg kan faktisk le MASSE. Og lenge. I dag da bruttern var på jobb, f.eks, ble jeg ertet og syntes faktisk det var morsomt. Men det var om noe annet, som jeg ikke vil snakke om her.
Men joda, det som skjedde her hjemme da han var på jobb, var ganske morsomt. Det kan jeg ikke nekte for.
Men Per skjønner ikke at jeg er under press og stresser mye MOT min vilje for tiden. Mer trenger dere ikke å vite. Ikke han engang.
Er plutselig ikke så fristet til å gå på kampen lenger, nå når jeg vet hva Per har gjort.Kommentar
-
Slapp av, jeg utleverte deg ikke. Isåfall, på hvilken måte? Ærlig talt...
De sa jo til deg at alt var i orden, men likevel fortsetter du?
Javel... jeg skal hvertfall på kmapen imorra og se Fugla mose bartene sønder og sammen, og det gleder jeg meg tilKommentar
-
hmmm.... Bror og Søster som bor under samme tak, som må bruke KFLæs forum for å prate sammen !!??, JaJa, kanskje vi kan tjene penger på å hjelpe søsken å komunisere...
Lasse, er du på saken?? ....
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksenhmmm.... Bror og Søster som bor under samme tak, som må bruke KFLæs forum for å prate sammen !!??, JaJa, kanskje vi kan tjene penger på å hjelpe søsken å komunisere...
Lasse, er du på saken?? ....
.Kommentar
-
Kommentar
-
Er plutselig ikke så fristet til å gå på kampen
[/quote]--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mor_10Er plutselig ikke så fristet til å gå på kampen
Ditto. Med mindre vi kommer til Ullevaal, blir dette årets største kamp.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mor_10Er plutselig ikke så fristet til å gå på kampen
Jepp, kloke ord! Fugla på Topp i cupen 2004!Kommentar
-
-
http://photobucket.com/albums/v260/fuglefaen/LSK%20-%20RBK%20Kvartfinale/?action=view¤t=DSC03981.jpgStore your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Skattefuten sjekk Skutle`s kjørte km.
Kjøreboka blir vel brukt til å tenne opp grillen idag vil jeg anta.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
-
Dæggern den der likte jeg!!! "Skattefuten: Sjekk Skutles kjørte km"... Like it!!!! Very much!!!
Heia Fugla!!Kommentar
-
Artig banner.. *humre* :lol:- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Kommentar
Kommentar