Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi klarte iallefall provosere noen bitre trøndere med det iallefall :wink:
Ble skikkelig diskusjon rundt det banneret av noen sure+bitre trøndere på vgd blant annet.
Til og med et par VIF-supportere som syntes den var artig.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
anyway; noen som fikk med seg han svensken på martins som jubla hemningsløst når det var en reprise på 1-0 scoringa til liverpool, og han trodde det var 2-0?
Hehehe, genialt banner. Tifoen ellers var dårlig, men banneren reddet
Siden jeg stod med et av storflagga på Raonbow, så jeg ikke hvordan tifoen ble. Men det jeg har på følelsen av fra bilder jeg har sett, video pluss kommentarer er at de gule flagga fungerte bra, men det var alt for få som flagga med de svarte. desuten så var felta for de svarte for små.
Banneret var ålreit. Har ikke hørt det før i dag at det var skriveleif på det, men men. Ikke noe å gjøre med det.
Hehehe, genialt banner. Tifoen ellers var dårlig, men banneren reddet
Siden jeg stod med et av storflagga på Raonbow, så jeg ikke hvordan tifoen ble. Men det jeg har på følelsen av fra bilder jeg har sett, video pluss kommentarer er at de gule flagga fungerte bra, men det var alt for få som flagga med de svarte. desuten så var felta for de svarte for små.
Banneret var ålreit. Har ikke hørt det før i dag at det var skriveleif på det, men men. Ikke noe å gjøre med det.
Er nok ikke alle som skjønner tifo greiene enda gitt, men det kommer til å bli bedre for hver gang. Gleder meg til å se hva for noe tifo dere kommer til å ha på de 4 ullevåll kampene, eller hvertfall på ett par av dem...
Den apostrofen ødela en del av inntrykket av et ellers kult banner, det må sies. Ellers: Et festlig banner på OKS: "Ja til et bartefritt Norge". Konge!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar