Alle som digger Stille Anton, som jeg selvsagt i mitt pubertale hode umiddelbart omdøpte ham, bør se på sporten på TV Romerike på mandag
Dan Anton Johansen
Collapse
X
-
Det er vel sånn webtv på rb.no?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernDan Anton bruker selv bare navnet Anton og ser gjerne at vi dropper Dan....
Dan Anton Johansen, bruker du begge navna? Nei, Bare Dan Anton!Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Er der nogle som ligger inde med billeder fra pressentationen af Dan Anton? Og kunne I evt oplyse os hvad nummer han kommer til at spille med i Lillestrøm.
Det er os Tøzzer der kører Dan Antons hjemmeside i Danmark, og vi har ikke så let ved at få oplysninger her, så vi vil være meget taknemmelige for alt den hjælp og informationere vi kan få fra jer fans.
På forhånd tak
TøzzerneKommentar
-
Han kommer til å bruke trøye nr 5. I hvertfall etter det han ble presangtert med mot Newcastle.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
kfl.no har allerede bilde av ham i Stallen
Kommentar
-
Siden vi ikke lenger synger Haddad sangen kan vi jo bruke den.
Anton, Anton, Anton!!!Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
-
Brøndby ferdigstilte papirarbeidet i dag:
Kommentar
-
noget nyt?
Er der nogle som følger træningspassende for lillestrøm SK?
Noget nyt om Dan Anton?
Evt. nye billeder?
Vi hungrer efter nyheder her i DanmarkKommentar
-
Opprinnelig skrevet av dananton.dkVi hungrer efter nyheder her i Danmark
-okb!Kommentar
-
Han var inne for melkesyrenivåtest på toppidretssenteret:
Tydeligvis gikk denne testen bra, i tilegg til att han imponerer på treningsfeltet i følge Uwe.Tore GalgerudKommentar
-
werni?
virker som kanskje lillestrøm har skaffet seg en nye Werni. Virker som om Dan Anton er en kjempe lojal spiller som blør for drakta og spiller tøft på beck plass for å kompansere farten! Gleder meg til å se noen herlige sakse taklinger på åråsen igjen!
Torjus
Heia Sveinung!Kommentar
Kommentar