RBK -LSK søndag 30.7. Pub i Kristiansand S ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    RBK -LSK søndag 30.7. Pub i Kristiansand S ?

    Er på ferie på Sørlandet når kampen RBK-LSK går, og kunne tenke meg å se den på pub i Kristiansand. Er det andre kanarifans som skal se kampen ute i Kristiansand ? I så fall hvor ?
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Heisann.

    Det er nok flere alternativer, men dette er den ordentlige fotballpuben i byen



    Den ligger i Dronningensgate, nesten nede ved gamle lunds bro. Start spiller jo ikke kamp før dagen etter, så det skal gå greit å se den der. Har av og til truffet fugla fans der når jeg har vært der også, bl a en prest. Ellers så har jeg sett fotball-kamper på paddys og Harveys. Jeg bor ikke i Kristiansand lenger selv.

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #3
      KFL41: Mange takk ! Da ser jeg jeg kampen Up Town, og håper at også andre kanaris - ferierende eller fastboende - finner veien.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #4
        Opprinnelig skrevet av RSP
        KFL41: Mange takk ! Da ser jeg jeg kampen Up Town, og håper at også andre kanaris - ferierende eller fastboende - finner veien.
        Skal du på Pub i Kristiansand er det tre steder du må innom:

        1. Victoria (i Markens) - Dette er SvenO sitt stamsted. Håper han er ferdig med "sykemeldingen" sin snart. Her er det fullt fyllekalas fra tidlig om morgenen. Da jeg var der i fjor var det band som spilte til dans midt på blanke dagen, og SvenO var der tre dager på rad. Fin uteservering med mye fyllehistorier. Tror de viser kamper der.

        2. Six-pence (noen kvartaler unna) - Dette er et litt "hardere" fylliksted, selv om man ikke kan tro det finnes noe mer fyllik etter en tur på Victoria. Mørkt, dystert og lite liv på dagtid. Desto lettere å komme i kontakt med mange av orginalene der...

        3. Puben på Sas-hotellet. Faste plasser for fylliker med graverte skilter. Tidvis utrivelig stemning da jeg var der med jobben i 2002.

        God tur!
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Skal du på Pub i Kristiansand er det tre steder du må innom:

          1. Victoria (i Markens) - Dette er SvenO sitt stamsted. Håper han er ferdig med "sykemeldingen" sin snart. Her er det fullt fyllekalas fra tidlig om morgenen. Da jeg var der i fjor var det band som spilte til dans midt på blanke dagen, og SvenO var der tre dager på rad. Fin uteservering med mye fyllehistorier. Tror de viser kamper der.

          2. Six-pence (noen kvartaler unna) - Dette er et litt "hardere" fylliksted, selv om man ikke kan tro det finnes noe mer fyllik etter en tur på Victoria. Mørkt, dystert og lite liv på dagtid. Desto lettere å komme i kontakt med mange av orginalene der...

          3. Puben på Sas-hotellet. Faste plasser for fylliker med graverte skilter. Tidvis utrivelig stemning da jeg var der med jobben i 2002.

          God tur!
          Litt out of topic men viser de denne kampen i Barcelona tro??

          Idioten meg som bestilte ferien litt for tidlig i år:twisted:

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            God tur!
            Takk ! Skal prøve å få med meg noen av stedene. Og Sven O. "live" hadde vært en opplevelse..

            Kommentar

            Working...