Noen drar til ekeberg andre til Trondheim. Snakkes i trondheim xD
Norway Cup
Collapse
X
-
Lyn har publisert følgende tilbud til Norway Cup-deltakerne:
Tilbud til alle Norway-cupdeltagere
Mandag 31. juli kl. 19.00 er det storkamp i Tippeligaen på Ullevaal Stadion. Fjorårets sølvmedaljevinner Start møter laget som endte på tredje plass i 2005, FC Lyn Oslo.
FC Lyn Oslo ønsker alle som deltar i Norway Cup inklusive lagledere, foreldre og søsken hjertelig velkommen til den viktige kampen og muligheten for å se det yngste laget i Tippeligaen; FC Lyn Oslo i aksjon.
Billettene til Norway Cup deltagere kjøpes i eget telt på stadion (utenfor NIF inngangen) og koster kr. 40,- pr. billett, uavhengig av barn/voksne. Lagleder er ansvarlig for å samle sammen penger fra sitt lag.
Billetter kan også kjøpes på forhånd hos www.ticketmaster.no , tlf 815 33 133 eller på Posten.
Billettsalget åpner kl 17.30 på kampdag.
Velkommen til Ullevaal Stadion.
Er det noen som vet hvordan LSKs Norway Cup-tilbud til LSK-Brann blir, og hvordan det blir markedsført?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYNoen drar til ekeberg andre til Trondheim. Snakkes i trondheim xD
Jeg forstår likevel ikke at noen klarer å koble Trondheim-turen mot Norway Cup. Det starter på Ekebergsletta på søndag, men fortsetter fram til 5. august (lørdag). Selv reiser jeg opp så raskt jeg har anledning for å støtte mini-Fugla.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfEr det noen som vet hvordan LSKs Norway Cup-tilbud til LSK-Brann blir, og hvordan det blir markedsført?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsLSK har sendt tilbudet sitt til alle de norske lagene som deltar i NC. Jeg er ganske sikker på at det er mer effektfullt enn å publisere en nyhet på hjemmesida om at man kan kjøpe billetter på Sletta, slik FCLO har gjort.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennTiltredes! Nå var du på tynn is, okb!
Har forresten selv utallige besøk på Lerkendal. Har støttet LSK der oppe 98-04. I årene jeg bodde der var jeg selvsagt aktiv som bortesupporter (heia bortelaget), bortsett da vif besøkte Trondheim.
Nå blir det Andys og Norway Cup.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg tror det også er ganske effektivt å ha en stand på sletta hvor man selger billetter.
Mens Lyn må skryte av fjorårets plasseringer og landets yngste lag, bla bla, så selger vel LSK-Brann nærmest seg selv.
Bare å sette opp en bod, gi de noen hyggelige priser, så kommer unga. Fin måte å skaffe oss nye fans rundt omkring i landet dette!LSK Norges beste lagKommentar
-
Norway Cup og fugla spill, REKRUTT LAGET på søndag
For de som ikke skal til Tronheim av en eller annen grunn,
HUSK
Ekebergsletta på søndag klokken 14:00.
Bane 3 LSK – KFUM 2
Frodethai
:lsk:
Sakset fra http://lsk.no/?did=9079080Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Larskvi skal fucke opp kristelig forening unge menn:P hoho:lsk:
L: Lag en L med armene. Høyre opp. Venstre til venstre.
S: Høyre arm bue oppe mot venstre. Venstre arme bue nede mot høyre.
K: Høyre arm skrått opp til venstre. Venstre arm skrått ned til venstre.
Må selvsagt synges til 77-klassikeren "Lillestrøm hei". 2:28 ut i sangen starter: "L - S - K - LSK, L - S - K - LSK....". Gjør da bokstavbevegelsene samtidig. Kan garantere mange smil og store imponerte folkemengder. Ålesunderne tok helt av ;-)
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Larskfinalene går på ekeberg.. de har satt opp et stadion på 400 sitteplasser elr no
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar