Da håper jeg alle som ikke skal avgårde til stavanger allerede i morgen kjenner sin besøkelsestid, og stiller opp for å støtte hjem det 2. Norway Cup trofeet på 3 år! Halv elleve på sletta...
Norway Cup
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av MagnetMagneDa håper jeg alle som ikke skal avgårde til stavanger allerede i morgen kjenner sin besøkelsestid, og stiller opp for å støtte hjem det 2. Norway Cup trofeet på 3 år! Halv elleve på sletta...
Satser på at noen fra tifo-gruppa ordner minst ett storflagg.
Støtt juniorlaget i finalen!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Hvem spiller fugla finale mot?
..Norway cup skal hjem til Lillestrøm..:lsk:
Klasse A gutter 19 1030 Brumunddal - Lillestrøm
I følge hjemmesiden til Norway cup.Kommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
da går det til ekstraomganger etter at LSK la seg bakpå for å cruze inn til seier. funka ikke for juniorene heller det gitt.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisda går det til ekstraomganger etter at LSK la seg bakpå for å cruze inn til seier. funka ikke for juniorene heller det gitt.Kommentar
-
gjevnt over så var det vel fortjent at brummundal vant.. lsk hadde en gedigen sjanse til å sette inn 2-0 i kampen, men keeper reddet. keeperen til brummundal var den spilleren som gjorde at laget hans vant. så all ære til han.
men hvor var lsk supporterene?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisgjevnt over så var det vel fortjent at brummundal vant.. lsk hadde en gedigen sjanse til å sette inn 2-0 i kampen, men keeper reddet. keeperen til brummundal var den spilleren som gjorde at laget hans vant. så all ære til han.
men hvor var lsk supporterene?
Hvorfor er ikke du her da?Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariEngelPå Thon Hotel Maritim Stavanger, så på web-tv på laptopen i lugaren vår
Hvorfor er ikke du her da?
Hadde ikke penger til å ta fly og overnatte på hotell gitt.. :neutral:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av DoleJeg håper Grønlund overvar finalen for G14 også. For et kjempetalent makedonske Shabani er. Dette er en spiller som bør følges nøye de neste årene.
For en fart og en teknikk, og 27 mål i løpet av uka på Ekeberg!!Kommentar
-
Shabani imponerte meg stort. Som kommentatorene på tv2 sa, han driver en egen idrett utpå der. Ble også imponert over Bergan Foss, samt backene Jonas Kordahl og Nickolas Sparby i Lsk sin kamp."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar