Noen som så intervjuet med Rösler på TV2-sporten? Jeg skjønner ikke hva han vil med sånne utspill. Det er ukollegialt, og det eneste vi kan oppnå er at Rosenborg får ekstra tenning før søndagens kamp.
Diskusjon om Röslers kommentar til Høgmos permisjon/sykmelding
Collapse
X
-
Elendig uttalelse av Røsler.....
Opprinnelig skrevet av TorolfNoen som så intervjuet med Rösler på TV2-sporten? Jeg skjønner ikke hva han vil med sånne utspill. Det er ukollegialt, og det eneste vi kan oppnå er at Rosenborg får ekstra tenning før søndagens kamp.
Hva tenker Røsler med??
Jeg så interjuvet på TV2, og følte meg nesten flau der jeg satt i min sofa og hørte hva han liret ut av seg.
Maken til fjas og piss. "slik vil ikke kunne skje i Lillestrøm".
Selvfølgelig kan dette også skje i Lillestrøm.
Det er ingen som velger å bli psykisk syk. Det bare skjer.
Dette var lite gjennomtenkt Røsler.
Tror faktisk LSK tjener på å holde kjeft i media enkelte ganger.
Frodethai
Frode JohansenLast edited by okb; 28.07.2006, 09:39.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaSå det ikke.. En kort oppsummering ?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av frodethaiHva tenker Røsler med??
Jeg så interjuvet på TV2, og følte meg nesten flau der jeg satt i min sofa og hørte hva han liret ut av seg.
Maken til fjas og piss. "slik vil ikke kunne skje i Lillestrøm".
Selvfølgelig kan dette også skje i Lillestrøm.
Det er ingen som velger å bli psykisk syk. Det bare skjer.
Dette var lite gjennomtenkt Røsler.
Tror faktisk LSK tjener på å holde kjeft i media enkelte ganger.
Frodethai
Frode JohansenAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Røsler tenker på at de har en match mot rosenborg på søndag som skal vinnes. Dermed vil han prøve å psyke ut trønderne littegrann, må da være lov med litt psykologisk spill på bekostning av andre lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Røsler tenker på at de har en match mot rosenborg på søndag som skal vinnes. Dermed vil han prøve å psyke ut trønderne littegrann, må da være lov med litt psykologisk spill på bekostning av andre lag
Jeg synes man skal krige verbalt før en kamp, men jeg synes ikke man skal spille på en annen person sin psykiske helse, selvom både Høgmo og Bratseth er sykmeldt "etter å ha møtt veggen" som det så moderne heter.
Frodethai
Frode JohansenFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Rösler framstår like sympatisk som Panzer-Hagen i mediene. Snart er det bare vi i hele Fotball-Norge som liker ham. Mange synes sikkert det er kult, men jeg tror ikke LSK er tjent med det, spesielt ikke på sponsormarkedet.Kommentar
-
Dette er så utaktisk som det kan få blitt. Kommer garantert til å tenne bartene ekstra også blir det en sånn vi skal vinne for Per-Mathias greie.
Ser for meg mandagens aviser hvor Riseth dedikerer seiren til Høgmo.Kommentar
-
tror vår kjære trener sitt utspill kanskje har blitt litt feiltolka.. Trist når folk møter veggen, og kommentarer om det har ingenting i pressen å gjøre (min mening).
Uansett så er jeg ening i at dersom du ikke takler presset, ja så er du i feil bransje. Og det var vel det Uwe mente?
Vel til topic, jeg håper å komme på lærskjendal og se en ny gul-svart seier! :lsk:Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg så ikker intervjuet, men utifra tolkningen min ser jeg på det slikt:
Jeg tror det stemmer som Rösler sier, at slik ville ikke skjedd i Lillestrøm. For det første medfører hovedtrener-jobben i Lillestrøm mindre press, og for det andre er vi en supportergruppe som prøver å støtte opp når klubben går ned, i motsetning til mange på Lerkendal som roper etter at treneren skal sparkes. Når det skal sies, har stort sett vår tid under Rösler vært en opptur, og hverken vi eller Rösler har fått oppleve stemningen når laget virkelig er på vei ned.
For det andre; Rösler sier at slikt aldri ville skjedd i Lillestrøm. Det han muligens refererer til er at treneren får "fri" i 2 måneder for så å komme tilbake igjen. Selv ville jeg stilt meg kritisk til om vår hovedtrener ble fritatt fra jobben i 2 måneder for så å komme tilbake igjen. Da tror jeg det hadde vært lurere å se etter nye alternativer.
Tror ikke Röslers utspill i media vil tenne Rosenborg-spillerne noe mer. Ingen i Norge med unntak av LSK-supporterne liker Rösler, og Röslers uttalelse påvirker nok mer publikum enn spillerne. Jeg tror vi har det mentale overtaket før kampen, i Rosenborg har de skadeproblemer, sentrale spillere solgt og en trener som har måttet trekke seg tilbake. Ja, spillerne kan få en ekstra tenning, MEN dette har de sagt mange ganger før. Har tro på seier på Lerkendal, men da må vi heve spillet vårt, spesielt defensivt.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120
Jeg tror det stemmer som Rösler sier, at slik ville ikke skjedd i Lillestrøm.
Men hva har Rössler med å kommentere dette? Er det ikke en intern RBK-sak?
Kan det være slik at TV2 av og til gir mannen et manuskript som han får beskjed om å lese opp direkte på TV?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av DoleMen hva har Rössler med å kommentere dette? Er det ikke en intern RBK-sak?
Kan det være slik at TV2 av og til gir mannen et manuskript som han får beskjed om å lese opp direkte på TV?Kommentar
-
Det er nok ikke tilfeldig at det var nettopp Rösler som ble intervjuet om Høgmo-saken. Men, ærlig talt, hvem er det som sykemelder seg i 2 mnd fordi man er sliten? Hva slags arbeidsmoral er det blitt her i Norge? Takket være Bondevik, har det blitt allment akseptert at man sykemelder seg når man er litt psykisk sliten.
Tror dette aldri ville skjedd for 10 år siden.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeDet er nok ikke tilfeldig at det var nettopp Rösler som ble intervjuet om Høgmo-saken. Men, ærlig talt, hvem er det som sykemelder seg i 2 mnd fordi man er sliten? Hva slags arbeidsmoral er det blitt her i Norge? Takket være Bondevik, har det blitt allment akseptert at man sykemelder seg når man er litt psykisk sliten.
Tror dette aldri ville skjedd for 10 år siden.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Jeg tror det stemmer som Rösler sier, at slik ville ikke skjedd i Lillestrøm. For det første medfører hovedtrener-jobben i Lillestrøm mindre press, og for det andre er vi en supportergruppe som prøver å støtte opp når klubben går ned, i motsetning til mange på Lerkendal som roper etter at treneren skal sparkes. Når det skal sies, har stort sett vår tid under Rösler vært en opptur, og hverken vi eller Rösler har fått oppleve stemningen når laget virkelig er på vei ned.
Forrige hjemmekamp fikk Rosenborg se dette banneret fra kjernen: "Vinn for oss eller dra". Da har du ikke mye støtte i ryggen.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg tror du har misforstått. Det er ingen som kan "sykmelde seg" i 2 måneder. Det er en lege som har sykmeldt Høgmo.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar