Nok av Brannsympatisører i TV2sporten. Sikkert grei jobbsøknad for sommervikaren å koke sammen denne svertekampanjen.
Diskusjon om Röslers kommentar til Høgmos permisjon/sykmelding
Collapse
X
-
Fra VG:
Ber Rösler om unnskyldning
Lederen for TV 2s fotballsatsing, Vegard Jansen Hagen, legger seg flat etter at LSK- trener Uwe Rösler føler seg misbrukt av kanalen.
Lederen for TV 2s fotballsatsing, Vegard Jansen Hagen, legger seg flat etter at LSK- trener Uwe Rösler føler seg misbrukt av kanalen.
"Jeg skal ringe til Uwe Rösler i løpet av kvelden og gi ham en unnskyldning. Det er ikke på dette viset vi skal drive journalistikk, slår Jansen Hagen fast".
(skulle fa... meg bare mangle)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av sparwasserFra VG:
Ber Rösler om unnskyldning
(skulle fa... meg bare mangle)Kommentar
-
Romerikes Blad har fått mye kritikk (særlig under Erlandsen som trener).
Nå er det på plass med ros for at de gikk ut som troverdig sannhetsvitne for at Rösler ikke ble informert tilstrekkelig. Tror dette blei tungen på vektskålen for at TV 2 måtte krype til korset offentlig.Kommentar
-
Fra RB:
ÅRÅSEN:
Fotballansvarlig Vegard Jansen Hagen i TV 2 ringte fredag kveld til Uwe Rösler for å snakke ut om innslaget som ble sendt på kanalen torsdag.
Kommentar
-
Sakset fra forsida på Kjernen.com:
Webred. har skrevet et innlegg som han/hun kaller "Råte", handler selvfølgelig om tilstanden på Lerkendal sykehjem, men avslutningsvis kommer vedkommende til kampen førstkommende søndag.
"Først ute er Lillestrøm på søndag. Lillestrøm-treneren, Josef Terboven eller hva det er han heter igjen, opptrer selvfølgelig usympatisk i Høgmo-saken. Det er jo ingen overraskelse. Slik er det jo alltid fra den kanten. Sånn har det vært i tretti år. Det blir nok et helvete på søndag også. Det blir jo alltid det. Spesielt mot Lillestrøm".
Ingen unnskyldning at dette er skrevet før TV2 la seg flate som pannekaker, tysker-hetsen mot Uwe vil ingen ende ta. Denne gangen blir han sammenlignet med tidl. Reichkommissar for Norge Josef Terboven.
Mulig det er bare jeg, med tyske slektninger, som overreagerer – men jeg ser fa’an meg ikke humoren i dette.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av sparwasserMulig det er bare jeg, med tyske slektninger, som overreagerer – men jeg ser fa’an meg ikke humoren i dette.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av sparwasser
Ingen unnskyldning at dette er skrevet før TV2 la seg flate som pannekaker, tysker-hetsen mot Uwe vil ingen ende ta. Denne gangen blir han sammenlignet med tidl. Reichkommissar for Norge Josef Terboven.
Mulig det er bare jeg, med tyske slektninger, som overreagerer – men jeg ser fa’an meg ikke humoren i dette.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.
KimFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.
Unnskyld, jobber du i en verna bedrift ?
Eller viser arbeidsgiveren storsinn og stiller plasser til rådighet for de som faller utenfor ellers i samfunnet ?
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaUnnskyld, jobber du i en verna bedrift ?
Eller viser arbeidsgiveren storsinn og stiller plasser til rådighet for de som faller utenfor ellers i samfunnet ?
mvh
Gammer`nKommentar
Kommentar