bare lurte på om tilreisende kunne få kjøpt billetter før kamp på martins, eller må vi benytte luker på arenan?
Billetter til Lsk - Kamma?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av SpeederMartins selger vel ikke billetter, men det er mulig å kjøpe på bl.a. kiosken på åråsen før match.
Bruk shop'n, narvesen, kiosken på åråsen, billettluker på åråsen. Går vel også an å kjøpe på http://www.billettluka.no/Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLKorrekt, Martins selger ikker billetter.
Bruk shop'n, narvesen, kiosken på åråsen, billettluker på åråsen. Går vel også an å kjøpe på http://www.billettluka.no/Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stianbekhva er letteste plass å få billett?, vi kommer med tog, i god tid før kamp, tenkte oss en tur til sentrum først
(Edit: Og takket være fruen som var før meg, så ble det 3 poster opp..)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsNarvesen selger såvidt jeg vet ikke billetter.
men mulig det bare var for noen spesielle kamper da.. selv om det vil være litt rart, for har de først fått inn billettsystemer, hvorfor ikke fortsette å bruke de.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
hum, nei jeg vet..
jaja, kan være at hukommelsen spiller meg et puss. men er ganske sikker likevel
samme det, kjøper på sportshuset jeg!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Erling Straysolgte på narvesen i fjor eller forfjor mn ikke å lenger
takk erling, for at du ga meg den gleden da kan jeg sove godt i natt også!
ser deg på bussen på søndagmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
og velkommen til bart city skal dere være! hehe savner å se de gule&svarte sånn som jeg var med på da vi gikk fra martins til åråsen! Fikk rett og slett gåsehud..! men det var off topic daHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
OBS - husk at på søndagskamper stenger Effect kl. 17.00 - har brent meg på det en gang da jeg skulle være lur før en kamp som starta 18.00 - og troppet opp på Effect kvart på seks . . . Det blei i steden 40 minutter i kø på Åråsen :roll:woodyKommentar
-
Opprinnelig skrevet av woodyOBS - husk at på søndagskamper stenger Effect kl. 17.00 - har brent meg på det en gang da jeg skulle være lur før en kamp som starta 18.00 - og troppet opp på Effect kvart på seks . . . Det blei i steden 40 minutter i kø på Åråsen :roll:YvonneKommentar
Kommentar