Enig med deg bøllefrø, har lurt på dette selv...
Hvordan snu den vonde trenden?
Collapse
X
-
Nå som Riise er ute vet jeg hvordan vi skal kunne overaske Brann og ta tre poeng hjemme. Vi spiller 4-3-3 og tar ut Occean og Miff.
Starter med følgende;¨
-------Heinz
Dan-Ram-Kip-Shane
---Sø-Kase-Kor---
Mykle-Sund-Strand
Da har vi to superreserver i Miffe og Occean hvis planen ikke skulle funke.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaNå som Riise er ute vet jeg hvordan vi skal kunne overaske Brann og ta tre poeng hjemme. Vi spiller 4-3-3 og tar ut Occean og Miff.
Starter med følgende;¨
-------Heinz
Dan-Ram-Kip-Shane
---Sø-Kase-Kor---
Mykle-Sund-Strand
Da har vi to superreserver i Miffe og Occean hvis planen ikke skulle funke.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRDet betyr at OO må ut av troppen, men det har han godt av, da blir han mer skjerpa til neste gang.
Olivier Occean virker mer og mer på noe vi hadde fra før i Powell. En stor og tung spiss, ganske treig, og ganske ufarlig foran mål, med ganske dårlig teknikk. Eneste forskjellen må være at Powell jobber bra. Også prisen da.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaHvorfor ikke.
Olivier Occean virker mer og mer på noe vi hadde fra før i Powell. En stor og tung spiss, ganske treig, og ganske ufarlig foran mål, med ganske dårlig teknikk. Eneste forskjellen må være at Powell jobber bra. Også prisen da.Kommentar
-
vi er jo ikke dårligere enn rbk ? vi er heller ikke dårligere enn odd. eller tromsø.. så er holding/vilje det går på.. ser ut som at spillerne ikke vil vinne kamper... at ikke OO setter seg på benken selv. han må vel skjønne at han ikke er i form. ?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kef1rvi er jo ikke dårligere enn rbk ? vi er heller ikke dårligere enn odd. eller tromsø.. så er holding/vilje det går på.. ser ut som at spillerne ikke vil vinne kamper... at ikke OO setter seg på benken selv. han må vel skjønne at han ikke er i form. ?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk_fuglHvordan snu den vonde trenden?
SÅNN:lsk:Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TrondeoAt Kasey ikke scorer mål
Begge spillerne bør bli en del giftigere foran kassa og ta scoringsansvar for laget. Greit at Occean/Sundgot/Mifsud netter jevnt og Mykle bare venter på sin sjanse, men midtbanespillere på LSK skal score noen mål i sesongen også.
Ta gjerne en ekstra time med Søgård (sikt bare på mål og dra til det du hæler for pokker) og Strand også (kommer seg for skjelden i riktig god posisjon før skuddet fyres, teknikken er prima)
Kjør skuddtrening, det kan ikke skade.Last edited by Hamburg & Kanari; 03.08.2006, 01:06.LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRFår håbe ..NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar