Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sitter i Usa og sprer mitt buskap til intetanende amerikanere om at LSK er BEST!! Så kampen på web tv... men fikk ikke så mye intrykk av stemninga.. forklar meg i detalj hvordan den var!!
Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!
Sitter i Usa og sprer mitt buskap til intetanende amerikanere om at LSK er BEST!! Så kampen på web tv... men fikk ikke så mye intrykk av stemninga.. forklar meg i detalj hvordan den var!!
Vanskelig å forklare... Kanari Fansen sang høyere og mer enn vanlig, oks og Rainbow var med på mange sanger og stemningen var elektrisk gjennom hele kampen...
Tusen tusen hjertelig takk til spillerne som barberte trøndra igår.
Det var så utrolig deilig å få beskjeden :"LSK-RBK 3-2 " under bryllupet til broren min. Etter den store nyheten kom var det klart for brudevals imens den andre boren min og jeg sang "Lillestrøm er ett sted" 8) .
Lyn skal knuses 22 eller 23 september for nå skal vi til Ullevål og vinne cupfinalen.
Det er bare så sinnsykt deilig!!!!!!!!
Jeg har hang-over ennå, men det kan jeg leve j..... godt med.
For en innsats av hele laget. Selvfølgelig noen minuser på banen og på benken, men det kan jeg leve med i dag ihvertfall...
Synd at Gylfi ble enda litt dyrere, men nå bør den kontrakten bli signert snarest mulig.
Helt enig- nå må vi faan meg få igang en "folkeaksjon" for å fylle åråsen. 9000 på en slik kamp er ufattelig tragisk- men all honør, som eggen selv ville sagt, til de som møtte opp. Det sier noe om potensiale på stadion, når disse 9000 lagde elektrisk stemning.
-Men det jeg ikke forstår er at det ikke er fler som finner veien ned til Åråsen. Greit- noen synes det er dyrt, noen synes det er bedre å se det på tv, noen synes lillestrøm er et møkkalag- slik vil det alltid være.
Og i tillegg var vel en liten skokk fremdeles på ferie.
-Men sett i lys av befolkningen i det vi kan kalle "nærområdet" må det vel være mulig å fylle 12.000 plasser. For å understreke dette kan det jo nevnes at nye A-HUS skal dekke et pasientområdet på 400.000 mennesker. Det sier litt om hvor mange som bor rundt løkka vår.
I tillegg får vi kommunisere ut hva klubben betyr for Lillestrøm by og skedsmo kommune. Hva det betyr av næringsinteresser, velferdstilbud, identitet og ikke minst glede. Uten LSK hadde vi tross alt kun vært en flytog-stopp og ei jæ... stor varemesse. Høres jo ut som en spennende plass.
(tråden handla vel ikke om detta, men det måtte ut!)
Kamptidspunktet, fint vær og at det ble tv-kamp er grunnene til at ikke flere kom. For familier er 2015 på en lørdagskveld i seineste laget. Synd selvsagt, men EN MILLION SÅ LSK PÅ VINNE PÅ NRK1!
Alle de 9035 tilskuerne kommer nå til å vurdere å reise på Ullevaal for å støtte LSK videre i cupen. Selv de tilreisende trønderne vurderer å melde overgang til LSK.
Min oppfordring er at alle tar med venner og familie på Ullevaal. Kle de i gult og svart og gjør de til ekte LSK-supportere for livet. Det er nettopp i slike kamper som på lørdag, og den neste mot Lyn, man får vist hva LSK står for.
haha det var drit digg å få ut det PR kåte barteidiotene ut av cupen, har sagt det før å sier det igjen fugla topper norge :lol: men lite folk, skulle vært fullt, nå som fugla kommer til å slå lyn blir det jo cup finale og. singner NÅ gylfi""
Stefaren min fra Peru på 45 år, som har holdt med Rosenborg i nesten 20 år, konverterte på lørdag. Det sier det meste om fugla, kfl, stadion og den såkalt kjedelige spillestilen vår.
På lørdag var det jo faktisk Rosenborg som slo langt. LSK spilte fin fotball, og akkurat nå er vi i en særstilling innen norsk fotball. Vi banket Rosenborg og gikk videre til semifinalen i cupen. Stabæk slo et 1. divisjonslag, samme med Brann. Lyn slo Ham-Kam (gjesp).
9000 var kanskje litt skuffende, men fy faen som bra det var av de som var der.
Men 2015 er et bra tidspunkt. Flomlys og skikkelig ramme rundt kampen. Jeg hadde med meg nevøen min på 10 som bor på Nesodden. Han var på sin første LSK-kamp mot Viking, men trøkket, supporterne - ALT før, under og etter kampen gjorde at han var mega-fornøyd!!
Stolt som en ekte kanari, sa han etter kampen - "Neste år knuser vi dem på barte-stadion også....".
Unger er oppe til etter midnatt på nyttårsaften. Da må de jo få lov til det når det er juleaften og nyttårsaften på samme kveld!!
Kommentar