Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg minner bare om at Aksel, min håpefulle på tre måneder, allerede er veteran fra tre LSK-kamper. I følge kona så han hele kampen på lørdag, og sovna rett etterpå med et stort smil om munnen. Flink gutt der altså.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jeg minner bare om at Aksel, min håpefulle på tre måneder, allerede er veteran fra tre LSK-kamper. I følge kona så han hele kampen på lørdag, og sovna rett etterpå med et stort smil om munnen. Flink gutt der altså.
Hehe, det der var slettes ikke dårlig!!:-) Broren min snakker om at den dagen han og dama får unge, skal vedkommende inn i KFL. Hehe.
Åååh, selv nå, fire dager etter den fantastiske kampen på hjemmebane, kan jeg fortsatt ikke fatte at vi tok trønderpakket!
HERLIG!!!
Hahaha!!
Nå tar vi pokalen hjem til Åråsen, folkens!
Ei kollega på jobben hadde to billetter til kvartfinalen på lørdag, men
kunne ikke dra. Hun ga bort billettene til to venninner. De hadde egentlig
ikke så lyst til å dra, de trodde det kom til å bli kjedelig. Damene
er fra Island og hadde aldri vært på norsk fotballkamp før.
Etter kampen ringte de kollegaen min og var helt i fistel! De hadde
hatt det fantastisk! De sa at kampen var spennende og at stemningen
var helt utrolig. Og selvfølgelig var de veldig stolte av sin landsmann
Gylfi. De skulle visst tilbake for å se Fugla senere 8)
Hvis alle verver 5 stk så blir vi desidert den største fansen i hele landet. Det hjelper ikke å ha navnet sitt på et papir. Stå opp for fugla med sang og moro!!!!
Kommentar