Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Han vil jo til et bedre liga, spille på et høyere nivå enn Eliteserien.
Eliteserien > Adeccoligaen.
Konklusjon: Mifsud går i alle fall ikke til enga.
Det virker som at denne diskusjonen ikke fører til at noen av spillerne presterer dårligere. Det betyr at UR kan fortsette å velge de ut på laget, og at Fjøra har tid til å se etter nye spillere.
Jeg antar at Mifsud opphold i LSK så langt har vært bedre enn å slite benken i Kaiserslautern, så mye av "misnøyen" er nok mediaskapt. Mifsud virker som en glad gutt som trives med å spille og score for LSK.
Får de to spillerne ikke kontrakt med nye klubber så skal de jo spille et sted, og Koren må gjerne få bli. Turborotta trodde jeg også var aktuell for å forlenge i tilfelle ingen nye tilbud, men Fjøra's uttalelse nå endrer jo drastisk på det. Det betyr kanskje at han har en ny spiss i kikkerten... ??? Vi bør i alle fall ha 4-5 gode spisser til enhver tid i stallen slik det er blitt vedtatt i klubben.
Minner forøvrig litt om når Fjøra sa "Goodbye Judas" til Andre Beinrangel dette, etter at Andre hadde vingla lenge nok. Herlig! Fjøra viser igjen at han ikke finner seg i at overbetalte spillere diss'er klubben gjennom sin oppførsel i det offentlige. Fjøra tar et fast standpunkt og står ved det slik en sjef skal gjøre.
Uwe har heldigvis vist seg som 100% profesjonell og tatt ut de beste spillerne uavhengig av hvor lenge det er igjen av kontraktene. Michael har vært en av våre beste spillere og vil selvfølgelig spille mange kamper utover.
Utrolig synd for jeg personlig tror ikke forskjellen hadde vært så stor om Sundgot hadde spilt med Occean eller Myklebust(eller andre veien)
Forstår at han vil til en større liga, men desverre for Mifsud så er han ikke bedre enn norsk tippeliga Hadde han satt 15+ i året, men hvilken europeisk topp klubb vil ha en som putter ca 8+-(maks 10). Desverre så kommer Myklebust sannsynlig til å forlate LSK om ikke lenge hvis spilletid er uoppnåerlig. Uten å si sikkert så putta Mykle 7 mål i fjor(serie og cup) uten særlig spilletid. Gutten har potensiale så det griner:lsk:
Utrolig synd for jeg personlig tror ikke forskjellen hadde vært så stor om Sundgot hadde spilt med Occean eller Myklebust(eller andre veien)
Forstår at han vil til en større liga, men desverre for Mifsud så er han ikke bedre enn norsk tippeliga Hadde han satt 15+ i året, men hvilken europeisk topp klubb vil ha en som putter ca 8+-(maks 10). Desverre så kommer Myklebust sannsynlig til å forlate LSK om ikke lenge hvis spilletid er uoppnåerlig. Uten å si sikkert så putta Mykle 7 mål i fjor(serie og cup) uten særlig spilletid. Gutten har potensiale så det griner:lsk:
tror Miffe kommer til å bli spist opp av forsvarert hvis han går til en av de større ligaene i europa, der vil han sansynligvis ikke være en av de raskeste lengre... Da mister han det farligste(eneste?) våpnet sitt
tror Miffe kommer til å bli spist opp av forsvarert hvis han går til en av de større ligaene i europa, der vil han sansynligvis ikke være en av de raskeste lengre... Da mister han det farligste(eneste?) våpnet sitt
Miffe har kvaliteter.
ekstreme kvaliteter, men dog, ekstremt begrensede kvaliteter( selv om han har vært god for oss). Han har fart, (god på hode!) og ja. resten er middels mener jeg (i internasjonal målestokk!), ikke en typisk goalgetter og heller ikke alt for flink med ball! og om da forsvarspillerne i de store ligane blir for gode? redd for det.
Mulig det er vanlig journalist-arbeid, men det virker som det er veldig stor isfront mellom Mifsud og Fjøra/Rôsler.
Mifsud har jo hele tida sagt at han vil bort. Det har han sagt veldig ofte og avvist at han vil bli hos oss. Nå blir han plutselig furten for at han ikke tilbys kontrakt. Deretter sier han igjen at nå er det hvertfall uaktuellt å bli pga at han føler seg dårlig behandlet av Fjørtoft/Rôsler.
Får bare håpe han spiller godt framover og at han blir behandlet likt med alle andre i forbindelse med laguttak.
Uten at jeg har noen bakgrunnsinformasjon rundt dette, synes jeg ikke det virker som Rösler behandler Mifsud noe dårligere enn de andre. Han har uttalt klart at han vil bort, men får likevel spille mange kamper. Det tyder på proffesjonalitet hos Uwe, hvor han setter opp det laget han mener er best til enhver tid, uavhengig av spillersituasjon. At Mifsud ikke blir tilbudt ny kontrakt er fordi han selv har sagt at det ikke er noen vits. Om han har ombestemt seg nå, er det han som har driti på draget, ikke LSK.
Jeg tror hvis det er noen problemer mellom de to så ligger det hos mifsud. Uwe bruker ham jo hele tiden. Virker som at uwe er ryddig her. Mifsud har store problemer med at han i hver kamp blir byttet ut med mykle. Tror det er der det sinnet hans ligger, ikke noe dypere. Han har jo også sagt det til pressen.
Jeg skjønner at Miffe synes det er kjipt å bli bytta ut i hver kamp, men jeg synes det kan forvares. Litt av poenget med de små er den ekstreme hurtigheten. Når man har løpt det man klarer i 60-75 min så er det naturlig at toppfarten og akslerasjonen blir svekket, da er det smart å sette inn ett nytt par med kvikke bein..
Kommentar