Jeg fikk nettopp en e-post fra kioskkomiteen i LSK om at LSK-FFK er flyttet til 12.8. kl. 19.00. Noen som har hørt noe om det?
FFK-kampen flyttet?
Collapse
X
-
Sakset fra Fredrikstads hjemmside:
Fremskutt kamp
Lillestrøm-FFK er flyttet og spilles lørdag 12. august kl. 19.00.
Kampen skulle egentlig spilles mandag 14. august, men er flyttet frem til lørdag 12. august klokka 19.00 på grunn av at Robert Koren og Michael Mifsud skal spille landskamper for sine respektive land. Kampen på Åråsen vises på TV.
Ble også opplyst på kampen i går. -
Jeg lurer på det samme:
På speaker`n i går ble det nevnt lørdag d 12.august, mens på text tv og i humbug og kanari står det mandag 14.august! Jeg trenger ETT hurtig og pålitetlig svar på dette kjappest mulig!
__________________Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Ted NugentMan skal alltid stole på en kioskkomite. Kioskkomiteer vet som oftest hva de driver med.
LSK på tv på en lørdag er jo konge detFra BaillsundKommentar
-
Og der kom endelig bekreftelsen fra NFF:
Omberamminger i Tippeligaen og Adeccoligaen
3.8.2006
Norges Fotballforbund har i dag omberammet én kamp i Tippeligaen og én kamp i Adeccoligaen.
Årsaken er at Lillestrøm har spillere som skal ut i landslagsoppdrag, mens Follo skal spille kvartfinale i NM for menn 2006.
Tippeligaen:
12/8 kl. 19.00: Lillestrøm – Fredrikstad (kampen skulle opprinnelig spilles 14/8 kl. 19.00)
Adeccoligaen:
23/8 kl. 18.30: Bryne – Follo (kampen skulle opprinnelig spilles 20/8 kl. 18.00Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av MarianneJeg nedlegger veto mot at flere kamper blir flyttet. Brannkampen ble flyttet fra fridag til kveldsvakt-dag, det fikk jeg heldigvis fikset, og nå har de gjort det samme med denne. Idioter. IDIOTER! Fysj.
Husker forøvrig serieavslutninga i '04, alle andre bestile enten plata eller rævbk sin kamp på tv2. Vi satt der i porsgrunn og så lsk-brannHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
selv endte jeg opp med å følge brann-kampen på vg.no (rett hjem fra jobb), samt å sende masse slibrige sms'er til bergen da miffe åpnet scoringskontoen...
:lsk:Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar