Mifsud fortjener bedre

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

Mifsud fortjener bedre

Dette er noe vi ikke er tjent med, internt bråk og krangling mellom spiller og ledelse, håper ikke dette går utover ambisjonene til klubben vår denne sesongen.
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1311

Mifsud fortjener bedre.

Når man egentlig skal glede seg over tre meget viktige poeng så blir man likevel sittende igjen med en følelese av at alt ikke er som det skal i klubben. At Mifsud ønsker seg bort er jo ikke så veldig rart etter de siste dagers uttalser av Fjørtoft og Röslers dårlig skjulte forsøk på å ikke avsløre hva han mener om saken i dagens tv2 intervju.
    Hvis de vil ha bort Mifsud hvorfor i h..... bruker de han. Jeg hadde forstått det hvis de hadde sendt han rett på dør og sagt at han var uønsket i klubben, men når de bruker han og Mifsud nærmest alene har skaffet oss 6 poeng på 4 dager så fortjener han ikke dette. Mifsud har selvsagt ikke vært lur når det gjelder tidligere uttalser men Rösler eller Fjørtoft har da for f... ikke vært særlig smarte i mange av sine uttalelser heller etter at de kom rekende inn i LSK ledelsen på ei fjøl.

Mifsud har jo levd med disse uttalelesen fra ledelsen hele sesongen men likevel har han alene senket Vålerenga, Brann og Viking i dag, og Fjørtoft snakker om at fyren ikke er lojal. Foresten senka han Vålerenga i fjor også. Fjørtoft bør etter min menig holde kjeft for han forlot LSK midt i sesongen selv og hvis noen tviler på hva Fjørtoft satt høyest av LSK eller proffspill så er det bare å bla litt i arkivene.
    Last edited by maxpayne; 06.08.2006, 22:32.

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Partene bør ta en prat i morgen og jekke på sine prinsipper. Mifud har hele tiden sagt at han ikke forlenger. Nå er han skuffet over å ikke bli tilbudt kontrakt. Litt rart, egentlig. Og så har vi Fjøra sin uttallelse.

Ta en prat i morgen og begynn på nytt. Begge parter har uttalt seg klossete. Det blir for dumt om dette skal ødelegge sjansene våre i serien. Ifjor ble Mifsud skadet og dette kostet oss muligens en medalje. Kanskje gull. Ikke rot dette til med dumme uttalelser.

Kommentar

• Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

Greit nok...han er viktig for oss...men fy faen så egotrip han har blitt.....hva med å ta en kikk opp å se etter motspillere (bortsett fra Koren)??

Kommentar

• chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

Er ikke alltid jeg er enig med deg maypayne, men akkurat her er jeg det. Gutten har vel ikke vært av de mest taktiske i uttalelsene sine, og kanskje hatt noen tanker for høye om seg selv, men som Fjøra gjorde hører ikke hjemme noe sted.

Miffe skal i hverfall ha masse skryt for at han holder seg profesjonell til dette når han er på banen. En selvfølge vil kanskje noen si, men tror mange spillere ville gi litt faen etter noe sånt.
          Bølerkanaris

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
            Greit nok...han er viktig for oss...men fy faen så egotrip han har blitt.....hva med å ta en kikk opp å se etter motspillere (bortsett fra Koren)??
            Eller medspillere, først og fremst men det kan være en fordel å se hvor motspillerne står også.

Kommentar

• fugla_4_ever
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 467

Jeg syntes ikke det var noe galt med Röslers uttalelser i dag. Det du refererer til som et dårlig forsøk på å holde inne sin egentlige mening tror jeg egentlig bare var en konsekvens av at han "må være mer høflig mot media" og derfor la på et litt uvant "please" etter sin uttalelse.

Men jeg er helt enig med deg i denne saken! Jeg kan ikke begripe hvorfor klubbledelsen (Fjøra i sær) er så tjukke i huet at de lager en sak ut av dette i media. Jeg ser for meg oversskrifter i avisen i morgen som ike handler om scoringene til Mifsud, men heller spørsmål om hvor vidt han og klubben kommer over ens. At Mifsud vil til en større klubb har han aldri lagt skjul på, men så lenge han har holdt moralen oppe og levert varene så til de grader for LSK syntes jeg det er iddiotisk av Fjørtoft å gå ut mot ham i media på den måten han gjorde på TVNorge. Det eneste det fører meg seg er feil fokus. Hva kan vel være mer ønsket i en TV2 redaksjon stappfull av Brann og VIF supportere enn litt bråk hos LSK?

Mifsud fortjener virkelig skryt for denne sesongen i LSK drakta. Jeg både tror og vet at han har spilt seg inn i mange LSK-hjerter. Jeg håper å se ham på Åråsen til sesongen er over!

Kommentar

• hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

Synes det er på tide med mediatrening i Lsk. Det er uprofesjonelt av Mifsud å si til media at han vil vekk fra Lsk støtt og stadig, selv om journalister stadig maser på han. Det er også uprofesjonelt av Fjøra og gå ut å si at alle dører er stengt for Mifsud i Lsk etter sesongen. Dette bør og skal holdes internt! Blir oppgitt over tankeløsheten i klubben noen ganger.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

Kommentar

• Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

Synes det Fjøra har gjort er helt greit, jeg. Mifsud har sagt at han vil til en større klubb og at Lillestrøm neste år er uaktuelt, da mener jeg Fjørtoft har full rett til å si at det er uaktuelt for LSK å tilby Mifsud ny kontrakt. Flott at Mifsud spiller godt om dagen, men dette gjør han jo også for seg selv, det er som Fjørtoft sa en vinn-vinn situasjon der spillerne var nødt til å prestere for å komme seg ut i Europa. Om Mifsud hadde gitt faen og driti i hvordan han spilte, ville ingen heller hentet han. Spillere som oppfører seg på den måten vil ingen ha. Mifsud har heller ikke gjort noe galt, han svarer ærlig på det journalistene spør han om, men når han sier til LSK at det ikke er noen vits å tilby han ny kontrakt fordi han uansett vil til en annen klubb, så kan han ikke vente noe tilbake.
                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

helt ening! spillere som vil bort, de får gå bort da!

Dersom de ikke finner noe stolthet over å spille forran kanarifansen som alltid jubler for eget lag så kan det heller være...
                    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• fugla_4_ever
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 467

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Synes det Fjøra har gjort er helt greit, jeg. Mifsud har sagt at han vil til en større klubb og at Lillestrøm neste år er uaktuelt, da mener jeg Fjørtoft har full rett til å si at det er uaktuelt for LSK å tilby Mifsud ny kontrakt. Flott at Mifsud spiller godt om dagen, men dette gjør han jo også for seg selv, det er som Fjørtoft sa en vinn-vinn situasjon der spillerne var nødt til å prestere for å komme seg ut i Europa. Om Mifsud hadde gitt faen og driti i hvordan han spilte, ville ingen heller hentet han. Spillere som oppfører seg på den måten vil ingen ha. Mifsud har heller ikke gjort noe galt, han svarer ærlig på det journalistene spør han om, men når han sier til LSK at det ikke er noen vits å tilby han ny kontrakt fordi han uansett vil til en annen klubb, så kan han ikke vente noe tilbake.
                      Jeg er egentlig enig i det du skriver, jeg er bare uenig i at det er greit å ta dette i media. Fjørtoft gjør selvsagt klokt i si til Mifsud at han ikke får kontrakt, for da må han, som du sier, prestere. Men jeg ville heller sett at dette ble tatt internt mellom de det gjaldt. For samholdet i klubben er det greit at slike problemstillinger skjules fra media.

Kommentar

• MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

Mifsud har sagt til pressen (det var slik dette begynte) at det er ikke noen vits i å tilby ham ny kontrakt, han har hele tiden sagt at han ikke vil være her. Greit at han elsker kanarifansen (who wouldn't?), men han spiller ikke for lsk, han spiller for seg selv. Liker ikke spillere som så tydelig vil vekk. Mifsud spiller bra nå fordi han vil vekk. Syns også at ledelsen har håndtert dette klønete. Selv om spilleren snakker i pressen for å legge ut kontaktannonse, trenger ikke ledelsen snakke slik om ham i media. Det bidrar jo til mer skitt. Rydd opp, sier nå jeg! Ikke noe kult for oss supportere at det i etterkant av HVER ENESTE SEIER, skal være fokus på denne driten

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1311

Opprinnelig skrevet av holmiz
                          helt ening! spillere som vil bort, de får gå bort da!

Dersom de ikke finner noe stolthet over å spille forran kanarifansen som alltid jubler for eget lag så kan det heller være...
                          hvorfor tror du Mifsud fortsatt leverer varene. Selvsagt fordi han liker å spille foran fansen. Hvem tror du han spiller for Rösler eller Fjørtoft. NEPPE.

Kommentar

• holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            hvorfor tror du Mifsud fortsatt leverer varene. Selvsagt fordi han liker å spille foran fansen. Hvem tror du han spiller for Rösler eller Fjørtoft. NEPPE.
                            mifsud er en herlig spiller når han leverer! Men å gå ut i avispapirene og si at han vil til en bedre klubb, det sårer meg!
                            Hilsen Anders

Kommentar

• theriksen
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2005
                              • 123

Den godeste Robert Koren har også uttalt at han ønsker seg bort fra klubben, og aldri lagt skjul på at LSK kun er en stepstone videre. Likevel ser vi ikke LSK-ledelsen reagere på samme måten mot Koren som mot Mifsud.

Når det nå er klart at Mifsud ikke ønsker å bli og ikke ønsker å bli forelagt et kontraktforslag er det like greit av Fjørtoft å la være og heller la Mifsud få spille frem mot serieslutt for så å fordufte. Antakelig havner malteseren i Sliema Wanderers igjen for å gå til en middelmådig europeisk klubb nok engang. Mifsud vil antakelig ikke engang se på et kontraktforslag, så hvorfor forsøke å skvære opp med å tilby noe nytt. En samtale er nok på sin plass, men den bør heller gå i at Mifsud må yte best mulig resten av sesongen og bruke LSK som det fantastiske utstillingsvinduet det faktisk er, så kan Fjørtoft og styret heller belønne ham deretter, for eksempel med mer spilletid enn han får nå for tiden. Men noen ny kontrakt legges nok aldri på bordet, og om den så gjør, så får vi nok ikke en maltesisk underskrift på den uansett hva KFL eller LSK forsøker å bidra med. Løpet er kjørt.
                              Tor H. Eriksen
                              Sleeping is a form of art,
                              hence am I an artist.

Kommentar

• maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1311

Opprinnelig skrevet av MoBee
                                Mifsud har sagt til pressen (det var slik dette begynte) at det er ikke noen vits i å tilby ham ny kontrakt, han har hele tiden sagt at han ikke vil være her. Greit at han elsker kanarifansen (who wouldn't?), men han spiller ikke for lsk, han spiller for seg selv. Liker ikke spillere som så tydelig vil vekk. Mifsud spiller bra nå fordi han vil vekk. Syns også at ledelsen har håndtert dette klønete. Selv om spilleren snakker i pressen for å legge ut kontaktannonse, trenger ikke ledelsen snakke slik om ham i media. Det bidrar jo til mer skitt. Rydd opp, sier nå jeg! Ikke noe kult for oss supportere at det i etterkant av HVER ENESTE SEIER, skal være fokus på denne driten
                                Da Jan Åge Fjørtoft ble proff Rapid Wien hadde han gått å snakket om at han skulle ut i europa i åresvis. Hvis det er en spiller som kan sammenlignes med det Mifsud har sagt om at han vil ut så er det Fjørtoft. Det har tydligvis Fjørtoft glemt for det var veldig lett for han å forlate LSK til fordel for en bakgårdsklubb som Rapid Wien midt i sesongen.

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1311

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  mifsud er en herlig spiller når han leverer! Men å gå ut i avispapirene og si at han vil til en bedre klubb, det sårer meg!
                                  som når Jan Åge Fjørtoft forlot LSK til fordel for Rapid Wien midt i sesongen.

Kommentar

• holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    som når Jan Åge Fjørtoft forlot LSK til fordel for Rapid Wien midt i sesongen.
                                    tja... for meg som alltid holder med lsk, må forsvare 10-0 tap osv ...

Jeg kommet alltid til å holde meg fugla! Det gjør ikke miffe, og det sårer meg. Du velger fotball lag bare en gang
                                    Hilsen Anders

Kommentar

• Superstefan
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 2180

Uff synes Fjørtoft kommer med mye useriøse utalelser i aviser og tv hele tiden..DEN jobben JÅF har skulle Bjarman hatt..
                                      Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1311

Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                        Uff synes Fjørtoft kommer med mye useriøse utalelser i aviser og tv hele tiden..DEN jobben JÅF har skulle Bjarman hatt..
                                        så enig så enig. Hvis det er noe som sårer meg langt inne i hjerterota er det å se Bjarmann bortvist og ydmyket stå på tv å måtte fortelle hvordan LYN skal slå LSK. Alle vet at det er en situasjon som Bjarmann selv ikke hadde ønsket å komme i.

Kommentar

Working...