Mifsud fortjener bedre

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SPD
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2005
    • 228

får bare ikke håpe han går til en annen norsk klubb... det ville vært bittert!!

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

Opprinnelig skrevet av chrissp
      Er ikke alltid jeg er enig med deg maypayne, men akkurat her er jeg det. Gutten har vel ikke vært av de mest taktiske i uttalelsene sine, og kanskje hatt noen tanker for høye om seg selv, men som Fjøra gjorde hører ikke hjemme noe sted.

Miffe skal i hverfall ha masse skryt for at han holder seg profesjonell til dette når han er på banen. En selvfølge vil kanskje noen si, men tror mange spillere ville gi litt faen etter noe sånt.
      Mifsud må forholde seg proff ellers vil han aldri komme til en stor klubb. Men som tidligere skrevet så blei jeg rimelig forbannet i dag, selvom han ble matchvinner. Mannen prøver å løpe igjennom 3-4 Viking spillere i stedet for å sentre til bedre plasserte spillere. Lei ego spill nå!

Kommentar

• Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
        Synes det Fjøra har gjort er helt greit, jeg. Mifsud har sagt at han vil til en større klubb og at Lillestrøm neste år er uaktuelt, da mener jeg Fjørtoft har full rett til å si at det er uaktuelt for LSK å tilby Mifsud ny kontrakt. Flott at Mifsud spiller godt om dagen, men dette gjør han jo også for seg selv, det er som Fjørtoft sa en vinn-vinn situasjon der spillerne var nødt til å prestere for å komme seg ut i Europa. Om Mifsud hadde gitt faen og driti i hvordan han spilte, ville ingen heller hentet han. Spillere som oppfører seg på den måten vil ingen ha. Mifsud har heller ikke gjort noe galt, han svarer ærlig på det journalistene spør han om, men når han sier til LSK at det ikke er noen vits å tilby han ny kontrakt fordi han uansett vil til en annen klubb, så kan han ikke vente noe tilbake.
        Amen!

Det er LSk jeg elsker, ikke enkeltspillere:lsk:

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1311

Opprinnelig skrevet av Paddis
          Mifsud må forholde seg proff ellers vil han aldri komme til en stor klubb. Men som tidligere skrevet så blei jeg rimelig forbannet i dag, selvom han ble matchvinner. Mannen prøver å løpe igjennom 3-4 Viking spillere i stedet for å sentre til bedre plasserte spillere. Lei ego spill nå!
          ...jeg tror Mifsud er såpass smart at han vet at han ikke havner i noen storklubb, men det er jo likevel for dumt at han går på free transfer til en annen norsk eller skandinavisk klubb noe jeg tror det er store muligheter for nå.

Kommentar

• Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

Opprinnelig skrevet av Superstefan
            Uff synes Fjørtoft kommer med mye useriøse utalelser i aviser og tv hele tiden..DEN jobben JÅF har skulle Bjarman hatt..
            Etter noen uttalelser så er Fjøra nå blitt fy ordet.... Hva med alle de gode spillerne han har hentet gratis eller for slikk og ingenting.... Rambekk, Mykle, Riise Danton. Det er vel galt det og???

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Opprinnelig skrevet av maxpayne
              ...jeg tror Mifsud er såpass smart at han vet at han ikke havner i noen storklubb, men det er jo likevel for dumt at han går på free transfer til en annen norsk eller skandinavisk klubb noe jeg tror det er store muligheter for nå.
              Norsk klubb ender han nok ikke i, da han ikke liker den norske spillestilen. Men i hvertsefall så ja Synd!

Kommentar

• Superstefan
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 2180

Opprinnelig skrevet av Paddis
                Etter noen uttalelser så er Fjøra nå blitt fy ordet.... Hva med alle de gode spillerne han har hentet gratis eller for slikk og ingenting.... Rambekk, Mykle, Riise Danton. Det er vel galt det og???
                Sier ikke at han har hentet inn en del bra spillere men det jeg nevnte er at det ekke første gangen han snakker bullshit i media..Synes det skader klubben at vi har en person som står frem og snakker om mer eller mindre usaklige ting(som eks Mifsud saken)..Pluss at jeg tror at Bjarman hadde gjort en like god jobb(pluss at han fortjente den etter lang og tro tjeneste)..
                Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

Både Fjøra og Mifsud har gjort én dum ting: snakke som de har gjort i mediene. Da har jeg mer sans for Rösler's måte. OK, kanskje ikke mye tvil om hva han mener, men han fyrer ihvertfall ikke oppunder.
                  Og det er muligens på høy tid at Fjøra og Mifsud setter seg ned og prater MED hverandre, istedetfor TIL og OM hverandre?
                  Nå høres det jo ut som om den lille forsiktig har forsøkt å moderere seg en liten smule. Da bør ledelsen få med seg den lille åpningen Mifsud faktisk kom med overfor Tv2, og prøve å få igang en dialog. Jo da, Myklebust er nok i bakhånd, men pr i dag er han ikke av Mifsud-klasse.

Jeg er helt enig med de som mener at klubben går foran enkeltspillere, men hverdagen er nå engang slik at den enkelte spiller der hvor han mener det gagner ham selv best. Da får vi egentlig være glad for at spillere som Koren og Mifsud faktisk mente at LSK var klubben for dem. Så så helt gærn't kan det da ikke være.
                  Knurr...

Kommentar

• MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

godt formulert og sammenfattet!

Kommentar

• Vicarious
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 391

Er helt enig med alle her som mener at både Fjøra og Miffe burde holdt kjeft ovenfor media. I mine øyne er de omtrent like store tufser begge to.

Fjøra uttalte vel til TV2 forrige onsdag at forskjellen mellom Koren og Mifsud, var at Koren ihvertfall hadde vært litt smart og ikke brent alle broer i forhold til ny kontrakt. Vel, hva er det Fjørtoft gjør med en slik uttalelse? Han brenner alle broer i forhold til ny kontrakt med Mifsud. En kontrakt som kanskje kunne latt oss beholde mannen ut sesongen og deretter gitt oss X antall mill. i overgang.

Hvis Miffe vil ha ny kontrakt, svelg stoltheten din Fjørtoft!

Kommentar

• okb
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2377

Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                        Men jeg er helt enig med deg i denne saken! Jeg kan ikke begripe hvorfor klubbledelsen (Fjøra i sær) er så tjukke i huet at de lager en sak ut av dette i media.
                        .. og mens du mener LSK er tjukke i huet fordi de tar dette opp i media, roser flere fotballkyndige folk både Fjørtoft og Grønlund på grunn av nettopp dette.

På TV2s direktesendte fotballstudio igår fikk Jan Åge Fjørtoft (fra Åråsen) uttale seg rundt temaet, og blant annet Tom Nordlie var helt enig. Norge må ta et oppgjør med at norske og utenlandske spillere hele tiden vil videre. At man i alle fall holder tett om det, og uttaler seg korrekt og lojalt overfor klubben.

Mini-skrekkeksempelet for min del er Patrik Gerrbrand som fikk spørsmålet fra TV2 om han var fornøyd med å være i Fredrikstad, og han svarte at han inntil videre var det. Inntil videre? Han burde sagt at han var veldig glad for å være i FFK. Punktum.

-okb!
                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

Jeg syntes ikke LSK har opptrådt så idiotisk som alle skal ha det til... Det går jo først å fremst tilbake på Mifsud som selv hele tiden har hardnakket bestemt seg for å forlate LSK som hjalp han opp av sumpa. Bedre å ha / benytte spillere som VIL spille for LSK. Koren har også sagt at han vil ut i Europa men har også sagt at kommer det ikke noen attraktiv klubb så vil han kanskje ta et år til - det er forskjellen:lsk:

Kommentar

• Fugla
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 1718

Opprinnelig skrevet av Superstefan
                            Uff synes Fjørtoft kommer med mye useriøse utalelser i aviser og tv hele tiden..DEN jobben JÅF har skulle Bjarman hatt..
                            Jaja...
                            Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Tror Fjøra er den beste vi kunne hatt i den jobben, han har ett nettverk Bjar ikke er i nærheten av, og ha har ett voldsomt medietekke og er flink til å skape oppmerksomhet rundt klubben. At noen er uenige med det han sier innimellom må vi bare leve med.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

Og så lenge Fjøra klarer å hente inn spillere som Lillebror, Kiko, Occean og Danton, så trekker det ikke ned dét heller.
                                Knurr...

Kommentar

• Fugla
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 1718

Fjøra herjer! Bare dumt å si noe annet... Jeg tør påstå at Lillestrøm SK har aldri hatt så mye mediaplass som nå - og det har Fjøra mye av æren for!
                                  Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Anders_Bakken
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 542

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Eller medspillere, først og fremst men det kan være en fordel å se hvor motspillerne står også.
                                    Mente selfølgelig medspillere

Kommentar

• Smukken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 720

Det er jo bare å se på Sir Alex Ferguson han kvitter seg med alle hvis de ikke innfinner seg med hvordan han vil ha det. Jeg synes Mifsud har "sutra" litt for mye til media - planen var sikkert at han skulle få 5-6 tilbud med en gang han gjorde det (men så skjedde ikke). Han er ikke så god.

Det Fjøra sier (indirekte) er at vi ikke ønsker spillere som ikke brenner for klubben. Og jeg er helt enig med han - samtidig er det vinn-vinn når Mifsud må prestere for å bli tilbudt en lukrativ kontrakt med en en utenlandsk klubb. Dog er Fjøra og Uwe flinke til å evt sette Mifsud som 4. valg hvis han ikke lystrer eller evt. skaper "uro" i troppen.

Jeg synes denne saken er helt greit håndtert av Fjøra. Vi ønsker ikke spillere med Primadonnanykker ! eller gjør vi vel ?

Bare så på Danton han skryter jo allerede av hvor Proff klubb LSK er og hvor godt han trives. Har Mifsud noengang gjort noe lignende (ikke engang når han var nysignet) ? NOT.
                                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• lsk_fugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 864

haddad skrøt jo også av det samme i det han kom til klubben

Kommentar

• Gardemoen
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Oct 2005
                                          • 28

Sett utenfra, Fjøra setter klubben høyere enn enkelt spillere, og det er vel tanker som kan skape et vinner lag. Lykke til videre, og takk for et av norges beste forum og supporter klubb

Kommentar

Working...