Klanen kåt på Gylfi...
Collapse
X
-
hehe... Sansynligheten for det er vell på en skala fra 1 - 10, sånn ca. -75 , Gylvi blir nok i LSK, men han vil ha den lønna han fortjener.
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Tviler på at Gylfi gidder å dra til et lag bestående av SÅ mange middelmådige spillere, Gylfi trenger gode spillere rundt seg, det finner han ikke på midtbanen til vif.
Gleder meg til å se fugla kjøre over det defenive møkka-laget til rekdal.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Det jeg er redd for er at han går til england, eller kanskje belgia som elsker islendinger. Vi kan nok ikke konkurere med lønna han ville ha fått i utlandet. Håpet er at støtten vi gir ham får ham til å bli.
elsker han LSK?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Greit nok om Gylfi forsvinner- han har tross alt markedsført seg selv glimrende- og slik er jo fotball- eller mer riktig- slik er jo skandinavisk fotball.
-Men om han velger en annen norsk klubb, team by rise, senga eller noe annet- da er han ikke et stort tap for meg.
Skynder meg i samme slengen å si at dette tror jeg overhode ikke på, men at han kan forsvinne utenlands- det kan fort hende.En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Jeg forstår ikke hvorfor noen gidder tid til å diskutere dette. Det kommer absolutt ikke til å skje. Gylfi forstår såpass at han uansett ikke går til en rivalisernede norsk klubb. Mannen er jo blitt glad i klubben jo..
-okbKommentar
-
Vi signer han nå, og han fortsetter å spille kjempe bra fram til neste sommer når han blir solgt til drømmeklubben ( Barcelona ) for 35 mill
Men ta dette med en liten klype salt, er ikke helt sikkert det skjerUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Haha, Klanen og VIF. Drøm videre! Enten så blir Gylfi hos oss, eller så går han til utlandet. Til RBK og VIF går han hvertfall ikke. Det kan jeg ALDRI I VERDEN forestille meg, engang.Kommentar
-
Jeg er 100 % sikker på at Gylfi blir. Etter RBK kampen så sa fjøra og Per at de måtte begynne å tenke som en suppoter. I intervjuet i dag så snakket også Fjøra varmt om forhandlingene. Ikke bli bekymret før det motsatte er bevist. Gylfi fører LSK til GULL.
Kommentar
Kommentar