Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg har også byttet. Jeg hadde en god avtale med If, men sparer 3000 kroner i året på å bytte til Gjensidige. Samtidig støtter jeg LSK. Ring i dag og be om et tilbud du også.
Så absolutt verd en telefon. Sparte et par tusenlapper, og fyren i Gjensidige jeg snakket med var selv LSK-fan, så da vet du at du handler med skikkelige folk.
Så absolutt verd en telefon. Sparte et par tusenlapper, og fyren i Gjensidige jeg snakket med var selv LSK-fan, så da vet du at du handler med skikkelige folk.
LSK-fan eller god selger
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
LSK har gjort tilbudet fra Gjensidige enda bedre. Fra www.lsk.no:
Nå kan du skaffe deg en GRATIS billett til LSK-VIF
Nå har du muligheten......De 30 første kundene som tegner forsikring i Gjensidige i perioden 27. august til 14. september vil få billetter til hjemmekampen mot VIF.
Dette må gjøres ved å gå inn på banneren til Gjensidige Forsikring som ligger på toppen til www.lsk.no og klikke på denne for mer info og instruksjoner...
Alternativt kan du klikke på følgende link: Kampanje Gjensidige
Noen som vet om det er no å hente hvis man faktisk er kunde i Gjensidige fra før?
Mener å huske tok så lang tid i telefonen sist jeg ordnet med Gjensidige så har ikke ringt å spurt. Kan jo hende det er noen som vet og kan gi svar her
Noen som vet om det er no å hente hvis man faktisk er kunde i Gjensidige fra før?
Mener å huske tok så lang tid i telefonen sist jeg ordnet med Gjensidige så har ikke ringt å spurt. Kan jo hende det er noen som vet og kan gi svar her
Jeg jobber ikke med salg i Gjensidige, men ring og hør. Det tar ikke lang tid å komme igjennom på telefon...
Så hvis jeg har forsikring der allerede så har det ikke noe å si... jeg trenger ikke å bytte fordi det ikke er noe forskjell fra en vanlig forsikrig eller?
Jeg ble oppringt av Gjensidige i dag, etter å ha fylt ut skjemaet på web. Jeg hadde bilforsikring der fra før.
Jeg la til innboforsikring og ulykkesforsikring, og havnet på en totalpris som var over 1000 kroner rimeligere enn det jeg før hadde for bare bilforsikring.
Mitt råd til dere andre: Fyll ut skjemaet og ta en prat med dem når dem ringer. Samtalen taper dere uansett ikke noe på. Velger jo selv om dere ønsker å endre forsikringen.
Jeg ble ikke spurt om medlemskap i KFL eller LSK.
Last edited by Bondekanari; 30.08.2006, 22:44.
Begrunnelse: Skrivefeil
Kommentar