LSK2 - Steigen søndag 20. august kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    LSK2 - Steigen søndag 20. august kl. 18.00

    Kampen går på kunstgresset på Lillestrøm Stadion. Møt opp for en skikkelig dose med Carola og generelt mye pisspreik.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Gullars
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 355

    #2
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Kampen går på kunstgresset på Lillestrøm Stadion. Møt opp for en skikkelig dose med Carola og generelt mye pisspreik.

    Noen som vet noe?

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3208

      #3
      LSK 2 - Steigen 3-1 (0-1)

      Et noe rekruttprega andrelag stilte mot Steigen, antagelig siden mange av A-spillerne er slitne etter 120 minutters klassisk gresk tragedie* på Sørlandet i går, og har en viktig hengekamp i serien mot Lyn allerede onsdag.

      Alexander Van Wijk
      Christer Næss - Eirik Bertheussen - Lasse Bergan-Foss - Nickolas Sparby
      Andreas Castilla - JP Winsnes - Christian Hanssen - Pål Strand
      Shkodran Rexhaj - Magnus Myklebust

      Etter 60 minutter kommer Jørgen Slorafoss inn for Castilla, etter 87 minutter kommer Jonas Kordahl inn for Næss og tar VB mens Nicko går over på HB før han fire minutter seinere byttes ut med Ragnar Hovind.

      Andrefugla dominerte førsteomgangen spillemessig og i sjanser, men det var bortelaget som skårte 0-1 målet etter 43 minutter, på sin første store sjanse. Næss blir lurt av, og Bertheussen ligger for langt unna som andreforsvarer, selv om det skal sies at målet var en perle, skrudd inn i venstre kryss fra høyre hjørne av seksten (sett fra Fuglas side, selvsagt). Midtstopperne gjorde begge ellers meget gode jobber, de yngre og (litt) mindre meriterte backene var litt svakere, men stort sett hadde forsvaret og keeper (en bærtur unntatt) god kontroll de gangene Steigen kom på raske kontringer og overganger. De to spissene Myklebust og Rexhaj var offensive og gode; Shkodran hadde vel fem-seks store sjanser og avslutninger i løpet av kampen og det var mye uflaks at ingen av dem gikk inn. I alt hadde vi vel åtte-ti sjanser mot Steigens tre-fire.

      Hovedproblemet i første omgang var for dårlig tempo med ballen fra midtbanen og framover, og at en ikke kom etter med nok folk raskt nok. Det bedra seg fra første spark på ballen i andre omgang, sikkert etter en oppstramming i pausen fra Halle og Co. Et tegn på det var at JP, som hadde spilt solid som anker og ballfordeler også i første omgang, i andre også stadig kom fram på høyrekanten med innlegg fra cornerflagget. Christian Hanssen gjorde en god og aggressiv jobb som ballvinner foran JP, mens Castilla viste flere gode initiativ på høyrekanten. Pål Strand løp mye, men innleggene og dødballene var, spesielt i første omgang, svake eller iallfall svært variable (la gå at Pål med sine spesielle skeive hofter/bekken sliter og mistrives på kunstgras).

      Trøkket fra start i andre omgang, da Steigen knapt var over midtstreken det første kvarteret, ga fort resultater. Lasse Bergan-Foss skårte et praktfullt mål med hodet på en god corner fra Strand, fra venstre etter 53 minutter. Etter flere store sjanser for oss og et annullert mål for Steigen (der Nicko ble utspilt og vi har heldige at målskåreren hadde rota seg inn i offside) ga Bertheussen Fugla ledelsen 2-1 med vårt andre midtstoppermål i 81. minutt på innlegg fra JP fra høyre. Noen minutter etter ble Lasse dagens mann med sitt andre mål for dagen, med god hjelp av Magnus, på et frispark fra Pål etter at Shkodran var grundig holdt i trøya.

      Andrefugla tok dermed tre meget viktige poeng for å holde de andre lagene godt bak seg i den fortsatt noe åpne bataljen for å unngå nedrykk.

      Dagens DJ (med sitt vanlige svensktoppdominerte repertoar) og speaker: Ronnie the Runner.
      Dagens ballgutt, på campingstol bak målet der Steigen slapp inn tre mål i andre omgang: Frank Grønlund.


      gilbert

      *Klassisk gresk tragedie: Der alle vet at gudene brutalt har forhåndsbestemt at det skal ende i gråt, nederlag og fordervelse for de gode krefter, men der publikum likevel stadig forledes av gudene til å fatte fåfengte og desperate håp om at det tross alt likevel kan ende godt, noe det naturligvis aldri gjør.

      Kommentar

      • detvarvondtdet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 398

        #4
        Bra summert. Vil si meg enig i det du skriver. Vil bare legge til at jeg syntes Johan Petter dominerer på dette nivået sentralt på midten.. Syntes også Pål Strand spiller noe reservert og trekker seg vel ofte i duellene..Sikkert naturlig med tanke på å holde seg skadefri nå..
        Last edited by rEPPA; 20.08.2006, 20:48. Begrunnelse: Ikke noe vits å quote hele forrige innlegg.
        "Dere kan sitere meg på dette:
        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
        Fjøra

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          #5
          ...men til det alle lurer på: hva er det jeg hører, Rønnern? Kommer du på TV i morra?
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz
            ...men til det alle lurer på: hva er det jeg hører, Rønnern? Kommer du på TV i morra?
            Visstnok. TVRomerike var der for å lage en reportasje om undertegnede.

            Antageligvis hadde de sett på cupmatchen i går og registrert en sexy Rønner i bar overkropp og tenkt at den mannen må vi få på TV. Det blir sikkert gode seertall.

            Til og med Uwe greide de å lokke ut på glattisen og få ham til å si noen velvalgte ord om denne fantastiske, positive gutten.

            Bare å stille inn videoopptakeren, dette blir historisk bra TV.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Chessheim-kanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1022

              #7
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Visstnok. TVRomerike var der for å lage en reportasje om undertegnede.

              Antageligvis hadde de sett på cupmatchen i går og registrert en sexy Rønner i bar overkropp og tenkt at den mannen må vi få på TV. Det blir sikkert gode seertall.

              Til og med Uwe greide de å lokke ut på glattisen og få ham til å si noen velvalgte ord om denne fantastiske, positive gutten.

              Bare å stille inn videoopptakeren, dette blir historisk bra TV.
              Du er da vel ikke overrasket over at de ville lage en reportasje om deg?! Du er jo selveste Rønnern!

              Men hvilket klokkeslett kan vi se denne herligheten på tv da? Kan jo ikke gå glipp av det!

              *drømme om Rønnern i bar overkropp i natt*
              mvh Lsk's nye fysioterapeut

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                Men hvilket klokkeslett kan vi se denne herligheten på tv da? Kan jo ikke gå glipp av det!
                Det skulle sendes i forbindelse med sporten og i følge duden fra TVRomerike så begynner de sendingene 17.30, 18.30 og 23.40.

                Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                *drømme om Rønnern i bar overkropp i natt*
                Hey, ikke gjør meg mer innbilsk enn jeg allerede er. Snart begynner jeg vel å drømme om meg selv i bar overkropp
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3208

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Bare å stille inn videoopptakeren, dette blir historisk bra TV.
                  Ingen grunn til å stille inn videoopptakeren, TVRomerikes sendinger legges ut på web straks dagens første sending 17.30 er gjennomført:



                  Her kan du klikke på hvilken dag du vil se, og hvilken del av programmet, i dette tilfellet et innslag som vel vil bli kalt:

                  "LSK - Rønnern i baris"

                  gilbert

                  PS: RBs referat fra kampen, med fokus på Magnus Myklebust, ligger i fulltekst under "Nyheter".
                  DS
                  Last edited by gilbert; 21.08.2006, 09:59.

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Her kan du klikke på hvilken dag du vil se, og hvilken del av programmet, i dette tilfellet et innslag som vel vil bli kalt:

                    "LSK - Rønnern i baris"
                    Jeg håper TV Romerike advarer mot sterke scener.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7092

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Jeg håper TV Romerike advarer mot sterke scener.
                      Rykter vil ha det til at det siste bildet i saken kommer til å opprøre og, i noen tilfeller, opphisse, ganske mange. Den som lever får se...
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • gj
                        Seniormedlem
                        • Nov 2003
                        • 3360

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Jeg håper TV Romerike advarer mot sterke scener.
                        Det må de i så fall. Dette programmet sendes før vannskillet (kl. 21, før dette skal hensyn til barn tas, riktignok med unntak av nyhetssendinger ).

                        Vernet mot levende bilder er så sterkt at det står i Grunnloven:

                        §100:
                        "Forhaandscensur og andre forebyggende Forholdsregler kunne ikke benyttes, medmindre det er nødvendigt for at beskytte Børn og Unge imod skadelig Paavirkning fra levende Billeder."

                        :lsk:

                        Blåmandagslig hilsen,
                        Glenn

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #13
                          Rørende innslagg Ronnie, men det ble jo ikke no bar overkropp på oss
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                            Rørende innslagg Ronnie, men det ble jo ikke no bar overkropp på oss
                            Jeg så sendinga på web-tv nå og hele saken blei jo avslutta med en closeup av tattisen min og så zoomet ut. TV Romerike risikerer fort å få en anmeldelse eller ti med sånne sterke scener.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Jeg så sendinga på web-tv nå og hele saken blei jo avslutta med en closeup av tattisen min og så zoomet ut. TV Romerike risikerer fort å få en anmeldelse eller ti med sånne sterke scener.
                              Det fikk ikke jeg med meg, men det store, flotte og sjarmerende smilet ditt lyste opp tv-skjermen. Så vakkert at selveste jernmannen ville smeltet i egen nytelse.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Chessheim-kanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2005
                                • 1022

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Jeg så sendinga på web-tv nå og hele saken blei jo avslutta med en closeup av tattisen min og så zoomet ut. TV Romerike risikerer fort å få en anmeldelse eller ti med sånne sterke scener.
                                jeg la mer merke til nipp'ern din enn tattisen jeg da.. hum hihi

                                men var et fint innslag ronnie! all ære til super supporteren!
                                mvh Lsk's nye fysioterapeut

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  #17
                                  Så bra Ronnie Ble oppriktig glad når jeg så innslaget. Litt kred til Trygve også da....eller?:lsk:

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #18
                                    når kommer kanaris versjonen av playgirl? med Ronnie, Petter og Ole bøffel i g-string?
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • dIsTurBeD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2004
                                      • 668

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av iL
                                      når kommer kanaris versjonen av playgirl? med Ronnie, Petter og Ole bøffel i g-string?
                                      Er det lov å håpe på at det aldri skjer...?

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #20
                                        Hva med å publisere en annerledes kanarikalender neste år, med bilder av kanaris istedenfor de kjedelige tribunebildene?

                                        Kommentar

                                        Working...