Karakterboka, Start-LSK (cup)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7134

Karakterboka, Start-LSK (cup)

Kjell Alseth er en elendig dommer, men dette skapte vi selv. Åtti av nitti minutter langt under pari, betalte prisen.

Start-LSK 3-2
    Sjanser: 8-5
    Cornere: aner ikke

Heinz 5: David Nielsen er selvfølgelig en juksemaker, men hva gjorde Heinz der ute i utgangspunktet? Før det var han vel god. Lite å gjøre med målene, som begge kommer omtrent på kloss hold.
    Anton 3: Hopper ikke opp i duellen og gir Nielsen en enkel jobb på 0-1. Begynte ålreit, ble verre etterhvert. Ofte helt på bærtur feilplassert, et par grove personlige feil.
    PSA 3: Plukka ikke opp løpet til Nielsen på 1-2. Veik i duellspillet. Litt bedre etterhvert. En hyler av et tilbakespill vi fort kunne fått baklengs på. Virket nervøs.
    Kippe 4: Dårlig i første, middels i andre, god i ekstraomgangene. God også på dødballene våre i dag.
    Shane 2: Blir lurt ut av posisjon før 0-1. 2-3 er kun hans feil. Juniorklarering der, og fikk et helvete av Valencia gjennom hele kampen. Enda dårligere innlegg enn vanlig. Dagens verste sammen med Occean. Tilbakeskritt etter en fin periode.
    Wehrman 4: God første tjue. Men så: tre ballmist uten sikring og en sleiv som førte til en gigantsjanse. Skjønner likevel ikke hvorfor han ble tatt av ved pause, det var andre som var verre.
    Riise 4: Flott førsteomgang. Jobbet knallhardt i begge ender av banen da. Men ble helt borte utover, gikk sur. Forårsaket klønete straffe. Grusomt stemplet i ryggen og ankelen av Ruthford Pedersen som skulle hatt direkte rødt for den. MEN SÅ DU DET, KJELL ALSETH?! HÆ?! NEIDA!
    Kiko 2: Så nesten ikke at han var med i det hele tatt, faktisk.
    BB Sundgot 6: To mål, begge gode prestasjoner. Midt på treet ellers.
    Occean 2: Skulle vært utvist for en grusom albue på Starts midtstopper. Var konsekvent ufin i alle dueller og bidro nesten ikke på noen måte. Får et poeng på et par vunne stusser og to headinger på mål. Virket mer som en okse i porselensbutikk enn som dyrt innkjøpt spydspiss.

->Otto 6: Fin kamp, spesielt etter straffa, da han vokser seg inn i kampen. Hadde Alseth hatt noen konsekvent linje overhodet skulle han imidlertid vært utvist han også. Flott strafferedning, ikke noe å gjøre med 2-3. Èn farlig retur, ellers god.
    ->Søgård 5: Gjør jobben sin. Helt ok.
    ->Koren 5: Et par fine greier like etter at han kom på. Et godt skudd, et flott innlegg til Occean. Men usynlig i ekstraomgangene.

Uwe: Jeg skjønner hvis Uwe er forbanna, men de åtti siste minuttene at ordinær tid var skremmende dårlig. Jeg fikk den underlige følelsen av at LSK er i ferd med å rakne underveis i andreomgang. Samhandlingen er borte, banespillet ditto. Det virker ikke som om Uwe har noe åpenbart svar på problemene og det bekymrer meg. Skjønner lite av beslutningen om å sette vår beste forsvarsspiller i år, Anders Rambekk, ut av laget til denne kampen. Eksperimentet med Arild bak Occean og Mifsud var verdt det, men fungerte ikke denne gangen. Må snart begynne å lure på hvor mange ganger Occean skal spille hele kamper der han ikke bidrar på nær sagt noen måte utenom å prøve å skade motspillerne.

Kanarifansen 7: Hørtes veldig godt på TV. Bra synging, vet ikke hvor mange dere var.

...og i tillegg til at vi nå er ute av cupen, sørget ekstraomgangene for at gutta garantert er slitne til kampen mot Lyn på onsdag. Ikke stort positivt å si om denne kampen, i det hele tatt. Rett og slett deprimerende.
    Last edited by trigz; 20.08.2006, 09:38.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

Stort sett enig i karakterboka di. Shanes innsats kvalifiserer nesten til stolpe, men en 2'er er greit nok.

Når det gjelder Uwe, mener jeg han begynte med feil oppstilling på midtbanen. Kasey, Mouelhi og Sundgot ble for stasjonært. Hvem skulle ha venstrekant og hvem skulle styre spillet? Man må ha klare definerte roller før man kampen. I tillegg mener jeg han byttet ut feil mann da vi fikk en spiller utvist. Mouelhi burde blitt på banen for å styre spillet. Istedet hadde vi en midtbane med Sundgot, Søgård og Riise. Det var litt døfødt. Da Koren kom inn ble det mer sving over det.

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2994

jeg mener at heinz har litt skyld i 2-1 målet, innlegget kommer såpass nært målet at han bare kan ta et skritt og dermed få tak i ballen
      I år så tar vi alt

Kommentar

• SuperErik
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 535

Er ganske enige i dine vurderinger,med unntak av Kasey.
        Jeg forsvarer Uwe's avgjørelse om å ta han ut etter 1.omg

Han hadde rett og slett en skrekkelig 1.omg hvor han hadde flere stygge ballmiss i farlige posisjoner og et par rett-i-dusjen pasninger. Han kom ikke til sin rett heller. Og at han hadde pådratt seg gult kort,og var sent inne i mange tacklinger etterpå gjorde at jeg satt nesten bare og ventet på at det andre gule kortet skulle komme.

Jeg mener derimot han burde satt inn Koren når Wehrman gikk ut. Vi lå tross alt under 1-2 da.
        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

Kommentar

• krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

Om Shane så skal vi huske at han har kanskje norge beste ving mot seg, synes han klarte seg til en 3 hvertfall.. Han dreit seg ut på 3-2 målet, synd, men sånn skjer.
          krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

Working...