tror det er mulig å finne svar på det meste her inne på forumet... Forumet er ett orakel
Gud, leker du med meg? (Om dramatiske LSK-kamper, spes. Start-cupkampen)
Collapse
X
-
Må si meg ganske enig i noe av det du sier=) Jeg har bedt en del ganger til Gud når det gjelder kamper, men jeg har slutta helt fordi hver gang går det rett vest untatt da comerade daniel fredheim holm hjalp oss=D men etter det så har det bare gått nedover. Jeg har sagt til Gud at nok er nok, fra nå av så driter jeg i hvordan det går bare så lenge jeg er fornøyd etter 90 min.
Det har hjulpet
noen ganger.....det er helt for jæveligKommentar
-
About God, life, the universe and everything:
"In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry,
and has been widely regarded as a bad idea."
Douglas Adams.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har hørt så mye fint om denne Gud, som er allmektig og som elsker oss mennesker.
Jeg har begynt å lete, men finner han ikke...
Er det fordi han er i Sør Libanon, Kongo, eller Irak?
Eller har han rett og slett tatt seg en tur på landsbygda i Malawi?
Ikke veit jeg, borte ern i allefall.
E.KLast edited by Mannschaft Rösler; 20.08.2006, 15:29.Kommentar
-
aner ikke hvor ofte jeg har bedt til høyere makter (nei jeg er ikke kristen) når det gjelder fugla. under matchen mot odd i år bla satt jeg og bedde men hva faen skjer? jo, møkkalaget scorer faen meg. det er takka det, for at jeg i det hele tatt gidder å be til rasshølet der oppeI år så tar vi altKommentar
-
Angående bønn...
Å be om å få mål under en fotball kamp blir desverre sett på som et urettferdig ønske, og straffen er et mål imot. Uansett så bør ikke bønn bli brukt for vinnings skyld. Jeg vet det ville sikkert gjøre deg glad, men det er nok ikke riktig. Dessuten så funker det ikke sånn, får å få noe kan vi be om hjelp. Men vi må gjøre arbeidet selv. Og det er jo desverre spillernes oppgave. Lykke til med nye ideer, men denne funker nok ikke. (eh... ja, jeg er kristen... takk!)Kommentar
Kommentar