Du kan trøste deg med at Heinz ikke stod i dag, men jeg er sikker på at Otto hadde rosa drakt. Jeg tipper du er inne på her uansett.
Den rosa drakta til Heinz er for stygg!
Collapse
X
-
Syntes den rosa er helt ok jeg. Ble han ikke kalt rosa-panter av en tv komentator.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Har snakka med Heinz om dette (riktig nok noen mnd. siden). Han sa st det bare var lyseblå og rosa drakt tilgjengelig. Han skifta draktfarge rett og slett fordi han var lei den blå, og trodde på rosa kansje ville bringe lykke.
Syntes den rosa er helt ok jeg. Ble han ikke kalt rosa-panter av en tv komentator.Kommentar
-
Hører vel til feil tråd, men jeg tror dette er den siste filmen Heinz "ketchup" Müller har sett:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Paris & heinz
Kansje hun kunne spytta i noen hundre mill i klubbakssa også. Har forresten hørt at hu har noen slektninger på Kløfta. Lokal tilhørighet kommer jo godt med. HahahahahahaLillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
Kommentar