Koren på TV2 sporten (vrakinga, Almeira-bud)
Collapse
X
-
For og si det sånn, jeg velger Uwe Røsler foran Robert Koren og Michael Mifsud hver eneste dag.
Hvis det er tilfelle som du sier hoyt så er det en skammelig oppførsel.Kommentar
-
Din kilde var en som både var på byen i Oslo og som i tillegg var i stand til å gjenkjenne 3 vif-spillere og det kanskje også etter noen halvlitere. Hans klubbtilhørighet trenger vi vel heller ikke å gruble mer på. Hans motiver trenger vi heller ikke gruble mer over, eller? Kan vi ikke spare Forumet for sånne ondsinnete rykter, og i hvert fall hvis det ikke er førstehåndsinfo.RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
har vi plutselig begynnt å hate Koren nå eller? Kan vi ikke drite i å arrangere syklubb her til vi vet noe konkret om hva som har skjedd? Synes det blir hlt feil å lage rabalder over noe som har blitt sendt på tv2, vi vet jo alle hvor klippeglade de er i redaksjonen der.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det plaget meg å se Koren i dette intervjuet. Det var ikke bare det han sa, men like mye hvordan han sa det. Han virka oppriktig bitter på noen i LSK, og det synes jeg er leit. Men la oss håpe han presterer i morgen og at alt er glemt etter litt Koren-magi, tre poeng og tabelltopp.Kommentar
-
Jeg velger iaffal å ikke bry meg nevneverdig om det. Synes han er en såpass god spiller som har betydd såpass mye for klubben i sin altfor korte tid her at han fortjener en verdig avskjed. Satser på at han gjør det bra i Segunda division og at han blir kjøpt opp av Real Madrid og blir den nye nr 7 der.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
La det være liten tvil om at Robbie ønsker å vinne noe med LSK, for å gi noe tilbake til fansen. Han setter stor pris på oss og jeg setter umåtelig stor pris på ham og det han har prestert så langt.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Så da er det mulig å tro at uttalelsen kom i skuffelse av å ha ryki ut av cupen, samt at han ikke fikk sjansen fra start i denne kampen? Får håpe det.Kommentar
-
Kommentar
-
Skulle tro at det å vinne en tittel, og å få det på CV-en, burde være fokus. Så kan man begynne å drømme om solskinn, pesetas og andredivisjonsklubber.
Gjør jobben din FØR du gjør andre ting.
Håper Koren er såpass forbanna at han skyter Lyn i filler onsdag hvis han føler at noen ikke behandler han fair.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
Kommentar