Koren på TV2 sporten (vrakinga, Almeira-bud)
Collapse
X
-
De fleste antar at "noen viste sitt sanne ansikt" betyr:
Rösler er en tulling som vraka meg.
Dette innholdet er ikke så farlig. Men hvis det dreier seg om at han nå bærer nag til flere personer i klubben og at det ikke var vrakinga i seg sjølv han reagerer på, men noe annet. Kanskje i forbindelse med vrakinga. Da er det mer brennbart og litt verre. Men utsagnet var veldig ullent og kom i tabloide TV2 med diskutable metoder. Så vi bør nok bare la dette ligge og ikke spekulere videre over temaet.RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
Ifølge min velinformerte kilde kommer Robbie A-L-D-R-I til å signere en forlengelse med LSK.
PetterKommentar
-
De fleste antar at "noen viste sitt sanne ansikt" betyr:
Rösler er en tulling som vraka meg.
Dette innholdet er ikke så farlig. Men hvis det dreier seg om at han nå bærer nag til flere personer i klubben og at det ikke var vrakinga i seg sjølv han reagerer på, men noe annet. Kanskje i forbindelse med vrakinga. Da er det mer brennbart og litt verre. Men utsagnet var veldig ullent og kom i tabloide TV2 med diskutable metoder. Så vi bør nok bare la dette ligge og ikke spekulere videre over temaet.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser at mange er litt sjokka over at spansk 2.div i aktuelt, men det er selvfølgelig, som Harvest er inne på, fordi det er en større mulighet til at en storklubb i f.eks Spania ser han og plukker han opp...................Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er jo heller ikke til å komme bort fra at Koren av mange ble utpekt som vår dårligste spiller mot Fredrikstad. Etter prestasjonen der så er det lite å si på vrakinga. Samtidig synes jeg ikke jeg har sett Koren mer tent noen gang enn når han kom innpå mot Start.RoyVaadal.Kommentar
-
Det var mange temaer som blei tatt opp samtidig. Når vi heller ikke får høre en sammenhengende dialog, og vi også kjenner TV2s metoder så kan vi ikke konkludere med at dette nødvendigvis handlet om vrakinga.RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg synes forøvrig Koren har spilt dårlig før, bl a mot Lyn i cupen og FFK borte, men her han noen vannvittige scoringer. Derfor synes jeg det er litt vrient å kritisere ham for en dårlig kamp. Han er jo en type som kan være borte i kamper for så å gjøre noe magisk. Men mot Start synes jeg han prøvde å ta tak i kampen. Håper han bruker den aggresjonen som dette intervjuet bar preg av og speller som bare han kan i morgen.
Forøvrig filmet de en situasjone mellom Fjøra og Koren på treninga og der virket det som om stemninga var god. I det hele tatt virker stemninga på treningene de to siste dagene som god. I går så vi jo at Kjetil Andre Aamodt hadde holdt foredrag for guttene våre.Kommentar
-
Jeg har en solid kilde som har fortalt meg at Korèn og Mifsud var på byen i Oslo for en stund tilbake, der de traff på 3 vif-spillere. De slo seg ned å brukte mesteparten av kvelden på å snakke om hvor mye de hater Rösler, og at de gleda seg til å komme seg vekk fra han. T.o.m de tre fra Vif skjønte ikke hvordan det var mulig å være så korttenkt å prate dritt om treneren på et offentlig utested, hvor det var lett å høre hva som ble sagt.
Flau og skuffet over det sirkuset det nå har blitt med de to nevnte."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar