TV2 har utfordret Kanari-Fansen og LSK.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Brannslange
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Oct 2005
    • 17

Opprinnelig skrevet av frodethai
    Dette er et samarbeidsprosjekt mellom LSK og Kanari-Fansen,Kommunen, skoler og barnehager, samt alt av kultur organisasjoner i Skedmso.
    Dette er et kommersielt prosjekt igangsatt av TV2...

Kommentar

• Ballkunstneren
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 780

Skjønner ikke...

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte alltid skal komme å ødelegge alt som er morro, hvorfor noen alltid må være negative og bitre. Dette er en fantastisk mulighet til å vise frem både Klubben, fansen & varmerket LSK. Jeg vet ikke om dere vet det, men TV2 er en kanal som sender til hele norge, det betyr faktisk at 4,5 millioner har muligheten til å se denne sendingen. Hvis LSK skal styrke sin posisjon i Norge og også i Lokalmiljøet så er det best at vi viser frem vår beste siden denne kvelden. Dessuten så kommer barn & ungdom fra hele kommunen til torvet denne kvelden. Det er faktisk fremtidens LSK, fremtidens Kanarifans... Kanskje vi skal møte opp å vise at det er kult å være LSK supportere. Så kanskje noen av de kommer på matcher etterhvert de å.

Takk...

Kommentar

• Brannslange
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Oct 2005
        • 17

Opprinnelig skrevet av Nummer10
        Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte alltid skal komme å ødelegge alt som er morro, hvorfor noen alltid må være negative og bitre. Dette er en fantastisk mulighet til å vise frem både Klubben, fansen & varmerket LSK. Jeg vet ikke om dere vet det, men TV2 er en kanal som sender til hele norge, det betyr faktisk at 4,5 millioner har muligheten til å se denne sendingen. Hvis LSK skal styrke sin posisjon i Norge og også i Lokalmiljøet så er det best at vi viser frem vår beste siden denne kvelden. Dessuten så kommer barn & ungdom fra hele kommunen til torvet denne kvelden. Det er faktisk fremtidens LSK, fremtidens Kanarifans... Kanskje vi skal møte opp å vise at det er kult å være LSK supportere. Så kanskje noen av de kommer på matcher etterhvert de å.

Takk...
        For de som synes slikt er gøy er arrangementet helt sikkert ok det, men for min del synes jeg det er greit å kalle en spade for en spade når en kommersiell aktør plutselig arrangerer "fest".

Det finnes ingen gratis lunsj er det noe som heter, kanskje noe å tenke på. De langsikte virkningene for LSK som fotballklubb er minimale.

Kommentar

• Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

1+1 er 2 og 2+2 er fire.

Se for deg dette. En gutt på 12 år ser på Tv med foreldrene sine. Han blir så fasinert av LSK at han bestemmer seg for å dra på kamp. Han synes det var så kult og spennende at neste gang tar han faktisk med seg broren sin. Broren kommer tilbake og synes det var så tøft at han inviterer med seg en venn det gjør også lillesbroren. Og sånn fortsetter det. Og om 15 år har LSK et årsbudsjett på 250 millioner og en stadion som tar 30 000.

Kommentar

• Brannslange
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Oct 2005
            • 17

Opprinnelig skrevet av Nummer10
            Se for deg dette. En gutt på 12 år ser på Tv med foreldrene sine. Han blir så fasinert av LSK at han bestemmer seg for å dra på kamp. Han synes det var så kult og spennende at neste gang tar han faktisk med seg broren sin. Broren kommer tilbake og synes det var så tøft at han inviterer med seg en venn det gjør også lillesbroren. Og sånn fortsetter det. Og om 15 år har LSK et årsbudsjett på 250 millioner og en stadion som tar 30 000.
            Alt dette på grunn av en TV2-sendt reklamebegivenhet. Du verden.

Kommentar

• ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

*riste på hodet*
              Dette er masse gratis PR til LSK.
              1 1/2 time med fokus kun på Lillestrøm og det er liksom negativt?

Kommentar

• detvarvondtdet
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 398

Opprinnelig skrevet av frodethai
                Bilen som skal vises er ALDRI vist i Norge tidligere.

Modellen som ble vist på TV2 forrige uke, er en gammel rød model.

Den nye bilen vises for første gang i Norge/Lillestrøm på lørdag!
                Fargen er svart.

Frodethai

Den røde modellen så jeg på shellen på kjeller sist Lørdag..
                "Dere kan sitere meg på dette:
                Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                Fjøra

Kommentar

• Sem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2005
                  • 1626

Litt publisitet rundt Lillestrøm, LSK og Kanari-Fansen må da være bra! Kan, for å være helt ærlig, ikke se det negative med detta...

Kommentar

• Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

All PR er bra PR =)

Kommentar

• Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                      All PR er bra PR =)
                      word :lsk:
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

RB: Oppfordrer til fest

Oppfordrer til fest
                        LILLESTRØM:
                        Ordfører Anita Orlund oppfordret formannskapet til å stille kvinne- og mannssterke på TV2s direkteshow på Torvet i Lillestrøm lørdag.

UT AV RÅDHUSET: Ordfører Anita Orlund.

Av: Helle Karterud

Det var det nokså uvanlig punktet på dagsordenen under ordfører Orlunds gjennomgang av orienteringssaker i formannskapet onsdag.
                        – En enestående mulighet til å vise Norge hva Lillestrøm har å by på, sa Orlund.
                        Hun mente byen bør farges sort og gul denne dagen, og at politikerne bare måtte belage seg på å stille opp. Orlund viste også til at skole- og kulturliv mobiliserer.
                        Formannskapet var ikke vanskelig å be; hun ble oppfordret til å sende en e-post til alle i kommunestyret i Skedsmo med samme budskap; bli med på festen!

Kommentar

• Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

RB: TV2 utfordrer Lillestrøm

TV 2 utfordrer Lillestrøm

LILLESTRØM:
                          I beste sendetid lørdag får Lillestrøm en enestående sjanse til å vise hele Norge hva byen står for, når TV 2 sender direkte fra Torvet.

LSK-FAN: Tommy Sharif skal vise fram mer enn flagget lørdag.FOTO: LISBETH ANDRESEN

ÅRETS ROMERIKING: Katrine Moholt har med ektemann Snorre på scenen og vil avsløre hvordan det er med kjærligheten der i gården.FOTO: LISBETH ANDRESEN Byfesten. Katrine Moholt årets romeriking

FORTSATT SVAK: Gry Jannicke Jarlum lever fortsatt høyt på slageren "Svake mennesker". Lørdag opptrer hun på Torvet.FOTO: SCANPIX

DERFOR: Jan Åge Fjørtoft forteller hvorfor LSK blir Norges storlag.FOTO: KAY STENSHJEMMET

I SENTRUM: På Lillestrøm Torv skal mest mulig folk samles lørdag.
                          Av: Ola Einbu

– Lillestrømlinger og andre romerikinger får denne kvelden anledning til å vise at byen er mer enn en forstad til Oslo. Hvis byen har puls og sjel, bør folk møte opp på Torvet å si fra.
                          Oppfordringen kommer fra TV 2s Knut Olav Aarsnes i forkant av programmet "Avspark lørdag"., som sparkes i gang klokka 19.30. I en og en halv time skal tv-kanalen varme opp foran søndagens tippeligakamp på Åråsen.

Norges beste supportere

Programleder Øyvind Fjeldheim og TV 2 startet forrige lørdag tv-serien fra norske byer i forkant av storkampen i Tippeligaen dagen etter. Først ut var Molde, som fikk skryte av både jazzfestival, roser og kjente navn. Hva har Lillestrøm?
                          Frode Johansen er koordinator for Kanarifansen. Han skal benytte tv-eksponeringen for alt det den er verdt.
                          – Vi skal vise hele Norge at landets beste supportere finnes i Lillestrøm. Derfor vil jeg oppfordre alle til å kle seg i klubbens farger. Ta med deg flagg, skjerf og bannere, oppfordrer Johansen.

Saumfart byen

TV-konseptet byr på underholdning og utfordringer. Barbro Fagerbakk kom til Lillestrøm torsdag, og hun har saumfart byen etter interessante mennesker og historier. Om det finnes noe slikt her? TV 2s Knut Olav Aarsnes er ikke sikker.
                          – Jeg kjenner ikke byen, og jeg tror ikke nordmenn flest gjør det. Lillestrøm har ikke høye fjell og dype daler, som trekker turister. Heller ingen 1 000 år gammel historie. Men hva har dere, spør han og legger til: Lørdag har dere virkelig sjansen til å sette Lillestrøm på kartet.

Musikk og bilshow

Hvilke lillestrømlinger som slipper til på scenen på Torvet, er ennå ikke avklart. Men noen kort er allerede sikre.
                          I 1981 fikk Gry Jannicke Jarlum en monsterhit med "Svake mennesker". Nå 25 år etter står den fortsatt på repertoaret hennes.
                          Puddelrockerne Return kommer og viser fram en noe mer sofistikert side av seg selv med en ny versjon av "Bye, bye, Johnny".
                          Og for første gang får vi se bildekk-konge Tommy Sharifs Königsegg-bil til 7,5 millioner kroner. Da er det vel helt naturlig at både Henning Solberg og Jan Erik Larssen svinger innom.

Bli med på jubelen

Hvor mange som vil følge sendingen hjemme i stua, er høyst usikkert. Under premieren fra Molde var tallet 200.000 seere.
                          – Da var det fortsatt sommerferie, og vi regnet med lav seerscore. Denne gangen tror vi at kanskje opp mot 400.000 seere vil følge sendingen. Får vi 500.000 skal jeg juble, sier Aarsnes.
                          Om det blir jubel og folkefest er på sett og vis opp til alle ... deg.
                          Torvet i Lillestrøm og TV 2 lørdag 19.30

Kommentar

• Fugla- patriot83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2005
                            • 1241

Dette må folk stille opp på!

Et tilnærmet klimaks og høydare vil være å se åtte tusen i gult og svart hoppe opp og ned til "Bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm" og "Ascoli", mens skjerf, to-stangs og flagg svaier i i mellom Torvets fire vegger, mens Søgård og Kasey tar stage-dive fra scenen på Torvet... Hehe

Men herregud, Return og Jarlum... Shit ass. DET var nedtur. Var på Åtti-talls party på Studentersamfundet med helt vanvittig fett vorspiel og fet fest på samfundet.. Det skulle være konsert med Return og åtti-tallsfest på samfundet. Har du noen gang følt at man egentlig bare skulle holdt seg på det fete vorspielet? Vel, sånn følte jeg det da. Synes godt vi kunne fått til noen bedre enn disse to. Her kunne i hvert fall Postgiro', Jahn Teigen (Optimist), Bigbang(Øystein Greni er LSK-supporter og faren er lillestrømling), eller ikke minst.. fete, svenske Farbror Fläsk spille. Noen andre enn disse i hvert fall. Kunne jo for så vidt også ta Ole Jørgen Grønlund. Han har minst to sanger om Lillestrøm (Elva og Lengter Hjem Til Lillestrøm).

MEN MEN... Jeg skal ikke ende opp med å bli en sånn klagende sytepave.

MIN APPELL TIL DEG! Ja, DEG og din familie og dine kamerater/venninner:

:lsk: MØT OPP PÅ TORVET PÅ LØRDAG!!! :lsk:
                            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

.. Når jeg tenker meg veldig godt om skulle jeg hatt med Beger!

Kan noen i redaksjonen i TV2 sørge for å samle sammen Grønbeck og co. igjen. Vi vil ha Beger, vil vil ha vann og et brennende fakkeltog på Lillestrøm Stasjon :lsk:

Men som sagt; still opp på dette!! Alle sammen!!

Øl & sang, øl & sang, vi elsker Lillestrøm...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• Fugla-83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 282

Fyll hele torvet i svart og gult, syng så høyt at den kjipe karen foran TV'en må skru ned lyden for ikke å ødelegge det stakkarslige apparatet sitt. Det hele ender med en massiv klage strøm til TV2 som må be alle LSK fans roe seg ned (Kan jo håpe hehe...)

MØT OPP OG VIS NORGE AT KFL ER BEST!

:lsk:
                                ! Mitt hjerte banker LSK !

Kommentar

• Fugla- patriot83
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2005
                                  • 1241

Opprinnelig skrevet av Fugla-83
                                  Fyll hele torvet i svart og gult, syng så høyt at den kjipe karen foran TV'en må skru ned lyden for ikke å ødelegge det stakkarslige apparatet sitt. Det hele ender med en massiv klage strøm til TV2 som må be alle LSK fans roe seg ned (Kan jo håpe hehe...)

MØT OPP OG VIS NORGE AT KFL ER BEST!

:lsk:

Hør hør!!

Da sørger vi for å være som Torpern på stranda i Løkken, fugla83

Hehe.. Men som sagt. Ikke bare still opp. Syng også! Syng og hopp!! Syng og hopp for fugla - for Lillestrøm - for flisbyen og Romerike!

"...Alé alé alé alé bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm!"

Kommentar

• Gale Isbre
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 1164

Hva om UFC ofrer et banner, og maler på en ekstra halvsirkel på C-en? Da får vi altså "UFO" - og et glimrende banner når Gry Jannicke Jarlum opptrer!

Kommentar

• NinaL
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Mar 2006
                                      • 72

Gale Isbre:

Ikke kom med sånn nå da, jeg er jo så støl i magen og det gjør så vondt å le seg ihjel da....

Kommentar

• Snerten
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 458

Haha, genialt, vært fett om UFC hadde gjort det

Jeg gleder meg sjukt til imårra. Trenger ikke stemmen før til mandag igjen så den forsvinner pga synging imårra:lsk:
                                        Evig LSK

Kommentar

• Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

Opprinnelig skrevet av Snerten
                                          Haha, genialt, vært fett om UFC hadde gjort det

Jeg gleder meg sjukt til imårra. Trenger ikke stemmen før til mandag igjen så den forsvinner pga synging imårra:lsk:
                                          Du trenger den på søndag også
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

Working...