Selve programmet sugde jo lut og kaldt vann. Skikkelig elendig TV, men, Kanarifansen gjør heldigvis en bra innsats for å redde skinnet til Skedsmo kommune og Lillestrøm som by.
TV2 har utfordret Kanari-Fansen og LSK.
Collapse
X
-
Kommentar
-
Så takknemlig du er da. Her kommer det ett lørdagsunderholdningsprogram som er viet Lillestrøm og LSK og så sier du programmet suger lut og kaldt vann? Er ikke lett å gjøre deg fornøyd i hvertfallKommentar
-
Nei, jeg er temmelig vrang... Jeg skal moderere meg litt. Det jeg mener å si er at jeg synes innholdet i denne "storsatsningen" til TV2 var temmelig svakt, og ikke synes jeg programlederne er det helt store heller. Men når det er sagt synes jeg Lillestrøm, LSK og KFL kom godt fra det!Kommentar
-
Nå hater jeg tv 2 enda mer enn før!!!
Jævla råtne små kryp!!!
Jeg jobba 2 økter, den første på 6-10 timer og den andre på over 24 timer med å få den jævla pippipen ferdig til sendinga...
De sa faen meg bare en jævla liten setning om den forbanna fuglen!!
SØPPEL TV!!!
Cred til John fra kultursenteret som veiledet chrizza og co gjennom konstruksjonen av den fire meter høye Gullik!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Sykt
Det var dødsbra på Lørdag!! Vi hadde grillparty med masse folk som ikke er herfra og som ikke normalt er å se på kampen, men vi tok å kledde dem alle i gult og stakk til Lillestrøm å var med i toget. Det var dødsfett!! De var med å sang og hoia som bare det! Tok helt av!!!
PS! Hvis du var hjemme så du oss sannsynligvis på TV... :P
Når programlederen sa at hvis man ville være med på TV så skulle man stelle seg borte ved scenen så løp alle bertene vi hadde med oss bort dit, så vi fulgte jo naturligvis etter.Kommentar
-
vi bygde den slik at en kunne sitte inni den...
så da vi var ferdig med stolen og det inni får vi besjed om at det har de ikke tid til..
jaja... nå har vi brukt fire timer ekstra på noe vi aldri får brukt..
de var der lenge å filmet, men jeg har ikke sett noe av det blitt vist på programmet...
at de bare skal spørre oss om hvor mye tid vi har brukt på den syns jeg ble litt i minste laget...
etter ca 100 arbeidstimer!Kommentar
-
Enig med Krisser'n. Har ikke sett programmet selv enda, men er kjipt når vi får en oppgave og de kun viser mine two seconds of fame om den.
De filmet oss da vi jobbet med den og, men det var visst bare waste of tape.
Ikke viste de noe av paraden heller som var den andre oppgaven.
Det skulle egentlig bli filmet mens vi gikk, men de sløyfa visst det og..
Men, men, skal ikke klage. Mye go' PR for fugla, og vi gjorde ihvertfall det vi kunne for å få det så bra som mulig.Kommentar
-
Kommentar
-
Uttalelsene hans på Avspark lørdag var utrolig godt timet i forhold til gjengslagsmålet på Nebben. En kollega spurte meg om slagsmålet var en del av showet.Kommentar
-
Hva med å lage tradisjon av denne dagen. Så jo ut som det var mange som syntes det var gøy. Trenger ikke tv2 som trekkplaster. Ha noen lokale band på scenea, få LSK spillerene til å grille mat for fansen. Ha noen fotball relaterte leker for barna, der LSK spillere er dommere, o.l . Tror det kunne blitt kult å fått til.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
Kommentar