Fevennen påsto feilaktig at Start-spillere ble rasehetset av LSK-supportere
Collapse
X
-
La inn denne i dag tidlig, og ingen har tydeligvis fått med seg noe rasehets hos menigheten heller.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Bra innlegg. Fint at du utfordrer dem og ikke får noe svar. Viser bare at dette her er piss.
det som er synd er at vi nå i media fremstår som rasister. Det blir nærmest fastslått som et faktum at det er fremkommet "grov sjikane av rasistisk art" i NRK Nyhetene. Tror det er særdeles viktig at noen fra styret går ut og sier at det faktisk ikke er fremkommet rasisme.
Eneste de sier fra KFL nå er at "innleggene er nå slettet, men har ligget ute siden lørdag". Med henvisning til den "grove rasistiske sjokanen" virker det som KFL faktisk innrømmer at dette er et faktum.Kommentar
-
Bra innlegg. Fint at du utfordrer dem og ikke får noe svar. Viser bare at dette her er piss.
det som er synd er at vi nå i media fremstår som rasister. Det blir nærmest fastslått som et faktum at det er fremkommet "grov sjikane av rasistisk art" i NRK Nyhetene. Tror det er særdeles viktig at noen fra styret går ut og sier at det faktisk ikke er fremkommet rasisme.
Eneste de sier fra KFL nå er at "innleggene er nå slettet, men har ligget ute siden lørdag". Med henvisning til den "grove rasistiske sjokanen" virker det som KFL faktisk innrømmer at dette er et faktum.
De har kommet med veldig konstruktiv tilbakemelding nåAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Siden jeg var den verste av de som skrev i kamptråden skal jeg skrive en unnskyldning på forumet til Menigheden.
Legger meg langflat og ber om unnskyldning til alle i KFL, Menigheden, Alex Valencia, David Nielsen og ellers alle som føler seg støtt av det jeg skrev i tråden.
Håper bare dere kan tilgi en fortvilt fugl.
Turbo - som er fryktelig lei seg over denne saken.Kommentar
-
Jeg leser sakene i VG og Dagbladet med åpen munn her... Hvorfor sjekker man ikke kilder, eller i det minste skaffer et minimum av opplysninger om saken man skal skrive om før man lager sånne oppslag??
Mister all respekt for media nå, dette er sjokkerende. Man kan altså ikke stole på en dritt! av det disse bladfykene skriver!
Hmmm, kanskje "bladfykene" er rasistisk... Jeg retter det til "journalister", for sikkerhets skyld.... Herregud!!!!
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Jeg leser sakene i VG og Dagbladet med åpen munn her... Hvorfor sjekker man ikke kilder, eller i det minste skaffer et minimum av opplysninger om saken man skal skrive om før man lager sånne oppslag??
Mister all respekt for media nå, dette er sjokkerende. Man kan altså ikke stole på en dritt! av det disse bladfykene skriver!
Hmmm, kanskje "bladfykene" er rasistisk... Jeg retter det til "journalister", for sikkerhets skyld.... Herregud!!!!
-erikAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-erik
TV2 har betalt 1 mrd for fotballavtalen og er avhengig av konstante oppslag som ses av mange. Derfor klipper man Uwe når han snakker om Høgmo, derfor koker man suppe på spikre etc. Vi må bare sørge for å ikke gi dem noe som helst å kunne ta oss på.Kommentar
-
Send mail til VG og be de få dette bort!
Oppfordrer alle til å sende mail til vidar.enerstvedt@vg.no og be han fjerne/redigere artikkelen. Sjefen hans har mail torry.pedersen@vg.no. Send også til andre medier som har sitert Fædrelandvennens feilaktige artikkel.
La oss bombardere disse løgnaktige journalistene med mail!2009 - Året det skal skje!Kommentar
-
Hehe, må være ganske trist å skrive rassistiske ting på et forum, eller hva? Neida, men jeg tror ikke Valencia og Nielsen tar dette veldig seriøst, Alex sa at han bare syntes synd på den/de personene som skrev dette, det var tross alt ikke hele Lillestrøm, men kun noen få personer. At fevennen lager en så stor sak ut av at noen få idioter har skriv dette på et forum, det kan jeg ikke skjønne. Skjønner heller ikke helt hva Alex har gjort dere, veldig fin person, må være at han scoret i slutten? Nielsen kan jeg mer skjønne, men unødvendig å komme med slike stygge ord, selv om han er en spesiell type, som vi elsker, men som resten hater.
Nazi-hetsen mot Uwe og dette hører ikke hjemme noen steder, kan ikke annet enn å beklage dette. Forøvrig har "synderen" kommet på vårt forum, og beklaget dette:
IK Start <3Kommentar
-
Kanarifansen har jo omtrent kuttet ut all hets av motstandere og dommere og synger heller for eget lag. Det er jævlig urettferdig å bli stemplet på denne måten. Jeg skjønner så godt Røsler og Fjøra og Per Berg som reagerer på en del av de artiklene som kommer på trykk i aviser hvor intensjonen er å sverte klubben og dens supportere.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Hehe, må være ganske trist å skrive rassistiske ting på et forum, eller hva? Neida, men jeg tror ikke Valencia og Nielsen tar dette veldig seriøst, Alex sa at han bare syntes synd på den/de personene som skrev dette, det var tross alt ikke hele Lillestrøm, men kun noen få personer. At fevennen lager en så stor sak ut av at noen få idioter har skriv dette på et forum, det kan jeg ikke skjønne. Skjønner heller ikke helt hva Alex har gjort dere, veldig fin person, må være at han scoret i slutten? Nielsen kan jeg mer skjønne, men unødvendig å komme med slike stygge ord, selv om han er en spesiell type, som vi elsker, men som resten hater.
Nazi-hetsen mot Uwe og dette hører ikke hjemme noen steder, kan ikke annet enn å beklage dette. Forøvrig har "synderen" kommet på vårt forum, og beklaget dette:
http://www.menigheden.no/forum/viewtopic.php?t=2668
Ja, jeg synes også fryktelig synd på noen som kunne finne på å skrive noe så voldsomt rasistisk som "*********"... (obs! IRONI!)
Forøvrig var det vel filminga det ble reagert på, ikke scoringen.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
sukk helt utrolig at ETT innlegg kan skape så mye media omtale.
Nå har det vært nevnt i VG, Dagbladet forutenom Fædrelandsvennen, også på radio har det vært nevnt.
Regner med alle stempler oss som rasismer nå.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Uansett så har jeg bedt om unnskyldning på forumet til Menigheden, og hvis det er ønskelig så skal jeg selvsagt be Valencia og Nielsen om unnskyldning personlig for uttalelsene mine.
Nok en gang unnskyld til alle her på forumet, LSK, KFL og selvsagt Menigheden, IK Start, Valencia og Nielsen.Kommentar
-
Tror det var litt mer enn bare det ene innlegget de reagerte på.
Uansett så har jeg bedt om unnskyldning på forumet til Menigheden, og hvis det er ønskelig så skal jeg selvsagt be Valencia og Nielsen om unnskyldning personlig for uttalelsene mine.
Nok en gang unnskyld til alle her på forumet, LSK, KFL og selvsagt Menigheden, IK Start, Valencia og Nielsen.
Det var mange stygge innlegg som inneholdt trusler og drittslengning, så det er fler her inne som bør ha dårlig sammvittighet.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar