Fevennen påsto feilaktig at Start-spillere ble rasehetset av LSK-supportere

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Vis ikke de (den) som har kommet med disse utsagnene blir bannet herfra stikker jeg. Holder ikke å fjærne innleggene. Blir kvalm bare av tanken om at noen av våre kommer med sånt.
    Det var ingen rasistiske sjikaneringer på dette forumet. Jeg ser at ordet blad-n-e-g-e-r er det eneste ordet med hentydning til rase som er blitt brukt, men jeg reagerte ikke spesielt på det ordet selv.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Det var ingen rasistiske sjikaneringer på dette forumet. Jeg ser at ordet blad-n-e-g-e-r er det eneste ordet med hentydning til rase som er blitt brukt, men jeg reagerte ikke spesielt på det ordet selv.
      Var det alt dere slettet? Herregud. Kryper til korset.

La inn denne i dag tidlig, og ingen har tydeligvis fått med seg noe rasehets hos menigheten heller.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

Så det var det hele? et innlegg og med et ord med hentydning til rase. Og det ble umiddelbart slettet av moderator. Kanarifansen har ingenting å skamme seg over. Tvert i mot.
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

Bra innlegg. Fint at du utfordrer dem og ikke får noe svar. Viser bare at dette her er piss.

det som er synd er at vi nå i media fremstår som rasister. Det blir nærmest fastslått som et faktum at det er fremkommet "grov sjikane av rasistisk art" i NRK Nyhetene. Tror det er særdeles viktig at noen fra styret går ut og sier at det faktisk ikke er fremkommet rasisme.

Eneste de sier fra KFL nå er at "innleggene er nå slettet, men har ligget ute siden lørdag". Med henvisning til den "grove rasistiske sjokanen" virker det som KFL faktisk innrømmer at dette er et faktum.

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

For et jævla storm i vannglass! Media er en gjeng med sauer som elsker å koke suppe på spiker. Og det er jo ikke snakk om å sjekke fakta før man stempler en hel gruppe med mennesker heller. Utrolig latterlig!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

Opprinnelig skrevet av bøllefrø
              Bra innlegg. Fint at du utfordrer dem og ikke får noe svar. Viser bare at dette her er piss.

det som er synd er at vi nå i media fremstår som rasister. Det blir nærmest fastslått som et faktum at det er fremkommet "grov sjikane av rasistisk art" i NRK Nyhetene. Tror det er særdeles viktig at noen fra styret går ut og sier at det faktisk ikke er fremkommet rasisme.

Eneste de sier fra KFL nå er at "innleggene er nå slettet, men har ligget ute siden lørdag". Med henvisning til den "grove rasistiske sjokanen" virker det som KFL faktisk innrømmer at dette er et faktum.

De har kommet med veldig konstruktiv tilbakemelding nå

Kommentar

• TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                Utestengt
                • Sep 2005
                • 768

Siden jeg var den verste av de som skrev i kamptråden skal jeg skrive en unnskyldning på forumet til Menigheden.
                Legger meg langflat og ber om unnskyldning til alle i KFL, Menigheden, Alex Valencia, David Nielsen og ellers alle som føler seg støtt av det jeg skrev i tråden.

Håper bare dere kan tilgi en fortvilt fugl.

Turbo - som er fryktelig lei seg over denne saken.

Kommentar

• ErikB
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 360

Jeg leser sakene i VG og Dagbladet med åpen munn her... Hvorfor sjekker man ikke kilder, eller i det minste skaffer et minimum av opplysninger om saken man skal skrive om før man lager sånne oppslag??
                  Mister all respekt for media nå, dette er sjokkerende. Man kan altså ikke stole på en dritt! av det disse bladfykene skriver!
                  Hmmm, kanskje "bladfykene" er rasistisk... Jeg retter det til "journalister", for sikkerhets skyld.... Herregud!!!!

-erik
                  Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

Flink jente Turbo som tar ansvar for egne handlinger

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Opprinnelig skrevet av ErikB
                      Jeg leser sakene i VG og Dagbladet med åpen munn her... Hvorfor sjekker man ikke kilder, eller i det minste skaffer et minimum av opplysninger om saken man skal skrive om før man lager sånne oppslag??
                      Mister all respekt for media nå, dette er sjokkerende. Man kan altså ikke stole på en dritt! av det disse bladfykene skriver!
                      Hmmm, kanskje "bladfykene" er rasistisk... Jeg retter det til "journalister", for sikkerhets skyld.... Herregud!!!!

-erik
                      Når har VG og Dagbladet sjekket kilder?

Kommentar

• bøllefrø
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2004
                        • 462

Opprinnelig skrevet av ErikB

-erik
                        Dette er ikke sjokkerende i det hele tatt. Det er sånn tabloidene driver journalistikk. Kildesjekk? Hva er det for noe?

TV2 har betalt 1 mrd for fotballavtalen og er avhengig av konstante oppslag som ses av mange. Derfor klipper man Uwe når han snakker om Høgmo, derfor koker man suppe på spikre etc. Vi må bare sørge for å ikke gi dem noe som helst å kunne ta oss på.

Kommentar

• ErikB
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 360

Jeg er nok litt naiv jeg... Men tanken på at ikke en dritt av hva som dekkes i media er til å stole på skremmer meg.

-erik

Kommentar

• Fetsundramp
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2006
                            • 111

Send mail til VG og be de få dette bort!

Oppfordrer alle til å sende mail til vidar.enerstvedt@vg.no og be han fjerne/redigere artikkelen. Sjefen hans har mail torry.pedersen@vg.no. Send også til andre medier som har sitert Fædrelandvennens feilaktige artikkel.

La oss bombardere disse løgnaktige journalistene med mail!
                            2009 - Året det skal skje!

Kommentar

• samba-fotball
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Mar 2006
                              • 14

Hehe, må være ganske trist å skrive rassistiske ting på et forum, eller hva? Neida, men jeg tror ikke Valencia og Nielsen tar dette veldig seriøst, Alex sa at han bare syntes synd på den/de personene som skrev dette, det var tross alt ikke hele Lillestrøm, men kun noen få personer. At fevennen lager en så stor sak ut av at noen få idioter har skriv dette på et forum, det kan jeg ikke skjønne. Skjønner heller ikke helt hva Alex har gjort dere, veldig fin person, må være at han scoret i slutten? Nielsen kan jeg mer skjønne, men unødvendig å komme med slike stygge ord, selv om han er en spesiell type, som vi elsker, men som resten hater.

Nazi-hetsen mot Uwe og dette hører ikke hjemme noen steder, kan ikke annet enn å beklage dette. Forøvrig har "synderen" kommet på vårt forum, og beklaget dette:

IK Start <3

Kommentar

• e.d
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 688

Kanarifansen har jo omtrent kuttet ut all hets av motstandere og dommere og synger heller for eget lag. Det er jævlig urettferdig å bli stemplet på denne måten. Jeg skjønner så godt Røsler og Fjøra og Per Berg som reagerer på en del av de artiklene som kommer på trykk i aviser hvor intensjonen er å sverte klubben og dens supportere.
                                synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• ErikB
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 360

Opprinnelig skrevet av samba-fotball
                                  Hehe, må være ganske trist å skrive rassistiske ting på et forum, eller hva? Neida, men jeg tror ikke Valencia og Nielsen tar dette veldig seriøst, Alex sa at han bare syntes synd på den/de personene som skrev dette, det var tross alt ikke hele Lillestrøm, men kun noen få personer. At fevennen lager en så stor sak ut av at noen få idioter har skriv dette på et forum, det kan jeg ikke skjønne. Skjønner heller ikke helt hva Alex har gjort dere, veldig fin person, må være at han scoret i slutten? Nielsen kan jeg mer skjønne, men unødvendig å komme med slike stygge ord, selv om han er en spesiell type, som vi elsker, men som resten hater.

Nazi-hetsen mot Uwe og dette hører ikke hjemme noen steder, kan ikke annet enn å beklage dette. Forøvrig har "synderen" kommet på vårt forum, og beklaget dette:

http://www.menigheden.no/forum/viewtopic.php?t=2668

Ja, jeg synes også fryktelig synd på noen som kunne finne på å skrive noe så voldsomt rasistisk som "*********"... (obs! IRONI!)
                                  Forøvrig var det vel filminga det ble reagert på, ikke scoringen.

-erik

Kommentar

• iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

sukk helt utrolig at ETT innlegg kan skape så mye media omtale.

Nå har det vært nevnt i VG, Dagbladet forutenom Fædrelandsvennen, også på radio har det vært nevnt.

Regner med alle stempler oss som rasismer nå.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                                      Utestengt
                                      • Sep 2005
                                      • 768

Opprinnelig skrevet av iL
                                      sukk helt utrolig at ETT innlegg kan skape så mye media omtale.

Nå har det vært nevnt i VG, Dagbladet forutenom Fædrelandsvennen, også på radio har det vært nevnt.

Regner med alle stempler oss som rasismer nå.
                                      Tror det var litt mer enn bare det ene innlegget de reagerte på.
                                      Uansett så har jeg bedt om unnskyldning på forumet til Menigheden, og hvis det er ønskelig så skal jeg selvsagt be Valencia og Nielsen om unnskyldning personlig for uttalelsene mine.

Nok en gang unnskyld til alle her på forumet, LSK, KFL og selvsagt Menigheden, IK Start, Valencia og Nielsen.

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

Opprinnelig skrevet av TurboJenta
                                        Tror det var litt mer enn bare det ene innlegget de reagerte på.
                                        Uansett så har jeg bedt om unnskyldning på forumet til Menigheden, og hvis det er ønskelig så skal jeg selvsagt be Valencia og Nielsen om unnskyldning personlig for uttalelsene mine.

Nok en gang unnskyld til alle her på forumet, LSK, KFL og selvsagt Menigheden, IK Start, Valencia og Nielsen.
                                        Så vidt jeg ser av loggene så var det innlegget ditt, som du nå voksent har bedt unnskyldning for, det eneste innlegget som kunne kategoriseres som rasisme.

Det var mange stygge innlegg som inneholdt trusler og drittslengning, så det er fler her inne som bør ha dårlig sammvittighet.
                                        Last edited by iL; 23.08.2006, 11:48. Begrunnelse: rettet på norsken :)
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• ErikB
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 360

Slapp av Turbo. Jeg tror majoriteten av supporterfora har sett verre ting, uten at det har blitt blåst så voldsomt opp. Men du skal ha ros for at du ikke "stikker av"

-erik

Kommentar

Working...