Mifsud spotter drakta?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gulf
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2005
    • 210

Mifsud spotter drakta?

Siden ingen har skrevet noe om dette (så vidt jeg kan se) tar jeg spaden opp fra bakken selv.

Etter Mifsuds første skåring i kveld, river han av seg skjorta (som også fører til gult kort), og kaster den arrogant fra seg - mens han trasker overlegent videre. Er det bare jeg som finner dette noe sært? Altså, hadde Sundgot eller noen annen LSK-spiller markert en skåring slik? Tviler. Jeg personlig synes dette er en svært dårlig gest av Michael. Er det bare jeg som henger meg opp i en ting som kanskje ikke er noe annet enn en alternativ målfeiring, eller stikker dette dypere enn som så? ..Innspill..?
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

Jeg oppfattet det ikke slilk. Han tar av seg drakta fordi han vel hadde litt ekstra "som måtte ut" når målet kom. Det er jo greit nok, selv om det gir gult. Oppfattet ikke det som noe annet enn det.

På andre målet kommer jo Miffe bort til KFL og jubler mot oss.
    Bølerkanaris

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

jeg så hele episoden og jeg tror ikke det lå noe annet enn spontant glede bak dette, synes dette ikke er noe å ta opp. Synes det blir for dumt om vi alle skal bli psykologer her og begynne å analysere mifsuds handlinger og hvorfor han gjør ditt og datt..

Dagen er ille nok som den er, venligst ikke snu hver eneste stein for å prøve å grave frem enda mer dritt...
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Det er vel kun to alternativer

1. Han drar av seg drakten for å markere at han vil bort og at han er sur på klubben som ikke vil slippe ham (men vi har vel ikke fått inn noen bud ham??)

2. Han synes målet var ekstraordinært at han kostet på seg dette.

Dersom alternativ 1 er tilfelle er det betimelig å lure på om det er ett trekk for å komme seg vekk i dette overgangsvinduet. Hvis man tenker på det Koren sa igår på TV2, så begynner jeg å lure. Mifsud og Koren henger jo mye sammen. Men det så ikke ut som om Mifsud gjorde tegn til dette da han scoret tidlig i kampen, men som dommeren feilaktig annulerte. Det gikk endel tid før han forsto at det var annulert. Så jeg får være godtroende og tro at han synes målet var såpass spektatulært at han kostet på seg et gult kort. Det er usikkert om han tråkket på drakta. FXTV gir ikke et klart bilde av det.
        Last edited by KFL41; 23.08.2006, 23:18.

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1289

pisspreik fra ende til annen. Hvis det er noe Mifsud spotter så må det være tyskeren og Jan Ego Fjørtoft og det er så fortjent så fortjent.
          Mifsud har min fulle sympati i striden med Fjørtoft Rösler og måten de har håndtert denne saken er strykkarakter fra ende til annen.

Kommentar

• RuneK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 861

Opprinnelig skrevet av maxpayne
            pisspreik fra ende til annen. Hvis det er noe Mifsud spotter så må det være tyskeren og Jan Ego Fjørtoft og det er så fortjent så fortjent.
            Mifsud har min fulle sympati i striden med Fjørtoft Rösler og måten de har håndtert denne saken er strykkarakter fra ende til annen.
            Hva i alle dager vet du om denne såkalte striden mellom LSK og Miffe?
            Nå er det sånn at når en spiller signerer en kontrakt med klubben, så må det for pokker være mulig å holde seg til avtalen.
            En spiller er aldrig større enn klubben han jobber for og ergo kan han heller ikke gjøre som han vil fordi han vil.

Miffe er super, men situasjonen han er i kan han skylde seg selv.
            Støtt FuglaTifo
            Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Harvest
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 855

Må bare få gratulere deg med tidenes mest idiotiske avatar.
              Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1289

Opprinnelig skrevet av Harvest
                Må bare få gratulere deg med tidenes mest idiotiske avatar.
                takk takk

Kommentar

• Harvest
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 855

takk takk
                  Der kom det en ny en ja, hehe.
                  Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• okb
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2377

Hva som virkelig har skjedd mellom Mifsud, Koren, Uwe og Fjørtoft vil vi nok aldri få vite. Jeg er likevel prinsipielt på klubbens side i slike saker. Spillerne er verktøy for at klubben skal komme høyest mulig opp. At noen av arbeidsmaurene tror de er bedre enn klubben og mener de trenger større utfordringer midt i sesongen er veldig uheldig.

Men spillere kommer og går. Klubben består.

-okb!
                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2509

Opprinnelig skrevet av gulf
                      Etter Mifsuds første skåring i kveld, river han av seg skjorta (som også fører til gult kort), og kaster den arrogant fra seg - mens han trasker overlegent videre.
                      Det er ikke sånn jeg oppfatter det når jeg ser målet om igjen på fxt.no

Han scorer, og drar av seg trøya i yr glede. Så snur han seg, enten fordi noen sier noe til ham, eller fordi han kommer på at å ta av seg drakta koster et gult kort og vil se om dommeren har sett det. Når han skjønner at han har dummet seg ut, kaster han oppgitt fra seg drakta. Der slutter FXT-klippet - før de andre spillerne lager en borg rundt ham så han skal få på seg drakta igjen. Men det er for sent, og han får det gule.

Jeg tror ikke det var noen spotting i det hele tatt, bare feiring som gikk over i "Pokker! Gult."

Kommentar

• Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

Enig med "ulfpulf," det var en spontan feiring. Antagelig i overkant fordi han var forbannet etter den hårreisende annuleringen i starten av matchen, og fordi LSK tok ledelsen med en mann mindre på banen.
                        Knurr...

Kommentar

• RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

Jeg oppfattet det overhodet ikke slik at Mifsud spottet drakta. Tvertom som en spontan gledesreaksjon (og gjorde han ikke det samme etter en scoring i cupen i fjor, med den følge at han måtte stå over neste cupkamp pga. gule kort....eller er det jeg som husker feil ?)

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Det jeg reagerte på var det fårete gliset til Mifsudetter vi mista 2 poeng og han ble intervjuet av tv2. Tenkte ikke en dritt på "tapet" men bare på egne prestasjoner.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

Bullshit. Han sa han var fornøyd med to mål, men at han ikke klarte å være glad på egne vegne når laget mista to poeng på overtid igjen. Regelen om gult kort for å vise magen er jo rett og slett så komplett idiotisk som det går an å få det. "fordi det kan føre til komplekserblahblahblaaaaaaah". Det kommer fra samme mann som ville at damene skal spille i tettsittende topper og hotpants, dere. Blatter er for fotballen hva HIV og USA er for Afrika.
                              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Fritz
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 1033

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Det jeg reagerte på var det fårete gliset til Mifsudetter vi mista 2 poeng og han ble intervjuet av tv2.
                                Fikk litt vondt i magen når jeg så det der selv, men hva annet er å forvente av en leiesoldat? Mifsud leverer varene på banen, men er ikke en person som kommer på forsiden av boka når historien til Lillestrøm Sportsklubb engang skal skrives.

Vi får takke for at vi er heldige som har kjernekarer som Espen Søgård og PSA i stallen, og heller ta Mifsud for det han er: en meget god spiss, som ikke har mer følelser for LSK enn tanta mi i Nord-Trøndelag. Greit nok egentlig.

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1289

mer trøbbel for Mifsud.

...er det om å gjøre for LSK å lage mest mulig trøbel for seg selv og Mifsud.
                                  Jeg er så lei av å høre at alt som handler om LSK er Mifsud krangling, får LSK beholde Koren ut sesongen osv osv. Nå får enten klubben sende Mifsud vekk en gang for alle gjerne Koren også, eller backe de opp 100 % den gjenverende LSK tiden. Sånn som ledelsen i klubben håndterer det på nå kan det ikke fortsette.

Kommentar

• Vicarious
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 391

Ja herregud, hva for slags piss er det her?

Man ser jo tydelig av bildene at Mifsud kaster drakta som en spontan reaksjon på at dommern vil gi han gult kort. I tillegg bekrefter han etter kampen at det ikke var snakk om noen symbolsk handling.

Så hvorfor i helvete må Grønlund gå ut i media på denne måten??

Kommentar

• fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1509

Tror Miffe skjønner at han nå får gult kort og bare uffer seg litt.
                                      Ingenting å reagere på i ettertid det der. Skjønner ikke hvorfor Grønnlund skal drive å kritisere det der.
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

Kommentar

• gulf
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2005
                                        • 210

Etter å ha sett klippet noen ganger ekstra, går jeg litt tilbake på det jeg skrev i den første posten. Sannsynligvis er det ikke noe mer enn frustrasjon over det gule kortet. Likevel er jeg litt enig med Grønlund óg - sånn behandler man rett og slett ikke drakta.

Kommentar

Working...