Mifsud spotter drakta?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • A.Bilet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 808

Min oppfatning, er at Mifsud scorer, og blir så fantastisk glad at han river av seg trøyen. Rett etterpå skjønner han at han gjorde noe dumt, og blir litt sur på seg selv.

Men uansett: Scoringsjubelen til Mifsud på 3-1 målet var det ingenting å si på. Det var en deilig følelse det:lsk:
    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

Enig med sistnevnte her.

Tror på ingen måte at dette er noe bevisst provokasjon ovenfor klubben.

Ser rett og slett ut som han blir veldig glad.Drar av seg drakten og når han skjønner at dette blir gult kort blir han litt oppgitt.

Som sagt før synes jeg mye av situasjonene rundt Mifsud er sterkt overdrevet.Samme gjelder Koren.

Kommentar

• MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

Oj oj oj, syns ikke lsk skal gå ut å kritisere ham for dette... En ubevisst handling som ikke trenger oppmerksomhet. I og med at han ALLTID blir byttet ut, er det jo ganske naturlig at han blir overglad av å score. Dette bør være en ikkesak.

Kommentar

• Fuglefar
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 202

Medietrening til hele klubben

Hvis Uve og Fjøra har så mye imot miffe's opptreden i media, så syntes jeg de skal sende alle spillere på medie kurs før de får lov å snakke med aviser og tv. Man kommer ikke vekk i fra att han har ytret seg om at han vil vekk. men det skylles kansje spørsmålene journalistene stiller.

Esk. på spørsmål om hva du vill om fremtiden din.

Det finnes vel knapt noen (utenlandske) spillere av Miffe's kaliber som som ser seg fornøyd med å spille i tippeligaen. Selvfølgelig er det mer fristende å spille i England, Tyskland,Spania eller Italia.
          Jeg syntes Miffe er en veldig sympatisk type som gir alt for klubben (så lenge han er her da).
          skulle likt å se svara til Fjøra når han forlot LSK i sin tid. Han sa vel at han ville spille i klubben på livstid??
          Det at han kastet støya var kun av ren glede. Litt dumt , siden det gir gult kort. Men Grønnlund skulle holdt seg for god til å komentere dette som en liten skandale i media rett etter kampen.

Det er mange i styre å stell i klubben vår som trenger meiatrening.

Stå på, for foreløpig er det vi som har Michael Mifsud:lsk:
          Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1094

Opprinnelig skrevet av Fuglefar
            Hvis Uve og Fjøra har så mye imot miffe's opptreden i media, så syntes jeg de skal sende alle spillere på medie kurs før de får lov å snakke med aviser og tv. Man kommer ikke vekk i fra att han har ytret seg om at han vil vekk. men det skylles kansje spørsmålene journalistene stiller.

Esk. på spørsmål om hva du vill om fremtiden din.

Det finnes vel knapt noen (utenlandske) spillere av Miffe's kaliber som som ser seg fornøyd med å spille i tippeligaen. Selvfølgelig er det mer fristende å spille i England, Tyskland,Spania eller Italia.
            Jeg syntes Miffe er en veldig sympatisk type som gir alt for klubben (så lenge han er her da).
            skulle likt å se svara til Fjøra når han forlot LSK i sin tid. Han sa vel at han ville spille i klubben på livstid??
            Det at han kastet støya var kun av ren glede. Litt dumt , siden det gir gult kort. Men Grønnlund skulle holdt seg for god til å komentere dette som en liten skandale i media rett etter kampen.

Det er mange i styre å stell i klubben vår som trenger meiatrening.

Stå på, for foreløpig er det vi som har Michael Mifsud:lsk:

Kanskje litt usaklig. Men begynner å lure på om fjøra er hissig på å få fart på fettern sin : Myklebust. (Uten å si noe vondt om han.) At han nærmest er ute etter mifsud.

Kommentar

• Fuglefar
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2006
              • 202

Godt poeng der ja. Har sansen for Myklebust også jeg da. En litt lik spillertype som Mifsud. burde kansje få prøve seg oftere han og.
              Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

Working...