Rössler er tilsatt på gamle meritter som spiller. Hans første jobb som trener er et eliteserielag. Mye kan sies om Erlandsen (og det gjør det også). Men faglig og rent pedagogisk har han ingenting å skamme seg over.
Og hva Tom Nordlie gjelder, hvis du ikke har oppdaget hva den mannen tilfører unge fotballspillere, kan ikke jeg hjelpe deg.
Og hva Tom Nordlie gjelder, hvis du ikke har oppdaget hva den mannen tilfører unge fotballspillere, kan ikke jeg hjelpe deg.
I England har det jo stort sett alltid vært slik, at store spiller (ikke fysisk store da

Da Rössler ble ansatt, var også jeg skeptisk. Var usikker på om han var den riktige mannen for Fugla, men han har jo faktisk skapt resultater i tråd med klubbens målsetning. 4.plass i serien og cupfinale, samt Royal League-finale i sitt første år som trener er jo ikke akkurat dårlig. Får vi medalje i år, noe som faktisk ikke er umulig, er jeg fornøyd. Skulle vi klare gull, er jeg i ekstase.....og det kan fortsatt skje.
Og hva Nordlie angår....hva har han egentlig oppnådd. Ok...opprykk og 2. plass i serien med Start, og 2 nestenopprykk med Sandefjord. Han har vel også fått sparken, av ulike årsaker, i de toppklubbene han har vært i.
Nei, jeg er faktisk glad for at klubben hadde guts nok til å ansette Rössler. Jeg trur han på sikt kan klare å gjøre LSK til et vinnerlag. Men la han få litt tid på seg. Rom ble heller ikke bygd på en dag.
mvh
KimFL
Kommentar